Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1247 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Wim 09-02-2024

Helemaal vrlekkeloze aankoop. Van Keuze maken, via bestellen, tot bezorgen. Helemaal goed. En dat ook nog voor de beste prijs.

Ronald 07-02-2024

Ik ben blij met de snelle levering van mijn toestel en de informatie op de site klopte.

Alana 07-02-2024

Naar aanraden van mijn moeder naar Belsimpel gegaan, ook omdat ze zei dat deze één van de voordeligste schijnen te zijn. Ik was toe aan een nieuwe telefoon, maar had daar wel een paar eisen bij. Nou waren die niet heel moeilijk te bereiken gezien het feit dat ik genoeg had gespaard en mijn oude toestel al dik zes jaar oud is. De medewerker was vriendelijk en heeft mij goed geholpen. Hij luisterde naar mijn voorkeuren en stelde ook vragen (of ik bijvoorbeeld ook wou switchen van huidig merk). Verder was de sfeer ontspannen, ik kon eerst zelf rondkijken, voordat er werd gevraagd of ze mij ergens mee konden helpen. De winkel was rustig en ook niet groter dan het hoeft te zijn. Een nieuwe telefoon kopen van een zekere prijs is niet zomaar even gedaan, maar ik ben toch met een tevreden gevoel de winkel uitgelopen, samen met mijn nieuwe toestel, inclusief hoesje, lader en screenprotector (die desbetreffende medewerker er ook gelijk en heel netjes op heeft gezet). Al met al een fijne ervaring.

Tonny 07-02-2024

Ik heb mijn smartwatch gekocht bij Bel Simpel omdat ik uit ervaring een goed advies had gekregen met mijn vorige aankopen en omdat de garantie en service zeer goed is bij Bel Simpel zij komen hun beloftes na en dat heb je maar bij weinig web winkels.

Arthur 06-02-2024

Belsimpel is een no nonsens bedrijf, levert snel tegen goede prijzen.
Goede garantiebepalingen en geeft op de website veel informatie over hoe met de nieuwe telefoon om te gaan om al de data, instellingen en mogelijke problemen op te lossen.
Inmiddels is dit mijn 2e telefoon die ik bij Belsimpel heb gekocht en en dus zeer tevreden over Belsimpel.
Belsimpel krijgt van mij een 9. Aangezien er altijd ruimte voor verbetering is . . (al zou ik zelf niét weten waar . .)

Els 06-02-2024

Goede en snel Levering op tijd bezorgd netjes afgeleverd was mooi op tijd zal echt aanraden voor andere mensen

Esther 05-02-2024

Altijd de beste prijs, goede informatie op de website en als je toch iemand wil spreken kan dat ook! Super bedrijf!

fredje 05-02-2024

gebakken lucht is al de tweede keer dat bestelling niet doorgaat door verkeerde info belsimpel .
eerste keer ging er iets mis met cashback ( mocht ikzelf oplossen met ) na terugsturen toestel kon toen wel door belsimpel een oplossing geven. nu telefoonbesteld met nummerbehoud en schijnbaar komen ze na aankoop er pas achter dat het niet gaat.
ga ervan uit dat vaker de switch is gemaakt van provider 1 naar provider 2 met of zonder nummerbehoud.

Nummerbehoudgarantie
Wij garanderen dat je jouw mobiele nummer altijd mee kunt nemen. Bij welke provider je ook een contract afsluit. Blijf je bij dezelfde provider? Kies dan voor een verlenging.
Je oude abonnement wordt opgezegd
Wij zorgen ervoor dat je huidige abonnement wordt opgezegd. Je hoeft dit dus niet zelf te doen.

dat krijg je te horen als ze toestel niet kunnen leveren waardeloze service

Alfred 05-02-2024

De HUAWEI horloge werd snel geleverd tegen een concurrerende prijs. Perfect verpakt. Ik ben een tevreden klant !!!

Rob 05-02-2024

Gewoon duidelijke info op de website, snel, netjes en niet onbelangrijk, heel geleverd.

Wendy 05-02-2024

Goede service, snelle levering, mooie aanbieding. Op zaterdag besteld en zoals beloofd op de site, de volgende dag afgeleverd.

Anne 04-02-2024

Ben goed geholpen. De medewerker die me hielp was erg vriendelijk en werkte snel.

Winfried Boelaarts 04-02-2024

Xiaomi 13T besteld en volgende dag al snel geleverd.
Zeker een aanrader als je op korte termijn een telefoon zoekt.

Huug 04-02-2024

Pas een nieuwe Galaxy A54 gekocht bij Belsimpel. Dit is al de zoveelste telefoon die ik hier kocht vanwege de zeer goede ervaringen met deze webshop: goede prijs, betrouwbaar, snelle levering. Ik altijd heel tevreden. Ook inruil via partner Recommerce zeer naar tevredenheid verlopen.

William 03-02-2024

Mijn nieuwe telefoon besteld via Belsimpel s'avonds om half 11, de volgende ochtend om half 11 had ik mijn pakketje in huis. Het gaat om de OPPO A58.

TOP TELEFOON & HARTSTIKKE TEVREDEN met de service & snelheid van Belsimpel ! Uitstekend :)

L.W. 03-02-2024

Prima service, goed geholpen, alle gegevens overgezet naar m'n nieuwe telefoon, top!

Eric de Vries 02-02-2024

Prima bestelproces. Duidelijk en overzichtelijk. Nette prijs en zeer snel geleverd.
Daarnaast goed op de hoogte gehouden van de levering. 👍🏻

Iebe 02-02-2024

Nadat ik een keuze had gemaakt voor deze tablet heb ik gezocht naar de voordeligste aanbieder. Daarbij viel de aanbieding van Belsimpel op met de beige uitvoering. De kleur was voor mij niet belangrijk. Bij aflevering bleek het grijze, toen duurdere, model geleverd, waarschijnlijk omdat het beige model was uitverkocht. Prima dus. Verder snelle levering.

Sanne 02-02-2024

Laagste prijs en beste service. Ik heb de Google pixel Watch 2 besteld. Bij belsimpel was deze voor de laagste prijs beschikbaar. Laat in de middag besteld en de volgende ochtend al binnen. Allemaal netjes met track and trace. Ik ben erg tevreden :-) Over eerdere service die ik met Belsimpel had ook trouwens; mijn telefoon heb ik ook via ze besteld, met hetzelfde resultaat. Top!

Annoula 02-02-2024

TOP !! Makkelijke bestelling, sùpersnelle levering !
Ben een heel tevreden klant die jullie al aan heel wat mensen die jullie, net zoals ik, niet kenden, aanbevolen !

Floris 02-02-2024

Bij deze shop vond ik een telefoontoestel voor een redelijke prijs en de service is goed te noemen.

Martina 01-02-2024

Normaal altijd goede ervaringen met hun, dit keer niet om het zachtjes uit te drukken. Op 21 januari telefonisch contact gehad om een bestelling te wijzigen. Keurig telefonisch in orde gemaakt. Helaas door een menselijke fout de straatnaam en de postcode verkeerd genoteerd door de werknemer. Kan gebeuren natuurlijk. 29 januari krijg ik na dagelijks bellen dat de vervoerder mijn pakket met mijn nieuwe telefoon kwijtgeraakt is. Ook dat kan is niet hun schuld. Dinsdag telefonisch gesproken dat ze een nieuwe sturen zodat ik die de volgende dag heb. En ja hoor, je raad het al… vandaag donderdag 2 februari nog steeds niks geleverd en met de track en trace kom ik niet verder dan dat het nog niet zou zijn ontvangen. Teleurstelling inmiddels op ongekende hoogtes… moet nog 48 uur wachten alvorens zij een onderzoek starten…. Maar mijn geld hebben ze wel al 2 weken binnen natuurlijk dat snap je wel… neee ik zou ze voorlopig niet aan raden, maken niet waar wat ze beloven…

EYM 01-02-2024

Makkelijke site. Zag al snel dat belsimpel de goedkoopste was voor mijn smartwatch. Was erg benieuwd of alles, levering enzo, klopte. En ja alles klopte. Kwam op tijd en was wat ze beloofd hadden. Bravo Belsimpel!

Han 01-02-2024

Goede overzichtelijke site, met gunstige prijzen voor mobiele telefonie. Direct dag later geleverd. Goede mailing over status levering.

Serhii 01-02-2024

Uitstekende winkel.
Snelle en prettige bediening.
Ik zal het aan al mijn vrienden aanbevelen