Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1248 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Bas 29-02-2024

Een van de weinige online webshops die overzichtelijk is en een snelle service heeft.

P. Brouwer 29-02-2024

Belsimpel heeft een groot aanbod & de prijzen zijn scherp. Alles wordt azendsnel geleverd.

Astrid 28-02-2024

Goede kwalitatieve producten voor goede prijs. Vanaf bestelling wordt je op de hoogte gehouden naar waar de bestelling is en wanneer deze wordt afgeleverd. Topbedrijf en een zekere aanrader voor iedereen!

Sharif 28-02-2024

Ik heb een Samsung-horloge gekocht en het werd de volgende dag geleverd. Ik ben zeer tevreden. Ik raad dit bedrijf aan.

Marianne 28-02-2024

Snelle levering en goede prijs-kwaliteit verhouding. Daarnaast ruime keuze zodat er voor iedere portemonnee iets te vinden is.

Michel 28-02-2024

Zeer makkelijk gevonden wat we nodig hadden en daar de verschillende accessoires bij besteld. We hadden de artikelen binnen 3 dagen in huis en werden netjes op de hoogte gehouden over het versturen van de bestelling.

Jannie Rozema-Dijkstra 28-02-2024

Dat je een afspraak kunt maken en dat je vriendelijk en deskundig geholpen word is heel fijn. Zo hebben wij het ervaren. 👍

Adrie 28-02-2024

Keus genoeg.
Bestelling en levering aan huis, zonder probleem, binnen de aangegeven tijd.

Edwin 28-02-2024

Webshop is overzichtelijk en duidelijk.
Bestellen is makkelijk en de bezorging is snel, dus ben zeer tevreden.

Ruud 28-02-2024

Ik heb voor jullie winkel gekozen, omdat ik er al jaren mijn mobiele telefoons koop. Deze telefoons zijn altijd concurrerend geprijsd en de voor en nadelen worden nauwkeurig vermeld. Ook de vlotte afhandeling van hetgeen je besteld kaan een voorbeeld worden genomen. Deze keer ging het om klein tablet en na zoeken op de digitale snelweg, kwam ik ook hiervoor uit bij Belsimpel.

Eveline 24-02-2024

Voor de aankoop van een telefoon of tablet is Belsimpel de goedkoopste leverancier voor mij.
Ik heb 1 maal een telefoon gekocht, die helaas bij PostNL is zoekgeraakt, maar na onderzoek door PostNL kreeg is van Belsimpel na een week een nieuw exemplaar toegestuurd.
De tablet werd gelukkig wel in 1 keer afgeleverd.
Daarnaast wordt er snel geleverd en voldoende gecommuniceerd over de leverdatum en tijd.

H. ter Weele 24-02-2024

Top! Alles tijdig en snel ontvangen. Alles werkt naar behoren zoals je verwacht.

Bartvdv 23-02-2024

Geen gelul, specs zijn te vinden en snel geleverd, verder heb ik niks nodig

Lau 23-02-2024

Ik heb telefoon besteld en de volgende dag netjes geleverd prima service, prijs technisch perfect en niet duur bel simpel is uiteraard aan te raden

Gio 23-02-2024

Heen hele fijne website! Heel duidelijk en makkelijk door te navigeren. Heb een poco F6 Pro aangeschaft en dat ging heel gemakkelijk en snel. En het was al de volgende dag in huis! Echt toppie!!

Nickm 22-02-2024

Alles snel en goed volledig naar wens.
Grote keuze goed prijs.
Mijn favoriete toestel

Marcia 22-02-2024

I've been a client of Belsimpel for a few years, I always get the best prices buying on their site and delivery is fast. Great service!

Harry 22-02-2024

Heel goed product vandaag besteld morgen in huis top service ik raad het iedereen aan

Peter 21-02-2024

Belsimpel en inderdaad alles simpel:
De Samsung S24 was met een paar klikken besteld en voor een goede Magic aanbieding.
Sneller dan verwacht lag hij al klaar in de winkel.
Bij het ophalen was alles in een mum van tijd geregeld en heb zelfs nog een snellader erbij gekocht waarbij de bon naar je mail wordt gestuurd.
Alles mee in mijn eigen tasje maar weer ingepakt door de medewerker in bubbel-plastic.
Thuis alles nogmaals bekeken en alles prima in orde; Top geregeld Belsimpel medewerkers!

Jos Butter 20-02-2024

Snelle levering van de Samsung S24 Ultra en door de verschillende promotie-acties een aantrekkelijke prijs. Verder geeft Belsimpel duidelijke informatie op de website.

melle 20-02-2024

Laat op de dag besteld en volgende dag in huis. Artikel bevalt prima. Communicatie top!
Volgende keer weer hier bestellen.

Wim Boerdijk 20-02-2024

Op zoek naar een tablet. Belsimpel bleek de goedkoopste. Zeer snelle levering. Ik ben tevreden

Rinus Westveer 20-02-2024

De website geeft veel zinvolle informatie. Negatieve aspecten worden niet geschuwd. De informatie is logisch, maar ook op een smaakvolle wijze gerangschikt. Als je de tijd neemt om de geboden informatie in je op te nemen, dan kun je afgewogen keuze maken waar je achteraf geen spijt van hebt..

Ronny 20-02-2024

prima webshop Goed overzichtelijk en prijs is meest voordelig
De klant tevredenheid blijkt hoog te zijn En dat is juist

Deze producten zijn on-line besteld. 19-02-2024

Overzichtelijk site met goede en achteraf de juiste informatie.
Vlotte levering bij het afgesproken afhaaladres.
Verpakking was in goede orde.