Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1264 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Mar 29-01-2024

Telefoon die mijn zoon zocht was bij jullie zoveel beter geprijsd dan elders. Bestelling ging makkelijk en was supersnel geleverd!

Herman 28-01-2024

Belsimpel had op dat moment (nagenoeg) de laagste prijs, bestellen ging makkelijk en mijn nieuwe iphone was netjes conform afspraak de volgende avond in huis. Het was weliswaar geen ingewikkelde aanschaf, maar het ging wel geheel vlekkeloos.

Mar 28-01-2024

Goed geprijs. Duidelijk site. Eigenlijk ging alles goed inclusief op zondag afleveren

Marian Scholtes 28-01-2024

De wijze van bestellen, bezorgen was prima.
Alleen ben ik erg ontevreden over het tablet wat ik heb ontvangen.
Er lopen horizontale strepen over het beeld en de helderheid valt weg.
Als ik op het scherm druk komt helderheid terug en als ik die weg neemt
zakt de helderheid weer terug en wordt donkerder.
Erg irritant.

Ik neem aan dat ik garantie heb en hoor graag van U

Met vriendelijke groet

marian

cor 27-01-2024

belsimpel is al heel lang een winkel voor de klant, en hebben een goede service en de prijzen zijn eerlijk
al ik iets wil om mee te bellen dan ga ik naar belsimpel

Remy Pelt 26-01-2024

Prima service. Firma doet wat ze belooft en levering geschiedt snel en conform.

Menno 25-01-2024

Prima shop. Een van de weinigen die de Apple 13 mini nog verkochten. Duidelijk en overzichtelijk zonder allerlei ingewikkelde poespas.

Dave 25-01-2024

Geholpen zoals het hoort.
Na een afwijzing gebeld er er werd een goede oplossing geboden deze ook gedaan en nu een blije klant.
Tot over twee jaar.

Deny 25-01-2024

Ongeacht wat je koopt, de service van Belsimpel is altijd uitstekend. Soms ook verbazingwekkend.

Leen 24-01-2024

Goed geregeld en keurig bezorgd. Het was prima verpakt en werkt perfect .Ben blij met dit apparaat

Turan 24-01-2024

Uitstekende service bij Belsimpel, klantenservice goed te bereiken en staan open voor alle vragen. Meerdere bestellingen geplaatst en altijd goed gelopen. Kortom echt een aanrader!

Tadorna 24-01-2024

Apple Ipad besteld en in één dag geleverd. Apparaat werkt prima. Alleen had ik een zwarte besteld en ik ontving een zilveren. Foutje van Belsimpel maar niet belangrijk genoeg om terugstuuractie op te starten.

Max 24-01-2024

I have not found anything better than this site for shopping, fast service, punctuality, and after-sales services that always help you.

henk 23-01-2024

Sympathieke benadering die met veel geduld de iets oudere klant geweldig ondersteunt bij hun aankoop.

Martijn 22-01-2024

Bij Belsimpel zijn de prijzen meestal gunstig t.o.v. andere aanbieders op internet. De producten zijn eenvoudig te bestellen en worden erg snel geleverd. In de avond besteld en de volgende ochtend gaat de deurbel al. ik koop er vaker zakelijk en prive en dat bevalt mij tot op heden altijd prima.

Erik 22-01-2024

Afhandeling van de order ging snel en soepel. Post NL had meer dan een week nodig om het pakje af te leveren. Toen ik dit aankaartte bij Belsimpel om te melden dat ik het pakje niet ontvangen had reageerden ze hel snel. Bijna gelijktijdig kwam het pakje alsnog. Belsimpel deed zijn werk zoals verwacht

Eduard Gn 21-01-2024

Ik heb in de loop van de jaren al meerde bestellingen gedaan en altijd wordt het netjes en snel geleverd. Ook als er toch iets niet goed is gegaan wordt je goed geholpen

Han 20-01-2024

Snelle bezorging namelijk de volgende dag en het goedkoopst met mijn product de AirPods Pro 2e generatie

Sandor 19-01-2024

Zeer snelle levering en er wordt niet moeilijk gedaan als je iets wilt retourneren of ruilen.

Wilma3772 19-01-2024

Goede ervaring met eerdere bestelling bij Belsimpel. De prijs is vaak aanzienlijk lager dan andere webshops. Bestelling is super makkelijk, de volgende dag is de bestelling zoals beloofd de volgende dag geleverd. Als ik wat nodig heb kijk ik eerst altijd even bij Belsimpel.

Erik 19-01-2024

Duidelijke website, scherpe prijzen en grote keuze. De website biedt handige filter opties om tot de juiste keuze te komen. Een snelle levering maakt de goede ervaring compleet.

Louis Schonewille 19-01-2024

mooie site met prachtige aanbiedingen, ik koop altijd hier mijn mobieltje, goedkoopste van allemaal en super snel geleverd, ook voor simkaart aanbieding gebruik ik belsimpel

Dennis 19-01-2024

Levering is snel, communicatie is goed. Geen gezeur, gewoon goed klantgericht.

Chris 18-01-2024

Goed en snel geleverd, goede kwaliteit prijs verhouding. Ik beveel deze shop als goed aan.

a3 17-01-2024

Site is echt simpel. Mooie prijs en goed product. Levering snel en goed verzorgd.