Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1217 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Maarten 02-04-2024

Een duidelijke webshop met een heldere navigatie.
Ook het filteren is behoorlijk uitgebreid met het aantal filter-opties.
Wat ook fijn is, is dat bij een retour melding alles vlot verloopt en snel en goed was afgehandeld.

Martin 02-04-2024

Op de site was de telefoon goed te vinden ook het bijbehorende hoesje en schermplaatje werden duidelijk bij de telefoon aangegeven.
Na het bestellen werd het keurig de volgende dag geleverd en de bestelling was goed verpakt.

Lilian 02-04-2024

Duidelijke website waardoor je snel kunt vinden wat je zoekt, snelle verzending, goede verpakking, prima product. Volgende keer weer naar Belsimpel.

J.jonkhof 01-04-2024

Makkelijk, snel binnen en goedkoop.
Vaker hier gekocht, nooit problemen gehad.

Varol 01-04-2024

Heel snel geleverd en precies wat ik ervan verwachte. Ik beveel belsimpel aan!!

Hendrik 01-04-2024

Prima en snel geregeld, weinig moeite om te bestellen, binnen 24 uur in huis ,fijne telefoon voor weinig geld met vele mogelijkheden, Belsimpel prima telefoon aanbieder en ook voor abonnement prima. veel toekomst muziek.

han 31-03-2024

ipad besteld en deze was de andere dag netjes aangeleverd super en tevreden over het product

Lo 30-03-2024

Alles vlot en perfect geregeld. Uitleg en aanbieding zeer welkom. Abonnement bij Odido naar grote tevredenheid nu zeker met dubbel tegoed aan GB.

Henk 30-03-2024

Makkelijk bestellen en snel geleverd. Mijn telefoon werd door postnl op zondag geleverd.

Rick 29-03-2024

Toch wel iets goedkoper dan de concurrent(en) en heel snel bezorgd, top dus

Sandra 29-03-2024

Duidelijke webside, Prima kwaliteit, super service en snelle levering . Ga zo door.

El 27-03-2024

Komt afspraken met betrekking tot de bezorg en leverings voorwaarden. Al met al, top service!!

Hiemstra 27-03-2024

Snelle service. Al meerdere jaren onze mobiele telefoon dealer! Elke keer (1 van) de goedkoopste met prima service.
Never change a winning formule!
Weer tevreden met de koop van een Samsung A34. Ook het van product voldoet aan de verwachting die de site aangeeft.
Zeer tevreden klant!

W.Schmitz 26-03-2024

Gekozen vanwege de leuke aanbieding. Alles is prima verlopen tijdens de bestelling. Ook werd ik prima op de hoogte gehouden.

JL 25-03-2024

Alleen maar goede ervaringen met dit bedrijf.
Nu moest er snel een nieuwe telefoon komen. De voorganger zwerft nu ergens als wees rond bij de Oosterburen.
Dus BELsimpel to the rescue. Prima prijs en de dag na bestelling bezorgd.

Jan 25-03-2024

Internet site werkt perfect. Je kan selecteren op je eigen wensen en er is zéér uitgebreide informatie en veel reviews beschikbaar.

Jan 25-03-2024

Snelle en goeie levering van een goed product.
Aanbevelen aan kennissen wanneer het nodig is.

Ron 24-03-2024

Goede prijzen en altijd op tijd geleverd, kortom prima gelegenheid om je telefoon of tablet aan te schaffen.

Auke 24-03-2024

Zeer goed bedrijf en niet te duur .mooie iphones en iPads gekocht en mooie korting

Daphne 24-03-2024

Via mijn werk heb ik bij Belsimpel een mobiele telefoon gekocht. De site is gemakkelijk in gebruik. Snelle service, ik had na mijn bestelling na een paar dagen de nieuwe telefoon in huis.

H. Bruins 24-03-2024

2 setjes AirPods Pro besteld. Op tijd geleverd. Echter beide setjes werkten niet goed. Het bleek niet mogelijk om ze om te ruilen voor nieuwe setjes. Als alternatief zijn refurisbished setjes aangeboden. Belachelijke oplossing.

Michiel 24-03-2024

Na een verkeerde bestelling was terugzenden en geld terug zo gepiept. overigens ook lof voor het daadwerkelijk waarmaken ven: voor 23.00 besteld, morgen in huis.

Joan 24-03-2024

Prima service. Correcte, snelle levering.
Jammer dat het op Zondag bezorgd werd.
Verder Toppie!!

M.Sijbesma 23-03-2024

Zoals altijd leverde belsimpel.nl de beste telefoon voor de beste prijs. Een overzichtelijke website, gemakkelijk bestelproces en snelle en goede verzending zorgden ervoor dat ik binnen één dag aan de slag kon gaan met mijn nieuwe telefoon!

william 23-03-2024

een goede service en snelle levering ik bestelde om 23:00 en de volgende dag was het binnen