Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Harry B 14-03-2024

Voor zover ik kon vinden verreweg de goedkoopste in telefoon abonnementen en zeer snelle levering.

fons 14-03-2024

Super service,wordt altijd snel geholpen!!! Klantenservice is altijd goed te bereiken!!!

Koning 13-03-2024

Mijn telefoon werd correct, volgens planning geleverd.
Heel netjes allemaal.

Mars 13-03-2024

Snelle levering en goede prijs van een telefoon. Duidelijke communicatie en je hoeft er ook niet voor thuis te blijven om te tekenen.

D.A.Krupe 13-03-2024

Na aanschaf nieuwe telefoon heeft medewerkster Belsimpel gegevens etc. van oude telefoon aaneensluitend overgezet op de nieuwe . Deze goede service zie tegenwoordig niet vaak meer.
Vr.Gr.

Frank vH 13-03-2024

Super snelle levering. Produkt prima verpakt en zeker niet onbelangrijk : De beste prijs. Al met al dik tevreden met mijn smartwatch.

Erwin 13-03-2024

Betrouwbaar en waar voor je geld, dus prima webshop.
En bij problemen word je snel en correct geholpen👍🏻

John Koppenol 13-03-2024

Eerste keer besteld hier en er valt eigenlijk niets over te zeggen, behalve dan dat dit de bestelprocedure is zoals het hoort: eenvoudig bestellen en afrekenen, bezorging op tijd, factuur goed toegankelijk.
Zo zouden meer webwinkels moeten fungeren!
Enige puntje van kritiek: de mail na aflevering omtrent een extra verzekering voor je telefoon was niet nodig geweest. Als klanten dat hadden gewild, dan hadden ze dat gelijk wel bij aanschaf gedaan. Dit riekt een beetje naar koppelverkoop.

Mieneke 13-03-2024

Beter kan het niet! Fantastische website, zo makkelijk om uit te zoeken wat je wilt.

sandra 12-03-2024

Heel duidelijke omschrijvingen, dus makkelijk telefoons vergelijken, snelle levering (volgende dag in huis), goede prijs.

Erwin 12-03-2024

Erg goed geholpen in de winkel.
Service door het overzetten van alle gegevens van de oude naar de nieuwe telefoon.

Piet 11-03-2024

Snel geleverd en goedkoop.
Prachtige oortjes.
Wat zou ik nog meer kunnen zeggen.

Jeroen 11-03-2024

Website is duidelijk
Makkelijk bestellen
Goede prijzen
Makkelijk betalen
Snelle levering

Fast Max 11-03-2024

In februari de Galaxy watch 6 classic gekocht. De prijs was nergens scherper dan bij belsimpel en de levering was ook nog eens snel!

Bliksemsnelle Elektronica Levering-SIMPEL! 11-03-2024

Hallo mede-online shoppers! Als je op zoek bent naar een betrouwbare webshop om je telefoon(abonnement) en/of accessoires aan te schaffen, ben je hier aan het juiste adres. De afgelopen vier maanden heb ik hier twee keer een online aankoop gedaan (eind november een mobiele telefoon met abonnement en twee weken geleden een koptelefoon voor bij mijn telefoon) en beide keren was ik erg onder de indruk van de snelle levering, service en prijs.

De reden waarom ik eind november Belsimpel uitkoos om mijn telefoon(abonnement) (een Samsung Galaxy Z flip 5) hier aan te schaffen, was vanwege de transparantie in prijs en levering. Het was heel duidelijk wat ik mocht verwachten van de telefoon en het abonnement dat ik uitkoos. Daarbij was het absoluut een groot voordeel dat de telefoon meteen de dag erna al geleverd zou worden.

Deze argumenten speelden ook een rol bij mijn tweede aanschaf van twee weken geleden: een Bose QuietComfort koptelefoon in het donkergroen zodat deze matcht bij mijn donkergroene telefoon. Ook dit keer was ik weer heel tevreden met de snelle service en levering.

Het enige ontwikkelpuntje dat ik heb is dat het voor mij de laatste keer niet duidelijk was dat er een handtekening gezet moest worden voor ontvangst van de koptelefoon. Als ik dat had geweten, had ik gekozen voor levering in de avond. Nu ging ik ervan uit dat mijn buren het mochten aannemen, maar dit bleek dus niet het geval. Op zich logisch, gezien de waarde van het pakket, maar dit had ik me niet gerealiseerd. Kleinigheidje, want voor de rest ben ik uiterst tevreden!

Wat mij betreft staat de BEL van Belsimpel voor: Bliksemsnelle Elektronica Levering-SIMPEL!

Alex 10-03-2024

Overzichtelijk site, scherpe prijzen en het bestelde snel in huis.
Top dus.

Marjo 09-03-2024

Goede webshop. Dankzij de filteropties kun je makkelijk het toestel uitzoeken. De vermelde specificaties zijn uitgebreid en de prijs is top!

Zo geregeld 08-03-2024

De ruime keuze en duidelijkheid van de website. Dan heb je je keuze gemakkelijk gemaakt.

Sanne 08-03-2024

Belsimpel heeft regelmatig de beste prijs ten opzichte van andere aanbieders en na bestelling altijd super snelle levering en duidelijke communicatie via mail.

Alex 08-03-2024

Goed overzicht ruim keus en scherpe prijs. Daarbij snel geleverd en mogelijkheid om gemotiveerd te retourneren.

A.M 08-03-2024

Prijs/kwaliteit en levering erg goed
Staat achter het product dat besteld is.
👍👍👍👍

Jan 07-03-2024

Prima telefoon.snelle levering. Prijs goed. Zeer tevreden! Een goede verkoper. Ben er heel blij mee. Dank daarvoor

Marianne 07-03-2024

Keurig op tijd mijn Samsung z fold 5 ontvangen. Goede service en heel blij met mijn aankoop.

Schniffel 07-03-2024

Het toestel is snel geleverd,en de specificaties zijn geweldig,heb nooit eerder Motorola gehad maar het zijn fijne toestellen,met bijna geen bloatware

RinkeB 06-03-2024

Ik ga altijd naar Belsimpel want het is eigenlijk altijd goed. Ze reageren snel op vragen en houden mooi het midden tussen ludiek en serieus; ze snappen hun business en denken graag met je mee. Plus je hebt bijna altijd de volgende dag je bestelling.
Deze keer was er een cashback van de fabrikant en dus werd alles nog aantrekkelijker. Bij Belsimpel was alles in drie minuten geregeld, yay! Tot de volgende keer!