Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1247 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Wilbert 03-01-2024

Op aan raden van een vriend gekozen voor Belsimpel geen minuut spijt van duidelijken Site makkelijk bestellen en super snel geleverd

Reza 03-01-2024

Ondanks kerstperiode heb ik mijn bestelling best snel en op tijd ontvangen. Ik ben zeer tevreden over de prijs/kwaliteit !

RWijnen 03-01-2024

Apple AirPods besteld. Goedkoopste prijs, beste service en snelle levering is waarom ik graag bij BelSimpel bestel!
Ga zo door!

Linda 03-01-2024

Snel geleverd! Voor een mooie prijs. Al 2x Apple AirPods bij Belsimpel besteld.. beste aanbieding! Mijn kids zijn er blij mee 😀

Mark michielsen 03-01-2024

Goede communicatie alles verliep snel alles was in orde al met al een 10 waard top

Remco Bos 02-01-2024

Geen goede ervaring. Heb twee keer een smartphone bij Belsimpel besteld. Toezegging levertijd 2-4 dagen. Deze beloftes kan ik niet meer serieus nemen. De vorige keer in 2021 op 17-12 besteld, geleverd na de Kerst. Nu weer een toestel besteld, komt pas op 10 Jan. as. Er gaat duidelijk iets niet goed bij Belsimpel.
REMCOWS 06-01-2024

Na het indienen van de klacht werd ik gebeld door een fijne medewerker van Belsimpel. Hij bood mij een iets duurderde, Smartphone aan van hetzelfde merk zonder bij te moeten betalen. Dit voorstel heb ik geaccepteerd, de volgende dag had ik hem in de bus. Een dag later werd ik nog gebeld door een medewerker van de klachtenafhandeling. De vraag was ik of ik tevreden was over de afhandeling. Heb haar wel gewezen op het feit dat Belsimpel wordt aangekeken op het niet realiseren van de levertijd, terwijl de schuld bij de leverancier ligt. Ze zou intern aktie ondernemen over dit probleem.

Martin Obuch 02-01-2024

I bought the Google Pixel 8 Pro from Belsimpel. The communication with shop was really good and I appreciate that the delivery was really fast despite the Christmas time.

John 02-01-2024

Veel keuze overzichtelijke website, goede prijzen en een heel snelle verzending.

Leenman 01-01-2024

Super webshop! Duidelijk en overzichtelijk. Samsung Fold Z 5 hier aangeschaft. Hier was de prijs het beste. Levering was snel en netjes! Ik zou iedereen aanraden om hier wat te kopen.

Dick 01-01-2024

De shop is duidelijk geeft goede en volledige informatie. Maakt goede keuze mogelijk.

Chunga 31-12-2023

Informatie over het product makkelijk te vinden en ook nog eens begrijpelijk. Prijs product scherp en snelle levering.

Marcel 29-12-2023

Ik heb gekozen voor bel simpel omdat de prijs mij aansprak ik heb de bestelling geplaatst en het was zeer snel in huis. En het plaatsen was erg simpel

Elbert Stel 29-12-2023

Ik ben zeer tevreden over BELSIMPEL Snelle levering en alles vlot afgehandeld. Ik kan iedereen BELSIMPEL aanbevelen. Ook nú hadden ze weer de laagste prijs voor mijn iPhone. 👍

Carolina 27-12-2023

Genoeg aanbod en een snelle afhandeling van mijn bestelling. Ik heb vaker iets aangeschaft bij Belsimpel en het loopt altijd prima.

sameh 27-12-2023

De prijs is erg goed, de betaalmethode is eenvoudig en de levering was de volgende dag, wat ook goed was

Frans 26-12-2023

Duidelijke site schappelijke prijzen en snelle levering. Gewoon goed voor zover mijn ervaringen zijn.

Bram 26-12-2023

Laagste prijs die ik kon vinden van deze Motorola telefoon. Levering de volgende dag, dus zeer snel.

Carol 26-12-2023

Nieuwe IPhone 15 pro Max gekocht.
Scherpe prijs, op voorraad en snelle levering.

Yoeri 24-12-2023

Alles wat ik besteld had sneller binnen dan verwacht en in goede staat om rondom de feestdagen. Top niet de eerste keer dat ik hier bestel.

TTDL 23-12-2023

Goede en duidelijke uitleg bij de producten met eerlijke plus en min punten. Ook geeft belsimpel altijd leuke aanbiedingen/ vaak iets goedkoper dan concurrerende aanbieders.

Pouria 23-12-2023

k heb een AirPod gekocht , en ik ben uitermate tevreden met mijn ervaring. Van begin tot eind was het winkelproces eenvoudig en probleemloos.
De prijs was concurrerend in vergelijking met andere winkels ,mijn bestelling kwam op tijd aan, en de verpakking was zorgvuldig gedaan, waardoor mijn AirPod veilig en onbeschadigd aankwam.

Cees 22-12-2023

Goede ruime keus en snelle complete levering. Ook de aangepaste factuur klopte

Maarten Mul 22-12-2023

zelfs in Frankrijk binnen 24 uur geleverd , grandioos. ik heb wel eens drie weken moeten wachten hier op de normale post

Frans 22-12-2023

Allereerst gekozen voor de prijs van het te bestellen toestel . Heldere website en snelle levering

Loes 20-12-2023

Prijs is goed, het product zag er keurig uit.
Goede levering. Ben tevreden.