Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Joop 03-12-2020

Omdat deze shop de beste prijs had van mijn uitgekozen Samsung A41.
Dus gewenste toestel was bekent, en dan zoeken naar de laagste prijs.
Dat was dus Belsimpel.
Probleemloze bestelling, snelle levering.

anton 03-12-2020

Prima service. Alles in één hand en gelukkig iemand die mij kon helpen in deze "vreemde" wereld ( mijn eerste smartphone).

Justin 03-12-2020

Overzichtelijk en makkelijk bestellen en de goedkoopste met deze telefoon kortom zeer te spreken over het product die ik zonder abonnement heb aangeschaft ik zal hier zeker terug komen

Eliena 03-12-2020

Heldere website, makkelijk te bestellen en snelle levering. Wat wil een mens nog meer?

Belsimpel levertijd op site niet betrouwbaar 03-12-2020

Nu al dagen bericht dat mijn bestelling morgen bij Belsimpel binnenkomt en direct naar mij wordt verstuurd. Op de site staat dat het op voorraad is maar nog steeds kan Belsimpel niet naar mij versturen omdat ze het niet binnen hebben.
Kortom levertijd op de site is zeer onbetrouwbaar

Update 8-12-2020:
Belsimpel heeft mij inmiddels heeft uitgelegd wat er verkeerd is gegaan en alles keurig heeft opgelost."

Annet 03-12-2020

Belsimpel is een webwinkel waar je op kan rekenen en vertrouwen en snel met levering top en petje af voor de medewerkers.

Perfect! 02-12-2020

Meedere malen aankopen bij gedaan. Altijd snel ontvangen, vakkundig verpakt en artikel als omschreven. Perfect.

Willy Spronk 02-12-2020

Prima website en tevens een prima prijs. Tijdens het inpak/verzending proces steeds goed geïnformeerd en de volgende dag goed verpakt geleverd. Zo zouden alle webshops moeten werken.

Martine 02-12-2020

Hele goede klantenservice en snelle levering. Ik heb een iPhone 11 gekocht waar ik tevreden mee ben. Daarbij had ik een screenprotector gekocht. Hierover was ik niet tevreden door allerlei luchtbellen. Toen ik dit aangaf bij de klantenservice en een foto had bijgestuurd kreeg ik gratis een nieuwe, betere screenprotector opgestuurd waar ik zeer tevreden over ben.

Justin 02-12-2020

Ik had de iPhone 11 een paar weken bij belsimpel besteld, omdat hij daar het goedkoopste was van alle andere sites. Bovendien was de bezorging ook gratis. Ik had mijn telefoon op maandagavond besteld en op dinsdagmiddag al thuis. Hun site is makkelijk te gebruiken, betrouwbaar en de bezorging verloopt snel.

Peter 02-12-2020

2 jaar en 4 dagenterug een Samsung S9+ met een origineel hoesje aangeschaft via Belsimpel.
4 dagen na de 2 jaar wettelijke garantie termijn gaat het hoesje te 60 euro kapot. (Led Samsung hoesje).

Als consument verwacht je langer te doen met een duur en origineel hoesje. Belsimpel reageert ijskoud dat de termijn voorbij is en in dezelfde mail geven ze aan dat ik via hun site een nieuwe hoesje kan kopen natuurlijk.

Levering van de producten destijds waren snel maar de service blijkt al 4 dagen na de garantie termijn op te houden.

Houdt er rekening mee dat de service van Belsimpel niet best is!
phkorenhof 07-12-2020

Maandag 7 december 2020, inmiddels heeft Belsimpel geheel netjes kosteloos een nieuw hoesje gestuurd en ook een bosje bloemen voor het ongemak. Uiteindelijk na bovenstaande review alsnog netjes opgelost door Belsimpel, top!

Frits 01-12-2020

Via kieskeurig bij belsimpel.nl terecht gekomen als 1 van de goedkoopste leveranciers van mijn nieuwe telefoon, 2 telefoons besteld en de volgende dag werden ze keurig op tijd afgeleverd, kan ook niets negatiefs bedenken, alles volgens afspraak.

Casper 01-12-2020

Na bestelling heb ik een duidelijke bestel bevestiging met track&trace code gekregen. De bestelling werd zoals verwacht de volgende dag bezorgd. De verpakking was keurig, de doos waar het bestelde product in zat was niet te groot of te klein en de hoeveelheid vulmiddel was voldoende voor veilig transport. Kortom, voor de zoveelste keer wederom een goede ervaring met Belsimpel rijker!

Olaf 30-11-2020

Webshop en site zijn zeer gebruiksvriendelijk. Prijs van het artikel was zeer scherp geprijsd; goedkoper dan ergens anders. Betaling ging soepeltjes en de levering supersnel.

Annie 30-11-2020

Topshop met mooie producten, de beste prijzen en zeer snelle verzending!!
Zeer tevreden!

DSK 30-11-2020

Wederom een aankoop bij Belsimpel gedaan, omdat de service en prijs/kwaliteit uitstekend is.

Zijn zeer kundig.

Hierom kom ik steeds weer bij hen terug.

Meer kan ik er niet van maken en beveel iedereen Belsimpel aan, deed ik ook al ook voor het invullen van deze review.

Dick 29-11-2020

Uitzoeken en bestellen gaat snel en makkelijk. De beschikbare filters zorgen ervoor dat je de juiste keuze kunt maken en dat je alleen die toestellen ziet die aan je wensen voldoen. De prijzen zijn daarnaast zeker concurrerend te noemen. Enige minpuntje is dat het toestel uit de doos op de taal Italiaans staat. Dat komt even vreemd over en het zou handig zijn als dat bij de aanschaf vooraf wordt vermeld. Het is overigens makkelijk te wijzigen in Nederlands.

Alex 29-11-2020

-prima koop voor een prima prijs en razendsnel geleverd, nog sneller dan beloofd

Niek 29-11-2020

Ik heb bij belsimpel al mijn htc10 gekocht dat ging goed qua bezorging. Nu sinds kort de LG Velvet. Ben echt super blij met belsimpel.

PHM Diekman 29-11-2020

We hebben anderhalve maand plezier mogen hebben van deze iPhone 6s.
Op een gegeven moment startte de iPhone niet meer op.
Conclusie na onderzoek: waterschade!
Prijs reparatie overtreft de aanschafprijs!
Valt buiten de garantie en zoek het verder maar uit.
De iPhone is niet in contact geweest met water, regen, bad, vaatwasser, vijver, plasjes, bad, douche of anderszins.... er kan dus wellicht sprake zijn van condensvorming binnen het apparaat door warmte.
Apple noch Belsimpel biedt een oplossing mits grof geld wordt betaald.
Zo ook hier trekt de consument aan het kortste eind. Eens maar nooit weer!

FrenkieBoy 28-11-2020

M’n Apple EarPods pro werden zeer snel en goed geleverd.
De volgende dag had ik ze al in huis en ik kon duidelijk volgen hoe laat ik het pakket binnen zou krijgen.

Wieza Kraaij 28-11-2020

Deze telefoon is top, en jullie zijn ook top, we hadden de telefoon heel snel in huis.
Dankjewel Gr Wieza

Ruud 28-11-2020

Samsung a20s besteld bij belsimpel.Betaalde iets meer maar door de goede reviews over belsimpel toch bij hun besteld.Ik ben dik tevreden snel geleverd en ik heb het gevoel dat ze er voor de klant zijn.Volgende keer weer belsimpel.

Victor 28-11-2020

Ik heb Galaxy Buds+ besteld bij Belsimpel.nl. Op het moment van bestellen had Belsimpel de beste aanbieding. Bestellen ging makkelijk en ik had het product de volgden dag al in huis. Tevreden over de service en het contact.

Gerrit v Veen 28-11-2020

Goede en snelle levering, goede producten voor een goede prijs. 1 keer verkeerd artikel besteld en werd netjes naar tevredenheid opgelost