Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

P. van Laar 23-10-2020

Ik heb al eens eerder via belsimpel besteld. En de reden waarom ik het nu weer gedaan heb? De prijs klopt bij hun. De levering is snel. Ik bestel wat ik hebben wil, ik betaal, ik krijg het! Thats all we need. En dat kan alleen als alles op orde is. En dat is Belsimpel!

Harry 22-10-2020

Door mijn zoon geattendeerd op de IPhone oortjes tegen een nette prijs. Daardoor besloten er twee sets van te kopen een voor de echtegenote en een voor mij zelf. Dat ging uitermate vlot. Ook de levering was snel de volgende dag lagen ze op het afhaalpunt wegens afwezigheid van ons zelf.

Prima service, nette complete factuur, vlotte afwikkeling

Urbanus 21-10-2020

Wederom een vlekkeloze afhandeling van mijn bestelling.
Of het nu gaat om een tablet, telefoon of abonnement. Informatie en communicatie zijn duidelijk en de levering is snel. Prijzen zijn (ook volgens de vergelijkingssites) normaal al erg netjes en de regelmatige aanbiedingen maken het leven nog mooier.
Kortom een winkel waar ik terugkom.

Ton 21-10-2020

Via mijn werk kon ik fiscaal aantrekkelijk een nieuwe telefoon aanschaffen. Daarvoor kreeg ik een voucher code voor belsimpel. Op de site van belsimpel kon ik heel gemakkelijk een telefoon kiezen en bestellen. Daarbij werd de telefoon de volgende dag al geleverd. Dus super snel en simpel

R.M.meynster 21-10-2020

Netjes telefonisch te woord gestaan en producten netjes geleverd dus ik ben uiterst tevreden

dennis 21-10-2020

xiaomi band 5 besteld was met verzendkosten mee gereken de goedkoopste en de bekenste,
besteld en de volgende dag geleverd top !

Ina 20-10-2020

Eerder heb ik al eerder bij Belsimpel gekocht. Eigenlijk hebben we alle telefoons en tablets in ons gezin bij Belsimpel gekocht. De website is overzichtelijk zodat ik direct het juiste toestel heb gevonden. De bestelling ging eveneens gemakkelijk met begrijpelijke bevestigingmails. Het toestel had ik om 23:00 besteld en toch al de volgende ochtend in huis. De Samsung s10 bevalt uitstekend. Wel jammer dat Belsimpel niet het hoesje kon leveren dat wilde hebben. Die heb ik dan maar elders gekocht.

Roslon 20-10-2020

Duidelijke website , snelle levering, artikelen zijn zorgvuldig verpakt, vaak gunstiger prijs , bij retour binnen paar dagen geld terug, vriendelijke en behulpzame klantenservice.

Mevr b. Verkuil 20-10-2020

Erg tevreden ,over zowel prijs als snelle levering van myn bestelling! Ik prijs belsimpel dan ook van harte aan!

Harmke 20-10-2020

Ik heb voor belsimpel gekozen, omdat ik het een erg duidelijke website vind. Belsimpel geeft je uitleg over de telefoon die je wilt kopen en laat ook evt andere opties zien mocht die ene telefoon je toch niet bevallen.
De service is top!

Marije 20-10-2020

Ik heb laatst mijn smarthone hier besteld en het was een snelle levering, is goed aangekomen en mooi/netjes verpakt, ik zou hier zeker nog een keer wat bestellen.

piratensok 20-10-2020

supersnel bezorgd, s'avonds laat besteld volgende middag in huis. overzichtelijke site en goed prijzen.

Alex 20-10-2020

Inmiddels 2x een telefoon besteld bij Belsimpel.

Snelle levering
Nette prijs

Verder geen klachten

Robby 20-10-2020

Zeer tevreden over de vriendelijkheid en flexibiliteit van het Belsimpel team.
Een tijd geleden een Samsung smartwatch besteld, en hoewel ik ruim na de bedenkperiode aangaf dat deze smartwacht beneden verwachtingen presteerde, heeft het Belsimpel team mij uitstekend geholpen aan een andere, betere smartwatch. Complimenten!

Theo van Berkum 19-10-2020

Netjes behandeld en bestelling geheel volgens afspraak nagekomen waarvoor mijn hartelijke dank.

Melissa 19-10-2020

Super service gratis avond bezorging en goedkoper dan ergens anders! Super blij mee!

Hannah 19-10-2020

Snelle levering zelfs op zondag! Alles goed vindbaar op de site, veel keus dus voor iedereen wat wils. Ik ga hier vaker bestellen!

Monique 19-10-2020

Een hartstikke fijne site om een geschikte telefoon te zoeken. De site is overzichtelijk en je kunt gemakkelijk telefoons vergelijken. Het betalen verloopt soepel. Ik had om op zondag 21.30u mijn telefoon besteld en op maandagmiddag lag hij op de mat. Super service!

Theo 19-10-2020

De levering van de oortjes was snel en bovendien was de prijs het laagst van alle internetwinkels.

Sjoerd 19-10-2020

Gezien eerdere ervaringen met belsimpel.nl heb ik ook deze keer weer gekozen voor belsimpel.nl voor de aanschaf van een nieuwe smartphone, makkelijk vergelijken en scherpe prijzen, maar vooral de correcte service, maakte de keuze eenvoudig. In dit geval van een moto G9 De opvolger van mijn Mot X4.

Nina Schuurman 18-10-2020

Ik vind het een goed bedrijf. Het leverde snel. Leuke/aardige mensen aan de deur. Gewoon een top bedrijf.

Frank 18-10-2020

Meer dan uitstekend, bestellen zoals het wordt omschreven op site is ook echt zonder gedoe.
Levering netjes en correct. 1x een probleem gehad met een toestel en dit wordt prima opgelost, toestel bleek niet te repareren en kreeg zonder probleem een nieuw toestel.
Binnenkort kan ik de telefoon weer vervangen en uiteraard via Belsimpel.

Jens van Osterom 18-10-2020

Het bestellen ging erg soepel en alles was duidelijk. Na de bestelling kreeg ik vrijwel meteen een orderbevestiging binnen met een track en trace van mijn bestelling, die ook al de volgende dag werd geleverd, op zondag! De ervaring met de website en levering is me goed bevallen.

Jim D 17-10-2020

Belsimpel was duidelijk en helder over de aanbieding. Levering was snel, en product ook in goede staat ontvangen. Dus alles precies zoals de verwekte verwachtingen.

L. Oosterwijk 16-10-2020

Belsimpel is betrouwbaar in zowel prijs als leverbetrouwbaarheid. Je betaald nooit teveel en kunt ervan op aan dat de spullen inderdaad de volgende dag al bij je thuis worden bezorgd.