Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1247 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Bert Wolters 07-05-2022

Ik heb al diverse mobiles gekocht via belsimpel en altijd even tevreden. Vrijwel altijd zijn de toestellen hier het goedkoopst en toch doet de organisatie/webshop/winkels niet goedkoop aan. En gewoon de volgende dag in huis.

Nous 07-05-2022

Zeer snel geleverd, product was van goede kwaliteit "eigenlijk veel beter dan verwacht voor zo'n prijsje!".
Ook de communicatie over de zending en de duidelijkheid/overzichtelijke website van belsimpel vielen mij op.
Al met al een zeer geslaagde koop!

Martijn saes 07-05-2022

De bestel tijd is heel goed en ze komen hun daad na. Voor 12 uur besteld morgen in huis echt un top service

Wim 07-05-2022

Snelle levering van de telefoon. Super goede service en nadien ook goede service voor het overzetten van alle gegevens.

Wil 06-05-2022

Duidelijke website. Prima prijs en snelle levering. Product voldoet 100% aan de verwachtingen.

C. Derks 06-05-2022

Bij het kopen van mijn samsung via deze site veel informatie vooraf kunnen vinden. Zeer snelle levering,dag na bestellingis mijn pakket al aan huis bezorgd.

Colfplay 06-05-2022

Een heel goede webwinkel. Niet duur en makkelijk te bereiken. De bestelling is snel geleverd en in goede staat ontvangen.

Frank 06-05-2022

Duidelijk website met beste prijs - levering zou op volgende dag zijn maar het was 2 dagen later
Maar over al ben tevreden!

Bart 05-05-2022

Belsimpel is voor mij gewoon de winkel al mijn producten te kopen als het gaat om (mobiele) telefonie. De website werkt snel, gemakkelijk en ze hebben alles. De service is top. Het is gewoon een betrouwbare club. Daarnaast zijn ze zeker niet duur vergeleken met andere grote spelers op de markt!

BvH 04-05-2022

Telefoon en telefoonhoes gekocht supersnel thuisgestuurd gekregen echter was het telefoonhoes je niet naar behoren, hiermee naar de winkel gegaan en keurig opgelost door een nieuwe opgestuurd te krijgen,echter bij de tweede de ik kreeg het zelfde ongemak en hierop contact gehad met de klantenservice en met behulp van de medewerker een passend hoesje online uitgezocht als alternatief en een dag later deze in perfecte staat mogen ontvangen.

Kortom wat een Top service van Belsimpel, super bedankt

Luckey Luke 04-05-2022

Beste prijzen en snelle levering van bestelde producten
Top webshop voor iedereen
Aanrader

Lindcer 03-05-2022

Vanaf aankoop wordt je keurig pp de hoogte gehouden van de voortgang van verzending. Super snelle levering en artikel goed verpakt.

Fabienne Vrolijk 03-05-2022

Ik ben erg tevreden met mijn aankoop bij BelSimpel. Drie weken geleden heb ik een IPhone 13 aangeschaft. Ik twijfelde lang om de telefoon aan te schaffen omdat het toch een dure aankoop is. BelSimpel bood deze telefoon aan voor een mooie prijs, dus ik heb de telefoon gelijk besteld. De telefoon werd geleverd binnen een dag. Goede service.

Daarnaast heb ik van kennissen vernomen dat de klantenservice erg goed is. Ik zal zeker weer bij CoolBlue bestellen.

Marcel 03-05-2022

Goed en goedkoop. Snelle levering.
Dik tevreden klant. Mooi toestel voor relatief weinig geld.

Georg 02-05-2022

Ik had en probleem met mijn 128gb Samsung Micro SD card ,6 maanden geleden gekocht, Klantenservice van Belsimpel gebeld, en het probleem uitgelegd, er is direct en nieuwe naar mij verzonden. Prima service van Belsimpel

Angela 02-05-2022

Snel geleverd , prima bouw telefoon , gewoon op voorraad ....................

Chris 01-05-2022

Laagste prijs in combinatie met snelle(re) levering. Makkelijk en intuïtief bestelproces.

Kees 30-04-2022

Goede site.Zeer gebruiksvriendelijk.
Doen wat ze zeggen en snelle levering.
Nog nooit problemen hier gehad.
Telefoons altijd hier gekocht.

Mar 30-04-2022

Duidelijk omschrijving van het product, is snel geleverd en helemaal naar mijn zin.

Noot 29-04-2022

Goede prijs en correcte levering.Het horloge voldoet prima!....................

PeterD 29-04-2022

Belsimpel is een prima winkel waar ik inmiddels mij 2e telefoon heb gekocht.Veel keuze,scherpe prijzen en snelle levering.Duidelijke antwoorden als je wat vraag.Zelfs als je uiteindelijk niet bij ze koopt.De meeste vragen zijn ook op hun duidelijke website terug te vinden en dat is wel prettig.Telefonische bereikbaarheid is ook fijn want ook dat word overal minder.Feitelijk gewoon zoals het hoort als je klanten tevreden wilt houden.

JennyBean 29-04-2022

Snel geleverd en keurig verpakt. Overzichtelijke website ook!...............

Tim 29-04-2022

Goede en duidelijke productomschrijving.
Snelle levering en stevig verpakt.

John 28-04-2022

Goede website……goede service………een van de betere webshops………koop graag bij Belsimpel.

Marjan 28-04-2022

Bestellen is gemakkelijk. Snel geleverd, product precies wat ik heb besteld