Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Belsimpel 13-05-2022

Mooie website ,gemakelijk betaling en altijd de goedkoopste van alle winkel

Peter 12-05-2022

Snelheid en laagste prijs waren doorslaggevend. Kwaliteit en gesealed speelden ook een rol

Melissa 12-05-2022

Ik bestel al jaren bij belsimpel! En ben ook altijd tevreden met deze webshop. Je hebt het meestal de volgende dag al in huis en qua prijzen vergeleken met andere webshops is het bij belsimpel meestal stukken goedkoper!

Laurens 12-05-2022

Netjes geregeld en snel bezorgd, ik koop altijd mijn telefoons bij Belsimpel, vaak de beste prijs en zeker goede service!

Frits 12-05-2022

Echte supersnelle levering en tegen een hele scherpe prijs ! Echte niets op aan te merken.

M.Fadil 12-05-2022

Ik heb contact gehad met Belsimpel over de Samsung bookcase en ze hebben het prima voor me opgelost.
TOP.

------------------------------------------------------------
Review 9-5-2022:

bookcase van Samsung besteld verpakking was voor de helft open de bookcase zat vol vingerafdrukken. Belsimpel zei daarna dat ze niet alles kunnen controleren.

Ben Smits 10-05-2022

fijne webwinkel, uitgebreid assortiment en veel informatie. Snelle levering. Ik heb hier al vele telefoons gekocht. Is niet de goedkoopste.

uniquess 10-05-2022

Fijne overzichtelijke website met hele fijne aanbiedingen. Levering volgende dag in huis, zelfs op zondag. Kom elke keer terug voor mijn nieuwe bestellingen.

C 10-05-2022

Ik kies vaak voor Belsimpel bij het aanschaffen van een nieuwe telefoon en nu ook gekozen voor Belsimpel bij het aanschaffen van een nieuwe smartwatch !
Helaas geen 10 omdat de verpakking die ik kreeg al open was geweest en ik had geen 2e hands gekocht maar een nieuwe. Contact opgenomen met de klantenservice en gaven aan dat ze verpakkingen open maken ivm controleren toch vond ik dit jammer. Verder wel alles netjes !

Ria 09-05-2022

Dit is mijn vierde telefoon die ik bij jullie heb gekocht in de afgelopen jaren, dus dat zegt genoeg. Klantvriendelijk, goede website, snelle levering. Ik ben zeer tevreden!

ArieI 09-05-2022

Bekend product. Binnen 24 uur geleverd.
Goede udates inzake levering.
Navigatie op de site prima. Status van de voorraad is goed.

Kimberley 09-05-2022

Fijne en duidelijke site. Snelle levering en alles was precies zoals het hoorde en besteld.

Anna 08-05-2022

Alles werd snel geleverd en precies volgens afspraak. Assortiment van de winkel is ook goed. Ik heb gevonden wat ik zocht. Bestellen en betalen was makkelijk.

Betsie Hoftijzer 08-05-2022

Omdat het een goeie prijs was van mijn horloge, en een snelle levering.
Heel blij met deze aankoop.

Bianca 08-05-2022

Makkelijke website en super snelle levering. Kwaliteit van het product is ook prima

Bert Wolters 07-05-2022

Ik heb al diverse mobiles gekocht via belsimpel en altijd even tevreden. Vrijwel altijd zijn de toestellen hier het goedkoopst en toch doet de organisatie/webshop/winkels niet goedkoop aan. En gewoon de volgende dag in huis.

Nous 07-05-2022

Zeer snel geleverd, product was van goede kwaliteit "eigenlijk veel beter dan verwacht voor zo'n prijsje!".
Ook de communicatie over de zending en de duidelijkheid/overzichtelijke website van belsimpel vielen mij op.
Al met al een zeer geslaagde koop!

Martijn saes 07-05-2022

De bestel tijd is heel goed en ze komen hun daad na. Voor 12 uur besteld morgen in huis echt un top service

Wim 07-05-2022

Snelle levering van de telefoon. Super goede service en nadien ook goede service voor het overzetten van alle gegevens.

Wil 06-05-2022

Duidelijke website. Prima prijs en snelle levering. Product voldoet 100% aan de verwachtingen.

C. Derks 06-05-2022

Bij het kopen van mijn samsung via deze site veel informatie vooraf kunnen vinden. Zeer snelle levering,dag na bestellingis mijn pakket al aan huis bezorgd.

Colfplay 06-05-2022

Een heel goede webwinkel. Niet duur en makkelijk te bereiken. De bestelling is snel geleverd en in goede staat ontvangen.

Frank 06-05-2022

Duidelijk website met beste prijs - levering zou op volgende dag zijn maar het was 2 dagen later
Maar over al ben tevreden!

Bart 05-05-2022

Belsimpel is voor mij gewoon de winkel al mijn producten te kopen als het gaat om (mobiele) telefonie. De website werkt snel, gemakkelijk en ze hebben alles. De service is top. Het is gewoon een betrouwbare club. Daarnaast zijn ze zeker niet duur vergeleken met andere grote spelers op de markt!

BvH 04-05-2022

Telefoon en telefoonhoes gekocht supersnel thuisgestuurd gekregen echter was het telefoonhoes je niet naar behoren, hiermee naar de winkel gegaan en keurig opgelost door een nieuwe opgestuurd te krijgen,echter bij de tweede de ik kreeg het zelfde ongemak en hierop contact gehad met de klantenservice en met behulp van de medewerker een passend hoesje online uitgezocht als alternatief en een dag later deze in perfecte staat mogen ontvangen.

Kortom wat een Top service van Belsimpel, super bedankt