Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1248 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Robbiedenb 20-05-2022

Belsimpel krijgt het elke keer voor elkaar net iets goedkoper te zijn dan de rest van Nederland op mijn favoriete Apple producten. Als er dan eens iets een maand na de garantietermijn kapot gaat en je een nieuw product krijgt (oké wel wat moeten zeuren daarom geen 10) ben je gewoon heel tevreden

Petra 20-05-2022

Jullie hebben het pakketje snel verzonden, dit was de vorige keren ook: super! Ook het pakketje is minimalistisch verpakt, fijn voor het milieu.

Arjan 20-05-2022

Snelle, vlotte en correcte levering. Volgens het boekje 👍 voorbeeld voor andere webshops

Martien 20-05-2022

Bij Belsimpel kocht ik een iWatch voor de prijs waar ik ergens anders voor een refurbished iWatch meer betaalde.
Goede prijs voor een goed product en de volgende dag al in huis.

E van Gog 19-05-2022

Het ging makkelijk en de fouten die ik maakte waren zonder problemen opgelost.

Wieger62 19-05-2022

Prachtige iPhone 12 Pro, goed verpakt, ontvangen zonder schade, compleet met toebehoren. Snel geleverd, een aanrader

Karel 19-05-2022

Gewoon goed betrouwbaar en op tijd. Gelukkig op tijd omdat ik 2 dagen later op vakantie ging.

Ad Permentier 19-05-2022

De bestelling en de levering van mijn iPad verliep vlekkeloos en dat in een prima verpakking.

Stan 18-05-2022

Een.prima galaxy a 8 tablet. Een leuke prijs. Kijk of hij op voorraad is en de volgende dag in huis.
Een juiste summiere instructie de rest op internet.

Vincent 18-05-2022

Goede oplossing van mijn probleem gehad bij Belsimpel. Veel problemen gehad met een Oneplus, uiteindelijk na veel reparaties een andere, nieuwe telefoon aangeboden gekregen. Ben een tevreden klant!

-------------------------------------------------------------------------

Eerdere review 27-3-2022:

Na diverse telefoons besteld te hebben via Belsimpel binnen de familie kon ik concluderen dat ik altijd goede ervaringen heb gehad bij Belsimpel. Goede prijzen, prettige website en goede informatievoorziening. Tot er blijkbaar iets misgaat, nieuwe telefoon nu voor de derde keer kapot waardoor vertrouwen in dit toestel vanzelfsprekend verloren gaat. Opties die Belsimpel biedt is: (1) wederom toestel laten repareren of (2) een outlet toestel aanbieden, waarbij er geen garantie kan worden geboden dat het toestel 'kleine' gebruikerssporen kan bevatten. Klant zou niet de dupe moeten zijn van een niet-werkend toestel, in dit geval zijn de geboden opties niet passend op het probleem dat opgelost moet worden. Jammer Belsimpel, deze werkwijze kost jullie tevreden klanten!

Barzegar HR 18-05-2022

Ik vind dat Belsimpel een overzichtelijke webshop heeft. Normaal gesproken koop ik mijn producten in de winkels van de Belsimpel. De snelle afhandeling en bezorging van mijn aankoop en de overzichtelijke webshop zorgt ervoor dat ik vanaf nu alles online gaat bestellen bij Belsimpel.

Cees 17-05-2022

Bestelling is snel geleverd en voldoet aan de verwachtingen. Denk dat ik er veel kijk plezier mee zal hebben op de camping

Rob 17-05-2022

Bijna altijd is bij Belsimpel de smartphone die ik zoek op voorraad en leverbaar terwijl het bij ..... niet leverbaar is. Erg fijn is ook dat de prijs altijd een paar tientjes lager ligt.

Naoual 17-05-2022

Dingen beloven zoals ik zou de earbuds bij mijn xiomo redmi pro 11 krijgen twv 72 euro daar mag ik naar fluiten heb ze aangevraagd en wordt tegen mij gezegd dat de imei code niet overeenkomt met de aanvraag voor de oortjes hoe kan dit??? En nog heb ik niks hierover gehoord heb ze al eens gemaild maar krijg absoluut geen reactie terug. Zeer teleurstellend dit. En door dit alleen stuur ik mijn telefoon retour. Dan ga ik liever voor een andere merk

vrooman b.v. 17-05-2022

goede reactie. Nieuwe Apple Iphone binnen 2 dagen geleverd goede verpakking

H.Stol 17-05-2022

Op vrijdag avond rond 21.30 uur per mail besteld en zaterdag om circa 13.30 uur aan huis bezorgd.
Dus nog geen 24 uur zonder telefoon gezeten. Om 14.30 uur was ik weer online en was alles weer geïnstalleerd van mijn oude telefoon die te water was geraakt en mijn telefoon had deze ongewilde duik in het water niet overleefd.

Denise 16-05-2022

Goede ervaring, product was snel verzonden en voldeed aan de verwachtingen.

Perceivingmind 16-05-2022

Snel en simpel. Net iets te snel aangezien ik een bestelling had die ik wilde annuleren maar al verzonden was, kon ik het gemakkelijk retourneren.

peter 16-05-2022

ruime of in ieder geval voldoende keuze en snelle verzending.
Wat is dit nu weer voor overbodige dwang tenminste 75 karakters ik ga geen roman schrijven. Ik wil best een waarde oordeel geven maar dat dit allerlei extra gegevens moet leveren bevalt mij matig en is zeer demotiverend.

Arjan 16-05-2022

Ruim assortiment van zowel telefoons en toebehoren. Voorraad is ook ruim voldoende om snel te leveren.

RickM 16-05-2022

Ben W. 'came saw & conquered'. In 20 jaar heeft hij DE 'go to' sites van NL waar de consument die een duidelijk overzicht wil van de aanbieders en hun prijzen perfect wordt bediend .

Zo ook bij de bestelling van een iPhone 12. Drie keer kripperen en je hebt hem. Dikke pluim!

Zeidan 16-05-2022

Snel levering, makkelijke om te bestellen, de goedkoopste winkel, ik ben erg tevreden.

Jws 15-05-2022

Goed toegankelijk (ook via VPN), makkelijk vergelijken, laag marktconforme prijs, heel vlot bezorgd.

Thijs 15-05-2022

Duidelijke website en producten voor een scherpe prijs. De levering kwam alleen wel later dan ik dacht. Ik had avondlevering geselecteerd en dacht dat het pakketje de volgende dag 's avonds zou komen. Maar dat bleek dus 2 dagen later te zijn. Maar het was opzich niet heel erg.

Son 14-05-2022

Belsimpel werkt samen met DHL de meest verschrikkelijke pakketbezorger van Nederlan. En eerlijk is eerlijk: klantenservice van belsimpel is perfect bereikbaar en met zeer ruime openingstijden.
Jammer is dan wel weer dat zij eigenlijk helemaal niks kunnen doen dan een pre paid kaartje aanbieden als je hele abonnement al is overgezet en je dus ondertussen al 3 dagen niet bereikbaar bent en buitenshuis geen telefoon meet hebt.
Advies is aan belsimpel: zoek een betrouwbare bezorgp[artner die zijn medewerkers wel goed betaald: dan gaat het vast nog wel goedkomen. Maar ik ben er even helemaal klaar mee