Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Rien de Hart. 22-04-2022

Alles prima in orde. Prijsgunstig, binnen zeer korte tijd geleverd. Ga zo door.

Andrea 22-04-2022

Belsimpel is een goede webwinkel met duidelijke informatie over het te verkopen artikelen. Ik heb de Samsung Galaxy watch 3 gekocht en was bij het afrekenen aangenaamd verrast dat er nog een beetje van de prijs afging en daardoor wou ik de watch nog meer.
Verder is het bezorgen vlot gegaan.

MarloeZ 22-04-2022

Prima webshop. Tablet was bij hun goedkoper dan bij andere aanbieders, dus bestelling via webshop geplaatst. Was snel binnen, dus prima service.

In eerdere review scoorden ze van mij een 6 wat niets met de webshop te maken had, maar met mijn ervaring met de bereikbaarheid van de telefonische klantenservice. Zij hebben naar aanleiding hiervan contact met mij over opgenomen en hun excuses aangeboden en boden hun hulp aan. Nu waren al mijn vragen al beantwoord en de bestelling soepel verlopen, maar dit geeft wel aan dat je als klant niet als vanzelfsprekend word ervaren.
Al met al dus uiteindelijk zeer tevreden over de complete service van Belsimpel.

Patrick 22-04-2022

Duidelijke website, makkelijk te vinden wat je verzoekt, snelle verzending en levering.

Ypma 22-04-2022

Prima webwinkel, snelle levering en geen gezeur.
Heb in het verleden al eerder bij ze besteld en dat ging ook perfect.

Zo hoort een winkel te zijn! 22-04-2022

Ik heb al meer gekocht bij Belsimpel en ik ben nog nooit teleurgesteld in de service en de producten die zij leveren. Gewoon service zoals het hoort. De klant staat voorop en zo hoort het ook!!

Menzanoa 22-04-2022

Bij Belsimpel hebben ze altijd goede prijzen en acties op de site.
Mijn telefoon was daarnaast ook mooi op tijd bezorgd.

Ron 22-04-2022

Duidelijke site, grote keus met goede beschrijving. Prima afhandeling en levering volgens afspraak.

Angelique 22-04-2022

Bestellen ging erg makkelijk en zoals aangegeven op de website netjes en stipt de volgende dag bezorgd. Top service!

Jacco Komijn 22-04-2022

Ik heb het heel erg gewaardeerd dat ik de Iphone 13 pro kon omruilen voor de iphone 13 pro max.

Ilse 22-04-2022

Snelle bezorging en een goede prijs. Ik heb hier eerder ook al besteld en ben elke keer tevreden.

Jarne Docter 22-04-2022

De telefoon die ik zocht was een iPhone 13. stad en land af gezocht om een beter prijs te vinden dan hier dat is mij niet gelukt. De website werkt goed deze is lekker overzichtelijk. zoeken is makkelijk en de hulp is goed.

John 21-04-2022

Jullie hebben een heldere website met vaak de laagste prijzen. De levering gaat altijd goed, dus waarom zou ik ergens anders gaan winkelen. Top gewoon!

Sjaak 21-04-2022

Ik was op zoek naar een iPad, maar die was overal uitverkocht. Belsimpel had ze nog wel en kon ze de volgende dag leveren. Aanvankelijk dacht ik dat ik na het bestellen een bericht zou krijgen dat het toch later geleverd zou worden. Gelukkig niets van dit alles, de iPad werd keurig de volgende dag geleverd. En dat voor een scherpe prijs.

Steeph 21-04-2022

Een duidelijke website met scherpe prijzen en een snelle levering. Ik raad deze site zeker aan.

A.K. 21-04-2022

Hele snelle verzending! Laat in de middag besteld en de volgende ochtend al bezorgd. Erg tevreden!

prima 21-04-2022

service en prijs prima !
veel keuze en mogelijkheden
direct zichtbaar de beschikbaarheid

Bob 21-04-2022

Via de site van Belsimpel 2 Samsung A52 telefoons besteld voor een concurrerende prijs. Via de zéér gebruiksvriendelijke site werd ik eenvoudig op het spoor gezet voor bijbehorende hoesjes en screenprotector en keuze uit SD-kaarten. Zo was ik in één keer klaar. De levering was snel, compleet en keurig verpakt. Héél tevreden, maar een "10" is alleen voor de "meester"! Overigens zijn wij ook héél tevreden over dit type telefoon en al heel lang over het merk Samsung.

Joseph 21-04-2022

Het ging alles makkelijk en snel. Det ontvangst ging goed en ik heb de bestelling dat ik wilde.

Janet K 21-04-2022

Ik bestel al mijn toestellen, voor het hele gezin, bij Belsimpel. Je ziet snel wat de verschillende opties zijn, betaalt nooit teveel en weet ook direct of een toestel op voorraad is. De leveringen zijn snel, netjes en zorgvuldig. Dus dit is standaard 'mijn telefoonwinkel'.

Meinte Vierstra 20-04-2022

Goed product
Goed verpakt
Snelle levering
Duidelijk over levering tijden

Italmar Rodrigues 20-04-2022

I found Belsimpel on the search of Kieskeurig for my Airpod and Magsafe wireless charger. The website it was easy to use and they delivered my products on the next day! Everything was perfect.
I really recommend belsimpel!

C.Maarsen 20-04-2022

Duidelijk zijn de zoekmogelijkheden aangegeven van de diverse producten. Maakt het zoeken eenvoudig.

Jan 20-04-2022

Bestelling werd prima uitgevoerd. Tevreden dus. Verrassing was dat er geen stekker werd bijgeleverd die ik apart weer moest bestellen omdat het kabeltje een andere afmeting had dan de vorige. Had mss vermeld moeten worden.

Resner 20-04-2022

Na de vraag of het hoesje zou passen wat niet helemaal duidelijk uit de omschrijving te halen viel, snel ijd het juiste advies en de beste prijs natuurlijk.