Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1247 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Rens 15-04-2022

Een intuïtieve website, dat is fijn, maar wat mij vooral naar belsimpel.nl trekt is de scherpe prijs op de vele producten en de betrouwbaarheid van echtheid, levering en service.

Miriam 15-04-2022

Super snelle service. Het product was bij belsimpel goedkoper dan ergens anders.

Cornelia 14-04-2022

Goede voorlichting en daardoor heb ik de juiste keuze kunnen maken. Ook de reviews hebben goed geholpen!

p veldhuizen 14-04-2022

gewoon vandaag kopen, morgen leveren. precies zoals het hoort ! goede prijzen

Pjotr 14-04-2022

De levering was vlot het aanbod scherp en de verpakking top. 75 karakters precies.

Jan Koertts 14-04-2022

Snelle levering product voor de juiste prijs! Kortom Belsimpel is prima bedrijf!

Veenstra 14-04-2022

Goed bezig ga zo door vriendelijk snel en de volgende dag op de mat kwaliteit super

Antonie 13-04-2022

Meerdere malen een smartphone besteld, bezorging super goed afspraak gemaakt na 17.30 uur.
Komen afspraak zekers na

Kees 13-04-2022

Rechttoe rechtaan. Doen wat je zegt. Scherpe prijs en snelle levering. Makkelijke overzichtelijke website.

Anita 13-04-2022

Bel.simpel bood de beste prijs en had sls een van de weinigen het product op voorraad. De levering was supersnel en je kon wen tijdvak uitkiezen. De communicatie was helder en uitstekend.

Timba 13-04-2022

Makkelijk het product zoeken dat ik wil, snelle manier van bestellen, duidelijke site. Het gemak waarmee bestelt kan worden.

Djoy 13-04-2022

Twee weken terug nieuwe Airpods pro besteld. Snelle levering, goed verpakt. Werd geupdate over de bezorging. Erg tevreden.

Layla 12-04-2022

Na een aantal weken heb ik nog steeds niet mijn telefoon. Nu zag ik dat de groene versie wel op voorraad was en gaf ik aan dat de kleur voor mij niet uitmaakt. Maar omdat ze nu de telefoon qua prijs omhoog hebben gegooid willen ze me laten bijbetalen. Ze spelen met de prijzen, zijn telaat met hun producten en willen me ook nog extra laten betalen. Ik had dit niet verwacht van belsimpel. Ze konden me tenminste de groene gewoon geven!!!

Theo 12-04-2022

Goede snelle levering. De site kan misschien nog wat overzichtelijker. Vergelijkbare toestellen meer bij elkaar zetten

Joli 12-04-2022

Snelle bezorging, goeie service, gemakkelijke bestelling. Alles kwam heel aan. Ook fijn dat je eventueel mag retourneren.

Erko 11-04-2022

Zeer snelle levering en super afhandeling van de bestelling. Ook erg aantrekkelijk geprijsd voor een Apple product. Zeker een aanrader vanwege deze service en de prijs/kwaliteit verhouding.

Glenn 11-04-2022

Altijd hele scherpe prijzen en een goede service. Ook telefonisch word je goed geholpen.

RvB 11-04-2022

Tweede keer hier aankoop gedaan. Opnieuw goede aanbiedingen. Daarnaast enorm blij dat de levering idd de volgende dag al gedaan werd aangezien mijn oude telefoon niet meer te gebruiken was. Blij met mijn nwe iphone 12

Hans 10-04-2022

Website zeer gebruiksvriendelijk. Bestelling (smartwatch) is keurig geleverd op afgesproken tijdstip.

Ine 10-04-2022

Prima als te vinden en zelfde telefoon voor minder geld en super snelle levering.
In 1 woord top!

Beaucy 10-04-2022

Nu voor de tweede keer een telefoon gekocht, makkelijk besteld en de volgende dag in huis.

Hans 10-04-2022

Makkelijk te kiezen. Goede omschrijving en prima verzending in een normale doos en niet in een doos die veel te groot was.

J.J. Wensveen 10-04-2022

Over de levering van het toestel ben ik zeer tevreden. Helaas lukt het me niet om bij u een bijbehorend hoesje voor dit toestel, Emporia smart 4, te bestellen. Graag uw hulp.

jaap 10-04-2022

Ik heb hier op 25/3 's avonds een Oppo A74, besteld. waarbij werd aangekondigd dat hij de volgende dag zou worden geleverd. Bestelling werd 26/3 keurig op tijd rond de middag afgeleverd. Ben uiterst tevreden over het toestel en ook over de snelle en correcte levering.

Pascal 10-04-2022

Precies zoals beschreven! Zending ruim op tijd en goed verpakt. Zoals altijd erg tevreden