Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Henk de Beer 08-04-2022

Goede website, mooi ingedeeld en een groot aanbod. De service voor klanten is ook goed geregeld. Erg fijn om zaken mee te doen

Ineke 08-04-2022

IPhone 13 mini besteld, alleen bij Belsimpel in het zwart meteen leverbaar en idd ik had em de volgende dag al in huis. Perfect geregeld!

Koos 08-04-2022

Super goed en zeer snel verzonden 17.00 besteld volgende dag in huis goed bedrijf ik beveel hun aan

Jts 08-04-2022

Wordt geleverd wat er besteld is en op de afgesproken datum en tijd. Zeer eenvoudig te bestellen .

Niru 08-04-2022

I ordered a samsung smart watch from belsimpel. The ordering process, the order tracking and the delivery were all seamless.

Also, it was the cheapest price in the country. So, thumbs up!

Frank 08-04-2022

Product snel en goed geleverd. De shop was heel duidelijk, maar ik wist al precies wat ik wilde hebben. Geen negatieve opmerking te maken, zeker aanbevelingswaardig. Prijs van het product zeer aantrekkelijk in vergelijk met andere aanbieders.

Carola 07-04-2022

Nu voor de tweede keer iets besteld bij Belsimpel en ook nu weer heel blij met perfecte afhandeling. Vriendelijke en duidelijke communicatie en snel en netjes geleverd. Compliment!

Jantje 07-04-2022

Ipad besteld en volgende dag geleverd. Niets aan te merken op produkt en levering.
Tot dusver gewoon goed.

Alex 07-04-2022

Koop hier vaker. Goede prijzen. Snelle levering. Goede service. Betrouwbaar.

Ilse 07-04-2022

Super snelle levering, geen gedoe,direct online te bestellen en eerder als bij samsung zelf!

gert-jan 07-04-2022

goed site
goedkoper als in de winkel
snel geleverd
goed verpakt
veel producten om uit te zoeken

Ronald 07-04-2022

Overzichtelijke website, ruim aanbod en scherpe prijzen. Bestelling zijn volgende dag gelijk in huis.
Top webshop, heb hier al mijn telefoons en smartwatches voor mijn gezin besteld en keer op keer dik tevreden.

Klazien 07-04-2022

Correcte en tijdige levering van de bestelde telefoon, inclusief hoesje. Bijzonder (maar zeker fijn) dat het bij BelSimpel wel in 1 levering kan.

Laura S 06-04-2022

Een snelle levering, en ook een goede en snelle afhandeling toen er toch iets niet heel uit de verpakking kwam. Ook in het weekend bereikbaar.

Maaik 06-04-2022

Airpods 3 voor een prima prijs! De volgende dag in huis, gratis verzonden. Top!

Lindy 06-04-2022

Goede prijs/kwaliteit verhouding. Bevestiging direct via de mail ontvangen en snel geleverd.

Oude was kapot 06-04-2022

Wat verschrikkelijk bedrijf, denk niet mee en leveren kapot toestel en je dan gewoon 5 dagen zonder telefoon laten zitten

Ik koop hier nooit meer wat. Als gaat is prima maar is wat komt zo veel gezeik en als consument kun je zelf oplossen want hun helpen je niet

Mar 06-04-2022

geen optie achteraf betalen... een wat is slecht.de rest werk goed en ik ben positief

Linda 06-04-2022

De shop was makkelijk te vinden.duidelijk informatie als je bepaalde types intypt.

Laura 06-04-2022

Heb al vaker een goeie deal gehad bij belsimpel. De Apple producten zijn voordeliger dan bij Apple zelf. Het wordt netjes en snel geleverd.

Sarana Dorst 05-04-2022

Ik heb duidelijk producten kunnen vergelijken en ben uiteindelijk blij met de aankoop die mij geadviseerd werd!

Yvonne 05-04-2022

Dit is de 2e x dat ik iets heb gekocht via internet bij Belsimpel. Ik kan niet anders zeggen dat de service TOP is…. S’avonds besteld…. Volgende dag in huis.
Mijn oordopjes van mijn telefoon waren kapot en miste ze tijdens mijn wandelen dus gelijk bij Belsimpel gekeken.
Mooie prijzen dus…. Besteld. Mocht ik weer iets nodig hebben dan wordt het zeker Belsimpel weer!!
Nog bedankt

Klazien 04-04-2022

Snel en volgens afspraak correcte levering van de bestelde telefoon incl. hoesje

P. Siesling 04-04-2022

Helder en overzichtelijke site, actueel, mooie outlet aanbiedingen, service perfect, zowel in de winkel als online! In mijn ogen is Belsimpel het beste adres voor communicatieapparatuur.

Fab 04-04-2022

Very good seller with excellent customer service. I bought a product which had a slight quality problem. They immediately replaced it by a new one.
To recommend!