Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1244 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Sandra. 29-03-2022

Ik zocht een oplader, snel gevonden.
Mooie en duidelijke site.
Supersnel geleverd.

Thijn 28-03-2022

Altijd ruime keus tegen scherpe prijzen. Snelle levering! Ook de service is top! Ik heb al aardig wat mobieltjes aangeschaft (Ook voor mijn kinderen) en altijd klopt alles!!

Alatas 27-03-2022

Top service, snelle levering en betere samenwerking als reseller is gewenst.

Debby 27-03-2022

Snel en correct geleverd. Apple iPods waren hier ook nog eens het goedkoopste :-)

Etienne 27-03-2022

Goede prijzen; passend advies; punctuele leveringen perfecte app. Wat wil je nog meer.

Frans 27-03-2022

Het artikel is eenvoudig te vinden en het bestelproces gaat vlot. De afwikkeling is heel snel en het bestelde product was de volgende dag al binnen.

Jasmin 27-03-2022

Vlotte service, alles weer snel geregeld. Goed aanbod, scherpe prijzen. Aardig personeel met kennis van zaken.

Wolter 26-03-2022

Telefoon netjes ontvangen! Communicatie via app en de mail was ook prima. Het was wel een beetje onduidelijk met Postnl. De app gaf aan dat hij morgen zou binnen komen maar dat hij wel al onderweg was en nog maar 5 adressen moest. Kwam vervolgens wel gewoon netjes de dag erna.

Isolde 26-03-2022

Tweede aankoop binnen enkele maanden en beide keren goed geregeld!
De bestelling wordt vliegensvlug verzonden, goede informatie voorziening m, track en tracé, netjes verpakt, is zeker niet mijn laatste bestelling!

Pim 26-03-2022

Duidelijke gebruiksvriendelijke site. Mogelijk om producten te vergelijken. Scherpe prijs. Correcte snelle levering

Lowy 25-03-2022

Goede snelle service duidelijke en eerlijke info doen wat ze beloven overzichtelijke website

Dennis 25-03-2022

Snelle verzending, ruime keuze en scherp geprijsd! Ik heb meerdere keren besteld via Belsimpel en het geeft mij een vertrouwd en goed gevoel.

Roos 25-03-2022

Superhandige site. Bestellen ging makkelijk voor een mooie prijs, je wordt goed op de hoogte gehouden, alle info van je telefoon op 1 plek, helemaal top.

Jop 25-03-2022

Ik bestel al mijn telefoons en accessoires bij Belsimpel, omdat ik goeie ervaringen heb met de klantenservice. Er is nooit iets fout gegaan bij bestellingen en altijd ongedeerd aangekomen. En als je een vraag hebt, krijg je zo antwoordt.

Edwin 25-03-2022

je vindt er makkelijk wat je zoekt. De levering is ook altijd netjes en snel, heb je vragen of problemen zijn ze makkelijk te bereiken en het wordt ook echt opgelost .

H. Wansink 25-03-2022

Alles ging prima en daar wordt ik vrolijk van. De prijs product verhouding was goed en mede de aanleiding tot de koop.

Paul 25-03-2022

Snel,betrouwbaar en goede naam.
Dat betekent wanneer je 's avonds laat bestelt heb je het artikel de volgende dag in huis.

Rob C 24-03-2022

Koop altijd mijn mobiele telefoons bij Belsimpel. Altijd goede aanbiedingen , heel snel geleverd en
prima service. Echt een aanrader.

Helmus 24-03-2022

Je hebt ruime keuze waar in spullen.
Je krijgt goede informatie over je product die jeheb gekocht

Henny 24-03-2022

Snel, goede service ivm garantie ( helaas gebruik van moeten maken) prijs gunstig

LK 23-03-2022

Belsimpel maakt bellen echt simpel. De servicegerichtheid van Belsimpel en de medewerker in het bijzonder is erg groot. Mede door hem is een door mij gemaakte fout uitstekend opgelost. De bereikbaarheid is heel goed. Je kan bellen en krijgt daadwerkelijk iemand snel aan de telefoon. De website is overzichtelijk, het bestelproces soepel en de medewerkers erg vriendelijk. Ow ja ze zijn bereikbaar tot een uur of 10 in de avond.

KPR 23-03-2022

Prima site, overzichtelijk en goede prijzen. De communicatie en afhandeling van de bestelling is ook meer dan prima!

Belsimpel staat altijd in mijn shortlist wanneer ik tech nodig heb!

Marijke 23-03-2022

Duidelijke website.
Snelle levering.
Goede prijs.
Al jaren klant bij belsimpel.

HarryZet 22-03-2022

Goede en overzichtelijke site die mijn keuze erg gemakkelijk heeft gemaakt. Kon goed vergelijken. Verder was de prijs van de telefoon en accessoires een stuk goedkoper dan rechtstreeks bij de provider en bekende winkels voor telefoons.

Nino 22-03-2022

Top site, duidelijk overzicht diverse modellen en prijzen. Dan ook nog eens laagste prijs garantie en snel geleverd!