Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Karen 20-04-2022

Was opzoek naar een nieuwe iPad en Belsimpel.nl had de goedkoopste prijs. Goed verpakt en snelle levering.

Aslanian 19-04-2022

prima, direct regelen, vriendelijk personeel, deskundig en de beste prijzen

Anne 19-04-2022

Overzichtelijke site, snel binnen en snel mijn telefoon in gebruik. Dit is mijn 2e keer dat ik bij belsimpel heb besteld. Erg tevreden

Anne 19-04-2022

Richard 19-04-2022

Goede en duidelijke website, prijzen van de producten zijn scherp geprijsd en de levering is snel.
Eerlijke uitleg en uitgebreide specificaties met de voor en nadelen van de producten soms met een filmpje.

leen ijdo 19-04-2022

goeie informatie via de site. Prima produktomschrijving en snelle levering conform afspraak

Flip 19-04-2022

Helemaal goed!
Leverde product voor de goedkoopste prijs, prima communicatie en snelle verzending.

Arie 19-04-2022

Prima levering.
Je wordt goed op de hoogte gehouden van je bestelling.
Al meerdere telefoons besteld

Mike Ver 18-04-2022

Makkelijke site. Eerlijke prijzen en goede beschrijving van de artikelen. Eenvoudige bestel procedure.

PJM 18-04-2022

Mijn ervaringen met de webshjop Belsimpel zojn positief verlopen tijdens het aankoopproces van mijn mobiele telefoon. De site geeft ruim voldoende informatie over het betreffende mobiel. Zowel de plus- als de minpunten. Ook het bestelproces verliep probleemloos, tot en met de betaling aan toe. Mag wel zeggen. dat ik zeer tevreden ben.

Willeke 18-04-2022

Duidelijke website, bestellen ging heel gemakkelijk, vlotte levering, erg blij met mijn nieuwe telefoon

Implicom 18-04-2022

Als trouwe klant van Belsimpel ben ik zeer tevreden over de service.
Mijn bestellingen worden altijd probleemloos en op tijd bezorgd

MarloeZ 18-04-2022

Ik heb bij Belsimpel een tablet aangeschaft, omdat zij de goedkoopste aanbieder waren van deze specifieke tablet. Online aanschaf prima verlopen, product snel in huis. Dus prima webshop.
Echter! De bereikbaarheid van Belsimpel is tragisch.
Er is alleen een mogelijkheid voor telefonisch contact.
Je hangt te wachten en wachten tot je aan de beurt bent en wanneer vervolgens gezegd word dat er 0 bellers voor je zijn, hang je nog tevergeefs te wachten, want je krijgt niemand aan de telefoon. Na 10 minuten wachten op niemand, opgehangen en opnieuw geprobeerd...zelfde aantal mensen voor me (hadden zij ook de moed opgegeven en het opnieuw geprobeerd?) Dit na 3x proberen beu. Hierdoor twijfelde ik of ik überhaupt iets bij ze moest kopen, dus ben eerst maar eens naar een fysieke winkel gereisd. Ik hoop maar dat er nooit wat aan mijn tablet mankeert, maar zo ja, dan ga ik dus naar de winkel. Jammer.

Eric 17-04-2022

Snelle levering in combinatie met de laagste prijs, Belsimpel is dus een aanrader.

ChrisH 17-04-2022

Zeer snelle en correcte levering. Erg goed toestel voor een fantastische prijs! Ze is er erg blij mee!

Fijne paasdagen!

Joost 17-04-2022

Ik bestel al zeker acht jaar lang bij belsimpel. Ook deze keer voor een telefoon voor mijn vrouw. Op de site is alles overzichtelijk. Je kunt goed telefoons vergelijken. De prijs is ook altijd concurrerend en één vaan de redenen om elke keer weer terug te komen. De telefoon wordt snel geleverd. Meestal al de volgende dag. Kortom, ronduit tevreden met belsimpel.

Pim Bakelaar 17-04-2022

Prima en vlot geleverd.
Altijd een goede ervaring.
Dus daarom weer besteld bij belsimpel.
Ook rieelen prijzen.

M.M. 17-04-2022

Duidelijke produktomschrijving waardoor een goed vergelijk mogelijk is. Snelle levering, zelfs op zondag.

Rob4U 16-04-2022

Zowel de zending van de iPad als de hoes (die ik later bestelde) kwamwn punctueel op tijd. Beiden tegen een goede prijs/kwaliteit verhouding. Uit vorige ervaringen (toen het product niet beviel) heeft Belsimpel een uitstekende service geleverd. Een aanrader dus!

Jack de Korte 16-04-2022

duidelijke side, ruime keus, alle merken , uitgebreide documentatie snelle levering.

Geppos 16-04-2022

Prima winkel, makkelijk bestellen en, snelle levering.
Zou hier zeker nog een keer mijn telefoon kopen...

Irving 15-04-2022

Snel behandel, en goede klanten service.
Ik aanbevelen dit winkel 100% omdat ze komen zijn afspraken na

Maaike 15-04-2022

Het product was eenvoudig te vinden (hoesje voor smart phone), bestellen ging vlot en bezorging snel.

Nico 15-04-2022

Uitstekende prijzen, snel geleverd en indien het toch een keer nodig is ook een fanbtastische service

Jochem 15-04-2022

Bestellen ging soepel, bezorging was snel en professioneel. Weinig op aan te merken.