Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1245 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

BenJTH 19-12-2022

Duidelijke website, uitstekende beschrijving van AirPods 3 en een scherpe prijs waar reden voor aankoop. De hele snelle bezorging maakt de koopervaring nog pakkender.

PC 19-12-2022

Pixel 6a maakt zijn beloften volledig waar!
Pakket is, volgens verwachting, snel en correct geleverd.

Karel 19-12-2022

Het laatste jaar diverse producten aangeschaft via Belsimpel. Alles ging erg vlot, zelfs tijdens de feestdagen!
Goede prijzen en een mooie duidelijke website.

Jockey 19-12-2022

Wederom een telefoon van belsimpel gekocht. Waarom,de beste prijs , snel geleverd en goede afhandeling.

TKalf 19-12-2022

Snelle en goede levering. Updates over de levering komen keurig op tijd binnen

Gerard 19-12-2022

Ik bestel hier altijd onze telefoons. Alles snel geregeld, duidelijke website en ook de prijzen zijn goed.

John sloots 19-12-2022

Heb een Xiaomi Redmi Note 11S 6GB/128GB bij Belsimpel.nl gekocht en heb alleen goede ervaringen gehad. makkelijk uitzoeken op de site en snelle correcte levering.

Jos 19-12-2022

Goede webshop met veel keuze.
Duidelijke productomschrijving
Goede prijzen
Snelle verzending.
Aftersails nog niet gebruikt daarover dus geen mening

M.de Bruijn 18-12-2022

Snelle afwerking.
Dit is de vierde keer dat we wat besteld hebben.
Service is dik in orde.

Mariko kroon 18-12-2022

Prima geregeld allemaal binnen 2 dagen binnen super snel en keurig verpakt !! Mooie fitbit

Clemens 18-12-2022

Niemand verdient een 10, maar jullie komen er heel dicht bij. 's Middags mijn oude telefoon kapot, 's avonds besteld, de andere dag 's middags ontvangen. Chapeau!!

Henny 18-12-2022

Meerdere keren besteld bij belsimpel en ben wederom prima geholpen zal ook alle mensen die ik ken deze winkel aanbevelen voor de goede kwaliteit ben deskundigheid wat betreft de aankoop

Ryan Kuipers 18-12-2022

De shop was erg overzichtelijk, kon alles makkelijk vinden. Mijn pakketje kwam optijd binnen en was erg goed verpakt

Marijke J 18-12-2022

Snelle levering. Genoeg reviews om een goede keuze te maken. Genoeg keuze in producten. Bestelproces was duidelijk en makkelijk.

Hagen 18-12-2022

Scherpe prijs, goede afhandeling, onbeschadigde ontvangst. Diverse mobieltjes via Belsimpel aangeschaft.

Henk 18-12-2022

Uitstekende service, eenvoudig te bestellen, prima logistiek en mooie prijs/kwaliteit verhouding. Kortom een prima keuze om hier mijn product te bestellen!

Albert-Jan 18-12-2022

Hallo hierbij deel ik dus mijn mening. Alles is perfect gegaan zo als de site heeft omschreven.
Keurig en binnen de tijd zoals het staat omschreven en keurig verpakt.
Bestel graag weer iets bij deze site.
Toppie!

Brooklyn 18-12-2022

Er mag geen elf gegeven worden, anders zou ik dat doen. De prijzen zijn de laagste van telefoonaanbieders. Topservice, en snelle , vakkundige verpakking.

Mariska 17-12-2022

Goede webshop. Goede aanbiedingen en snelle levering. Ik had Apple EarPods gekocht voor een mooie prijs. Product werd super snel geleverd.

Khalid 17-12-2022

AirPods besteld in de avond, pakket vroeg geleverd in de ochtend. Mooier bestaat niet !

Gerrit 17-12-2022

Prima prijs. Belsimpel was volgens mij de eerste die de prijsverlaging van de Pixel 6a toonde. Daarna volgden pas anders sites. Ik heb diverse producten en telefoons als besteld bij Belsimpel. Altijd naar volle tevredenheid. Ook snelle ontvangst van de spullen.

andre 16-12-2022

Duidelijke webshop prettig om bij te winkelen, goede omschrijving van de produkten en een snelle levering.TOP

Lex 16-12-2022

Fijne site waarop je goed kunt filteren voor je eigen criteria. Snelle levering en product in goede staat ontvangen.

Ari R. 16-12-2022

Prima website en zoekfunctie waarmee alle toestellen snel gevonden worden. Uitgebreide informatie over de toestellen zijn beschikbaar. En het bestelproces is snel en efficiënt. Naast de scherpe prijzen is de next-day levering zeer prettig.

Peter 15-12-2022

Goede correcte en snelle levering van het gevraagde, een fitbit smartwatch.