Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1216 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Massimiliano Picciarelli 05-01-2023

Het product was op voorraad, snel en in perfecte staat geleverd. Uitstekend!

Xenio 05-01-2023

Meerdere keren nu iets besteld. Mooie prijs en super snel bezorgd. Keurige partij waar ik zeker weer ga bestellen.

Michel 05-01-2023

Makkelijk en simpel bestellen via de site.
En de volgende dag al geleverd helemaal top.

Annelies Hol 05-01-2023

Een goede en behulpzame medewerker die mij hielp met mijn vragen over de telefoon die ik heb gekocht. Hij heeft mij geholpen met het installeren van het toestel zodat ik de telefoon meteen kon gebruiken.

Marvin 05-01-2023

Altijd concurrerende prijzen en snelle levering! Ik ben zeer tevreden en zal vaker bestellen bij hun

Peter 05-01-2023

Heldere site moet duidelijke informatie.
De bestelling werd netjes op tijd geleverd.
Alles was helemaal naar wens.

Sanne 05-01-2023

De webshop is overzichtelijk en de telefoon die ik wilde bestellen was op voorraad en snel geleverd. Het bestellen ging gemakkelijk.

Maria 05-01-2023

Leuke shop met heel veel keuze. Ben heel blij met alle tips en tricks die je voor je apparaat kunt vinden. Alles wordt goed verpakt snel verzonden. Niet geheel onbelangrijk, vaak de beste prijs😊

Max 05-01-2023

Duidelijke website, levering was snel zoals afgesproken en betaling was veilig!

Tevreden shopper 05-01-2023

Ik heb voor deze shop gekozen omdat deze betrouwbaar op mij overkomt. Ik vindt de prijs/kwaliteit verhouding goed en bovendien kwam deze naar boven met een goede beoordeling! Ik heb op zeer korte termijn mijn product ontvangen in goede staat en daarom beveel ik zeker deze shop aan anderen aan!

Johan 48 04-01-2023

Ruime keuze, heldere beschrijving. Tevreden met mijn aankoop (Xiaomi 5g 11 lite)

Martien 04-01-2023

Al meerdere bestellingen bij Bel Simpel gedaan, nu ook weer het goedkoopste.
Keurige en snelle levering, top !

Gian Kerstges 04-01-2023

Belsimpel bleek ook Snelsimpel te zijn. Het maken van een keuze, met alle voors en tegens, en het plaatsen van de bestelling ging allemaal vlekkeloos. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik erg tevreden ben.

Tim 04-01-2023

Al meerdere keren wat besteld en altijd op tijd, goed geleverd en scherp geprijsd.

Jelle 03-01-2023

Je kunt duidelijk zien dat jullie team echt elke dag alles geven.ik kreeg alle informatie duidelijk en erg snel. Heel erg fijne service waar ik eigenlijk geen minpunten aan kan toevoegen. Zelfs een mail voor accessoires die ik bij mijn bestelling koen doen. Bedankt

MJ 03-01-2023

Duidelijke site. Bestelling raakte helaas zoek bij Post NL. Belsimpel heeft het heel goed en zorgvuldig opgepakt en opnieuw verzonden. Goede begeleiding vanuit de klantenservice!

Anes Rustempašić 03-01-2023

Snelle bezorging zoals toegezegd, duidelijk aankoop proces, de website is overzichtelijk en alles is nakkelijk te vinden. Het product was goed ingepakt Belsimpel kan ik aanraden.

Jos 03-01-2023

Snelle levering, zonder poespas. Website helpt uitstekend met de bestelopties.

Bertus Arents 03-01-2023

Super snel en netjes geregeld - eerst IPhone 11 en later de oplader - helemaal tevreden

Rick 03-01-2023

Deze winkel heeft een mooi ruim aanbod aan telefoons en is scherp geprijsd. En de ene dag besteld was de volgende dag in huis.

S 02-01-2023

Ik ervaar het als nieuwe klant buitengewoon slordig en onprofessioneel dat ik nooit antwoord op mijn mail heb gehad.
De vraag is of ik hier opnieuw iets zou bestellen. Voorlopig in ieder geval niet. Dus ik kan de winkel niet aanbevelen.

Arjan 02-01-2023

16 dec een telefoon besteld. Tot op heden nog niets ontvangen. Inmiddels 4x gebeld ( met een wachttijd van gemiddeld 3 kwartier tot een uur). Er wordt elke keer beterschap beloofd.
Abonnement bij Lebara direct bij aanschaf van het toestel afgesloten. Direct nummer gekregen en abonnementsgeld afgeschreven. Nu hoor ik dat mijn abonnement 30 dec door Belsimpel is stopgezet. Hoe dan? Waardeloze winkel. Voor mij nooit meer!!!

monique 02-01-2023

duidelijke en overzichtelijke site
goede product informatie
makkelijk besteld en betaald, direct bevestiging in de mail
goede communicatie omtrent verzending en berzorging

Mark 02-01-2023

Ik kwam op een fout moment: Er was één medewerker in de winkel en die was net een eindeloos doorvragende klant aan het helpen. Ik kwam alleen een pakketje ophalen en moest daarom (voor mijn gevoel) lang wachten. Toen ik aan de beurt was, werden mij allerlei dingen verteld die ik eigenlijk al wist (omdat het niet mijn eerste telefoonabonnement is én omdat ik dat al nagelezen had in de mails die jullie stuurden). En ja, ik gebruikte de winkel enkel als afleverpunt. Maar de medewerker deed zijn best en deed dat keurig. Dus een dikke voldoende hoewel ik wat langer in de winkel was dan ik had verwacht (toen ik aan de beurt was verscheen overigens een tweede medewerker die de klant na mij direct ging helpen). En nu ik toch al de kritikaster ben...ik vond de inrichting van de winkel wel een beetje goedkoop aanvoelen.

AJ 02-01-2023

Ruime assortiment en overzichtelijke website. Concurrerende prijzen en snelle levering. Dus alles wat men van een goede webshop verwacht!