Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1216 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Jan/ 17-01-2023

Heb onlangs bij Belsimpel telefoonhoesjes gekocht en hier een review over geschreven
Hier moet ik op terugkomen aangaande de slechte levering.
Achteraf is de levering door Belsimpel wel juist verzonden en binnen de gestelde afgesproken leverdatum
Mijn huisgenoot heeft deze ontvangen en dit niet gemeld
Sorry voor het schrijven van een onjuiste review Hier bij mijn excuses aan Belsimpel
En ik zal de volgende keer wel bestellen bij Belsimpel

Paul 16-01-2023

Ik zocht een Garmin Venu sporthorloge voor mijn vrouw. Toevallig zag ik op internet, dat je dit horloge ook bij Belsimpel kon bestellen. Dat had ik nooit verwacht en het bleek dat het bij hun ook nog de goedkoopste was. Heb het besteld. Duidelijke uitleg over de levering en de volgende dag kon ik het al ophalen. Ben zeer tevreden en mijn vrouw gebruikt het horloge intensief.

Roxy 16-01-2023

Ik vind het erg duidelijk en overzichtelijk. En fijn dat er veel keus was om iets te kiezen.

Andres 16-01-2023

Makkelijk bestellen en snel geleverd.
Ook nog eens de goedkoopste prijs!
Erg tevreden

Tevreden klant 16-01-2023

Mooi vlak toestel. Komt overeen met de beschrijving. Snelle levering. Een stekker wordt helaas niet meegeleverd. In plaats van de actie met de fitbit zou beter 100,- euro korting gegeven kunnen worden.

DH 15-01-2023

Wij hebben inmiddels meerdere bestellingen bij Belsimpel geplaatst.
We zijn erg tevreden over de webshop. Het gebruik van de website is fijn en (bel)simpel! De bestellingen worden snel verstuurd en zijn vaak al de volgende dag in goede orde ontvangen. Ook zijn de acties op de producten vaak de beste die te vinden zijn op dat moment.

Louis de Vries 15-01-2023

De Apple MagSafe Magnetische Oplaadkabel voldoet prima. Eerst heb ik een prettig en informatief gesprek gehad met iemand van de klantenservice omdat ik online wat info miste. Daarna besteld en - zoals altijd - snel geleverd. Het laadt iets langzamer dan met een kabeltje, maar sneller dat ik had gedacht en laders, die ik eerder geprobeerd heb. Kortom: aanrader! Net als Belsimpel, waar ik al 6 jaar naar tevredenheid mijn iPhones en iPads koop.

Shiva 15-01-2023

Ik heb een smartwatch via Belsimpel besteld. Prima product. Snelle levering

Herman 14-01-2023

Goede prijs en snelle levering. Site werkt goed dus probleemloos bestellen. ook eerdere levering van een mobiel 2 jaar gelden zonder problemen. Je hoeft niet een mobiel abonnement erbij te nemen.

Jan 14-01-2023

Deze shop gekozen voor een goed aanbod en voor een goede review en een snelle levering

Maurie 14-01-2023

Goede prijzen, heb geen idee hoe de klantenservice is....ik kocht een telefoon zonder abbo

Topdeal 14-01-2023

Uitstekende site om je telefoon te bestellen; overzichtelijk, duidelijk en prima afhandeling van de aankoop

Boudewijn 14-01-2023

Belsimpel was de goedkoopste aanbieder van de door mij gekochte telefoon.Zeer snelle levering van het bestelde product.

Boaz 13-01-2023

In november heb ik een Oppo Find X5 Pro gekocht bij Belsimpel. Een hele fijne telefoon, met maar 1 mankement. Omdat het een Frans model was, wilde deze alleen in Frankrijk updaten. (Dit was ook door OPPO Nederland bevestigd)

Het heeft even geduurd, maar na wat aandringen is Belsimpel uiteindelijk met een goede oplossing gekomen! De telefoon is omgewisseld voor een Google Pixel 7 Pro, die wel gewoon geüpdatet wordt.

Belsimpel koopt in op de Europese markt, let dus op bij de aanschaf van nieuwe toestellen, er bestaat een kans dat je geen (beveiligings) updates ontvangt.

Tazzz30 13-01-2023

Snelle levering en je ontvangt wat je hebt besteld. De iPad was erg gunstig geprijsd en voldoet erg goed.

Eliza 12-01-2023

Goeie webshop, werkt makkelijk. Had voor mijn One+ Z2 Earbuds de beste prijs.
Snelle levering. Gewoon goed dus.

Jeffrey 12-01-2023

Ongelofelijk persoonlijke winkelervaring en dat voor een webshop. Goede prijzen, geweldige service en gewoon super fijn! Ik haal bijna al mijn tekening of andere elektronica + toebehoren bij belsimpel.

Patrick 12-01-2023

Betrouwbaar, snelle levering, in vergelijking met andere aanbieders vaak goedkoper

Carolien 12-01-2023

Duidelijke site met goede keuze mogelijkheid en telefoon voor een mooie prijs.
Gedurende het bestelproces goede info mailtjes. Telefoon keurig de dag na bestellen ontvangen en zeer tevreden mee.

De boer 12-01-2023

Verschrikkelijk! Heb Afgelopen woensdag een telefoon besteld en zou donderdag geleverd worden, donderdag stond er vrijdag geleverd, zaterdag avond dinsdag en zo door en door en door tot vandaag (9 a 10 dagen later) en tot mijn verbazing staat er weer overmorgen. Het ging om een iphone 13 met abbonement bij Ben. Meerdere kering telefonisch contact opgenomen zonder enige muziek terwijl je in de wacht staat 100x kunnen luisteren naar een vrouwtje die zegt dat er veel antwoorden op de website staan. Na anderhalf uur eindelijk aan de beurt en dan word er verbetering beloofd. Beloftes is belsimpel echter niet goed in, ook staat het toestel op de website als op vooraad maar in mijn besteloverzicht als wachten op levering van leverancier (Niet op vooraad)!!! Nogsteeds geen telefoon sta op het punt om mijn bestelling te anuleren.

Zeer teleurgesteld en boos.

Ing 12-01-2023

Super shop, besteld en volgende dag binnen. Telefoon gekocht en was op deze shop de goedkoopste.

Rob 12-01-2023

Gemakkelijke navigatie en kunnen maken van selectie. Na rechttoe-rechtaan bestelproces volgt snelle en complete levering conform bestelling en afspraken.

Jan Willem 12-01-2023

Keurig op tijd geleverd. Goed en discreet verpakt. en makkelijk te kiezen met een goede keuze hulp op de website.

Peter 11-01-2023

Altijd goede ervaring bij Belsimpel. Scherpe prijzen en snelle levering. Voor mij de beste keuze tot nu toe.

Martijn 11-01-2023

Snelle en goeie goedkope site. Duidelijke mails en goede bezorging
Zeker aan te bevelen