Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Peter 11-01-2023

Altijd goede ervaring bij Belsimpel. Scherpe prijzen en snelle levering. Voor mij de beste keuze tot nu toe.

Martijn 11-01-2023

Snelle en goeie goedkope site. Duidelijke mails en goede bezorging
Zeker aan te bevelen

LeoMini 11-01-2023

Bestellen via de website ging prima incl. het betalingsproces. het in gebruik nemen was wat moeilijker als oudere gebruiker, dat moet je wel even uit zien te vinden. Wel ging het overzetten van de oude naar de nieuwe redelijk soepel. Het afleverproces werd niet waar gemaakt. Voor 23.59 besteld en de volgende dag gratis thuisbezorgd bleek niet realistisch. Kon het niet de volgende dag maar de dag daarna ophalen bij een post.nl bezorgpunt

Deb 11-01-2023

deze shop was prima, deze shop gekozen goed uit de bus kwam en de goedkoopster in mijn geval.
De levering was prima precies wat er stond de volgende dag binnen. verder gewoon TOP echt een aanraden.

JeremyK1985 11-01-2023

Op 28-12-22 een chromecast besteld omdat de andere kapot was gegaan. Zeer snel geleverd op de volgende dag en heb er nog steeds heel veel plezier van ook super handig voor als mijn nichtje over de vloer komt om dan tekenfilms of andere filmpjes te streamen via de chromecast.

Blijeklant 11-01-2023

Ik heb Samsung earbuds besteld bij Belsimpel omdat zij de enige waren die de kleur die ik wilde nog beschikbaar hadden voor een mooie prijs. De levering was snel en correct.

Elly 11-01-2023

Duidelijke site, makkelijke bestelprocedure en snelle levering van het hoesje.

Arnold 10-01-2023

Ik ken BelSimpel als een betrouwbare, snelle en correcte organisatie. Ik bestel hier graag.

Ad 10-01-2023

Snelle levering, goede prijs en zelf afhaalmoment kiezen.
Zal bij een volgende aankoop zeker voor Belsimpel kiezen.

Peter 10-01-2023

snelle service en vriendelijk personeel. werd direct en snel geholpen
winkel ligt lekker centraal in Utrecht

Guus Pannekoek 10-01-2023

Snel kunnen bestellen voor kerst, helaas niet de volgende dag geleverd maar te begrijpen met de drukte die er rond deze periode is. Track and Trace werkte goed, en tevreden met de aangeboden prijs.

joop 09-01-2023

goed,snel, correct. erg duidelijk in uitleg en gebruik. snelle levering. ook duidelijk voor ouderen.

Raymond 09-01-2023

Erg klantvriendelijke site en zeer gebruiksvriendelijk. Een "kind kan de was doen" en verder niets dan lof, alle beloftes worden nageleefd...top.

Kees 09-01-2023

Goed overzichtelijk.
Op afgesproken tijd leveren.
Het product was goed en stevig verpakt.
Dus weinig kans op transport schade.

timo 07-01-2023

betrouwbaar, goedkoopste. zag er het beste uit. Dit is ook mijn vaste afres

Chris Montgomery 07-01-2023

Very clear and honest website with great selection and the best prices. Next day delivery was perfect and I highly recommend Belsimpel to everyone.

Ralf 07-01-2023

Overzichtelijk met bestellen, en levering geheel volgens afspraak verlopen. Top.

Bizzel 07-01-2023

Heldere site en kon daardoor snel en goed vinden wat ik zocht. Ook goede levering

vd Neut 07-01-2023

snelle service, inderdaad binnen 24 uur geleverd. Omschrijving van het toestel zou iets uitgebreider mogen

Jan van Beek 07-01-2023

Zoals mijn vorige telefoons, het is altijd fijn kiezen bij belsimpel en de levering gaat naar behoren.

Website 07-01-2023

Duidelijk en goede omschrijving
Ook snel geleverd wij hebben al vaker een mobiel via de website gekocht

S Neele 06-01-2023

Overzichtelijke website met goed keuze filter. Producten accuraat omschreven. Bestellen eenvoudig. Direct aankoop bevestiging. En heel fijn ook snelle levering zoals beloofd. Levering goed en anoniem verpakt.

Robert 06-01-2023

Goede en snelle levering voor een nette prijs. Dit was de derde aankoop bij Belsimpel. Top!

Piet 06-01-2023

Bestelling ondanks de december drukte keurig de volgende dag afgeleverd. Belsimpel is een aanrader

Sandra 06-01-2023

Ik heb voor Belsimpel gekozen vanwege de superscherpe prijs van de Apple iPad. Het bestelproces was eenvoudig en de iPad werd heel erg snel geleverd!