Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1245 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Simon 19-01-2023

Snelle levering in drukke tijden en tegen lage prijzen. Zit te denk om over te stappen naar hun abonnementen. Top.

Peter Edelenbosch 19-01-2023

Het simkaartje kwam snel en goed aan. Alleen ik kan julle niet telefonisch bereiken en daar baal ik ontzettend van. Ik had nog een vraag.

Mario 19-01-2023

I was looking to buy a Google Pixel phone in Belgium, but that is impossible for now, and it is a mess to get it from elsewhere. Alas, a friend told me to check Belsimpel from the Netherlands, and voilà, they do deliver to Belgium, and fast. I got my new phone, with a case and screen protector, all for less than the asking price anywhere else. Fast, reliable and affordable. Will buy again from this store.

Roy 18-01-2023

BelSimpel heeft de beste prijs, snelle levering, en duidelijke verzendinformatie.

Sylvia 18-01-2023

Supersnel geleverd, goed product, en duidelijke website
Gewoon bestellen dus

Gered 18-01-2023

Ik had op korte termijn een nul zes nummer nodig. Dat alles i.v.m.probleempjes met de pc. De oplossind werd verstuurd vis sms code .Omdat ik alleen een vast nummer had was dat niet mogelijk.Nu ben ik helemaal bij de tijd en kan zo kosten en tijd besparen.Bedankt hoor!

Ties 18-01-2023

Prima site. duidelijk snelle levering en goede service een site en product dat ik aanraadt, heb vaker wat besteld en ze helpen bij vragen.

Henny 18-01-2023

Ik heb voor deze shop gekozen omdat de laatste 2 telefoons ook hier besteld zijn en.perfecte levering

Tim 18-01-2023

Goede website, duidelijke product informatie, snel thuis bezorgd. Ik ben ontzettend tevreden.

B.klopstra 18-01-2023

Goed en duidelijk website makkelijk om te bestellen en vlotte service
Snelle levering en betrouwbaar

Miranda 18-01-2023

Goedkoopste aanbieder van de smartwatch die ik hebben wilde. De levering keurig op tijd. Zonder problemen verder.

Adriana 18-01-2023

Snelle levering .Goede duidelijke communicatie.
Directe mailbevestiging,,
Overzichtelijke site.
Goede prijs/ kwaliteitverhouding.

isihan 18-01-2023

Clear & easy description on the website and fast delivery.
Product works perfectly.
Thanks :)

Mart van der Wal 18-01-2023

Snelle en correcte levering net als bij een eerdere bestelling in 2021. Klein min puntje : De handleiding was in het Duits.

Rob H 18-01-2023

Plus: afspraken nakomen, snelheid (tussen order en levering zit 1 dag), prijs, keuze.
Negatief: niets

DVW 17-01-2023

Goede prijzen en snelle levering. Klantenservice is ook vlot en denkt met je mee. Belsimpel is één van de eerste sites waar ik kijk als ik iets nodig heb.

Robbert 17-01-2023

Volledige informatie. Werd goed op de hoogte gehouden van de status van de bestelling. Snel geleverd.

Martijn 17-01-2023

Beste prijs, snelle levering en goede service.. Tevreden klant. Bij verlengen mobiele abonnement kies ik altijd voor belsimpel. Tevens erg tevreden met aankoop IPad 2021.

Robbie de Jong 17-01-2023

BelSimpel zegt wat ze doet en doet wat ze zegt. Klantenservice is top! Levering is snel!
Ideale abonnementjes voor mijn dochters. Flexibel en niet te duur!
Bonus: een fijne app om het telefoongebruik van mijn dochters (een beetje) te managen en hoge extra kosten te voorkomen.

Jan/ 17-01-2023

Heb onlangs bij Belsimpel telefoonhoesjes gekocht en hier een review over geschreven
Hier moet ik op terugkomen aangaande de slechte levering.
Achteraf is de levering door Belsimpel wel juist verzonden en binnen de gestelde afgesproken leverdatum
Mijn huisgenoot heeft deze ontvangen en dit niet gemeld
Sorry voor het schrijven van een onjuiste review Hier bij mijn excuses aan Belsimpel
En ik zal de volgende keer wel bestellen bij Belsimpel

Paul 16-01-2023

Ik zocht een Garmin Venu sporthorloge voor mijn vrouw. Toevallig zag ik op internet, dat je dit horloge ook bij Belsimpel kon bestellen. Dat had ik nooit verwacht en het bleek dat het bij hun ook nog de goedkoopste was. Heb het besteld. Duidelijke uitleg over de levering en de volgende dag kon ik het al ophalen. Ben zeer tevreden en mijn vrouw gebruikt het horloge intensief.

Roxy 16-01-2023

Ik vind het erg duidelijk en overzichtelijk. En fijn dat er veel keus was om iets te kiezen.

Andres 16-01-2023

Makkelijk bestellen en snel geleverd.
Ook nog eens de goedkoopste prijs!
Erg tevreden

Tevreden klant 16-01-2023

Mooi vlak toestel. Komt overeen met de beschrijving. Snelle levering. Een stekker wordt helaas niet meegeleverd. In plaats van de actie met de fitbit zou beter 100,- euro korting gegeven kunnen worden.

DH 15-01-2023

Wij hebben inmiddels meerdere bestellingen bij Belsimpel geplaatst.
We zijn erg tevreden over de webshop. Het gebruik van de website is fijn en (bel)simpel! De bestellingen worden snel verstuurd en zijn vaak al de volgende dag in goede orde ontvangen. Ook zijn de acties op de producten vaak de beste die te vinden zijn op dat moment.