Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1231 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Bob 31-01-2023

Het product waar ik naar op zoek was, was eenvoudig vindbaar. De optie voor een 'tweede kans' product is ook duidelijk vermeld. Ik vind dit prettig, zo help ik mijn portemonnee en ook het milieu :)

Mad 31-01-2023

Ik had mijn iPhone ongebruikt retour gestuurd. Tot mijn verbazing kreeg ik een mailtje terug dat ik mijn geld niet terug zou krijgen door schade aan de telefoon. Ik verbaast terugmailen en binnen een week antwoord gehad ze me de verkeerde mail hadden gestuurd, en ik wel recht had op mijn geld. Daarna stond binnen een dag het geld op mijn rekening en kreeg ik een chocolade reep opgestuurd, met handgeschreven kaartje ter verontschuldiging. Stomme fout die voor wat stress zorgde maar wel goed opgelost, zeker voor zo’n groot bedrijf :)

Peter 31-01-2023

Mijn favoriete adres voor mobiele telefoons. Ruim assortiment, (erg) goede prijzen en snelle levering. Onlangs een nieuwe Google Pixel gekocht tegen een bodemprijs.

K.H. 31-01-2023

Belsimpel is een overzichtelijke webshop, makkelijk vergelijken an telefoons en snelle levering.

Fokko 30-01-2023

Heb bij Belsimpel meerdere telefoons en accessoires gekocht. Altijd vlotte levering en behulpzaam bij vragen
Ook bij garantie en ruilen wordt niet mogelijk gedaan. Er komt vlot een vervanging of je kunt iets anders uitzoeken. Kortom een aanrader

A.v.d.V 30-01-2023

Ik winkel regelmatig bij Belsimpel om dat de webshop goed werkt, overzichtelijk is en goed communiceerd over de gedane aankoop. Ook de prijzen zijn redelijk

Pieter 30-01-2023

Prima site, veel aanbod tegen scherpe prijzen, bij aankoop goede informatie + snel leveren! Zo lust ik er nog wel een paar :-)

JvR 30-01-2023

De bestelde telefoon was snel binnen. Website werkt fijn, is overzichtelijk, geen rare fratsen. Telefoon was bij Belsimpel het goedkoopst. Erg blij mee. Wij hebben geen abonnement of belbundel, alleen de telefoon aangeschaft. Geen minpunten tot nu toe.

Jan 30-01-2023

Supersnel!
Zondagavond 23:20 u besteld ...maandagochtend , 08:40 u. bezorgd !
Top, en goed geprijsd 👌!

San 30-01-2023

Het was gewoon allemaal heel erg simpel om bij jullie te bestellen eigenlijk gewoon zoals het hoort

RZ56 30-01-2023

Ik kende Belsimpel al van eerdere bestellingen, en het was weer net als die eerdere keren: perfect!

Biemond 30-01-2023

Duidelijk en goede info, ga zo door met jullie verkoop, ik raad deze site aan om te bestellen.

Frank 30-01-2023

Snel, goed en voordelig. Een echte aanrader voor iedereen. Koop hier inmiddels al jaren mijn toestellen, zowel privé als zakelijk.

Tim 30-01-2023

Alles prima en bijzonder snel verlopen zonder problemen.Communicatie via email was goed en duidelijk

Martine 30-01-2023

Goede prijs, snelle levering en heldere communicatie. Niks op aan te merken!

Fred 30-01-2023

Het uitgezochte toestel werd binnen 1 dag geleverd. Keurig verpakt en perfect afgehandeld. Het werd persoonlijk afgeleverd. Deze snelle en correcte afhandeling had ik niet voorzien maar overtrof mijn verwachtingen. Verwacht binnenkort zeker nog een bestelling te plaatsen. Vol vertrouwen dat dit ook weer perfect afgehandeld gaat worden. Bedankt Belsimpel Team.

Joep 29-01-2023

Pima shop. Heldere beschrijvingen van de artikelen, breed assortiment. Snelle levering.
Tevreden over de prijs. Alles bij elkaar een prima deal.

Jack 29-01-2023

iPad Air 256Gb besteld bij Belsimpel.
Mijn reden om voor belsimpel te kiezen was dat ze een van de beste prijzen aanboden in combinatie met uitstekende reviews.
Bestellen ging heel eenvoudig, en levering was zelfs op zondag ondanks dat de te leveren datum maandag aangaf. Uitermate tevreden, dank jullie wel.

Edward 29-01-2023

Ik heb hier een nieuwe google pixel 6a gekocht. Belsimpel is ook echt altijd simpel tijdens het zoeken en bestellen. En je hebt hem gwwoon de volgende dag al in huis. Als ik weer een andere telefoon nodig heb of iets anders kom ik zeker weer bij Belsimpel uit.

D. Weegels 29-01-2023

Wederom een telefoon via Belsimpel besteld.
Een duidelijke overzichtelijke site met altijd de goedkoopste of bijna goedkoopste prijs.
Bij elke telefoon staat altijd een duidelijk overzicht van alle gegevens, plus en minpunten.
Ook ben ik zeer tevreden over de reviews van andere klanten hier.
Bestellen is zo gebeurd en altijd netjes de dag erna bezorgd, was nu zelfs op zondag.

Freek Helder 28-01-2023

prima, duidelijke site. overzichtelijk. En leuke aanbiedingen waarvan ik er een heb genomen

Gertina 28-01-2023

Het product dat ik zocht vond ik heel gemakkelijk op de website van Belsimpel. Bovendien was het product ook nog goedkoper dan elders. De bestelling werd dezelfde dag nog verzonden zodat ik het de volgende dag al in huis had.

P.J. 28-01-2023

Had al ervaring met de site van belsimpel. Overzichtelijk, makkelijk kiezen en zeer snelle levering.

Chiel 28-01-2023

Uitstekende voorlichting en assistentie bij de aanschaf en installatie van mijn nieuwe telefoon door de mensen van filiaal Utrecht!

Henk.Hommes 27-01-2023

Snel accuraat en goede communicatie,dus iedereen naar Belsimpel.....
Alles werkt en niet duur dus Belsimpel is goed voor je portemonnee!!!