Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1247 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

XX 07-02-2023

Snelle levering, duidelijk overzicht.
Informatie die vermeldt wordt op de website klopt.

Arjan 07-02-2023

Ik had vorig jaar een mobiele telefoon besteld met los een sim only abonnement.
Bij het verwerken hiervan zijn er wat fouten gemaakt waardoor ik een maand heb moeten wachten en in totaal ruim 3 uur aan de telefoon heb gehangen om iemand te kunnen spreken hierover. Belsimpel heeft mij telkens netjes te woord gestaan, maar het probleem werd niet opgelost. Uiteindelijk mijn telefoon en simkaart gekregen.
Belsimpel heeft aangegeven dat het inderdaad niet goed gegaan was bij mijn bestelling en heeft mij ter compensatie een tegoedbon gegeven. Mijn eerdere review was erg negatief.
Echter heb ik eerder bij Belsimpel telefoons besteld en dat verliep eigenlijk altijd goed. Aandachtspunt blijft wel de wachttijd als je ze probeert te bellen.

Richard 06-02-2023

Webshop is duidelijk, informatie is correct. Dit is niet de eerste telefoon die ik hier bestel maar omdat ik graag de Pixel 6a wilde was de keuze beperkt omdat belsimpel een van de weinige is die deze te koop heeft. Absoluut geen probleem want de afhandeling was perfect. De dag na de koop had ik de telefoon in huis.

Mehnet 06-02-2023

Snel, Simpel en overzichtelijk.
Besteld en volgende dag geleverd.
Goed service goede internet site.
Een van de beste kwaliteit winkels.

I Leckie 06-02-2023

Klantvriendelijkheid is super..
Daarnaast zijn de medewerkers praktisch.
Ik ben zeer tevreden
Belsimpel is zeer aan te bevelen

Rob 06-02-2023

In 1 woord...Super......

Vanaf bestellen tot leveren , makkelijk, duidelijk en betaalbaar. Tevens levering op tijd zoals gepland...

The Sha 06-02-2023

Na lang wikken en wegen besloten om een nieuw toestel aan te schaffen. Mijn oude was kaduuk.
Contact gehad met Vodafone voor een verlenging. Ik zou duurder uit zijn dan met mijn huidige abonnement. Gekozen voor een los toestel. De Google Pixel 7. Hiervoor een SamSung gehad. Ook tevreden mee, maar de Google is een verademing wat betreft bediening en simplicity! Apart maar mooi design, vlot en de accuduur gaat makkelijk een dag mee tijdens intensief gebruik.

Belsimpel is voor mij een...
Betrouwbare partner
Heeft een heldere website, eenvoud en gemak voeren de boventoon
Ruim op voorraad leverbare producten
Denkt goed me je mee wanneer je advies nodig hebt
en tot slot is ook de after-service goed in orde

Liz 04-02-2023

Er was enige onduidelijkheid over het claimen van een actieproduct bij een abonnement. Ik kan niet geheel uitsluiten dat de fout bij mij lag. Belsimpel heeft dit netjes en snel opgelost.

Peter de Gier 03-02-2023

Al regelmatig besteld bij Belsimpel waaronder telefoons, altijd tevreden over de nette levering van het product.

Ivar 03-02-2023

Snelle en overzichtelijke levering. Netjes een track en trace gekregen waarmee de bestelling te volgen was. Volgende keer graag weer.

Natalie 02-02-2023

Proces van bestellen was zeer gemakkelijk, een van de goedkoopste aanbieder en de volgende dag al in huis. Keurig verzorgd.
Dus uitstekende service!

Krijgsman 02-02-2023

M'n dochter had een iPhone besteld. Volledig in gebruik genomen, maar pas een dag later zag ze een fabrieksfoutje. Na mail- en telefonisch contact kon ze t toestel terugsturen naar t hoofdkantoor. Vrij snel kreeg ze te horen dat ze een nieuw toestel zouden toesturen. Ook al waren er al wat gebruikerssporen te zien, want al met al is t toestel toch al 2 weken gebruikt geweest. Ik vind dat wel een hele goede service. Super bedankt!!!

Yvon 02-02-2023

Snelle levering en goede website. Uitstekende informatie om de juiste keuze te kunnen maken.

Ser 02-02-2023

prima service, snelle levering. Prima prijzen
Overzichtelijke website en al langer klant

Papsnoete 02-02-2023

Bij belsimpel een Google chromecast besteld. Apparaat was snel verzonden en in goede orde ontvangen echter betreft het een Spaanse versie van de chromecast, er zit dan ook geen Nederlandse beschrijving bij. Het instellen is wel gelukt en is vrij simpel. Het lijkt mij echter niet dat het mag dat je apparatuur verkoopt zonder Nederlandse handleiding, heb het eerder eens meegemaakt ook bij belsimpel met een Google nest. Toen communiceerden ze dat ze de leverancier er op gingen aanspreken. Vandaar mijn cijfer een 4.

Hans Arkenbout 02-02-2023

Duidelijke site, voldoende info en makkelijk bestellen.
Belsimpel klopt dus helemaal!

Janneke Hoekstra 02-02-2023

Duidelijke website en de laagste prijs voor de Apple producten. In de winkel vriendelijk personeel die alle tijd en geduld hebben om je te helpen. Top!

Nick 02-02-2023

Perfecte en snelle levering.
Geen enkel probleem gehad.
Duidelijke omschrijving in de webshop.

Ashley 01-02-2023

Betrouwbare winkel, levering netjes en goed.
Daarnaast is de site overzichtelijk en prijzen zijn zeker concurerrend met andere aanbieders

TH 01-02-2023

super snel en betrouwbaar geleverd. verpakking top en blij met de apple airpods 2e generatie.
volgende dag in huis is echt . tekenen bij aflevering van pakket is echt een voordeel geeft meer zekerheid en betrouwbaarheid.

Dirk 01-02-2023

De ipadhoes was in de winkel niet meer op voorraad. Is door de medewerker direkt besteld. Is de ander dag per post alsnog bezorgd. Prima service.

Bart Wullems 01-02-2023

Zoals ik Belsimpel al ken vanaf mijn eerste smartphone je hebt een veelzijdige keus, super goede website, eenvoudig, snel geleverd, concurrerende prijzen, correct en betrouwbaar.

Paul A. Hoogendorp 01-02-2023

Zeer snelle levering en de telefoon was in uitstekende staat. In één woord gezegd gewoon: BELSIMPEL. Alles is gemakkelijk en tegen een lage prijs.

robertjan 01-02-2023

ik had voor mijn zoon, mijn dochter en mijzelf een pixel 6a gekocht (zwart, wit en groen). bestelproces en bezorging was optimaal; ik kon binnen 24 uur mijn nieuwe telefoon in gebruik nemen.

ik ben voor eerst sinds 2005? weer eens echt onder de indruk van een telefoon. google android op google pixel is optimale telefoon-ervaring-ding-ellende

maar... omdat ik zo tevreden ben over pixel, wilde ik een upgrade voor mijn zoon van 6a naar 7. was in 1 dag geregeld. hij is ook erg blij

Yoyo 31-01-2023

Ik ben super tevreden over Belsimpel. Duidelijke bestelprocedure en verzendprocedure