Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1245 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Snelle levering 10-02-2023

Bestellen en morgen in huis. Daar kun je op wachten. En natuurlijk dat ze eigenlijk altijd datgene hebben wat ik wil kopen is perfect.

Bastiaan 10-02-2023

afgelopen jaar op zoek gegaan naar een goede, stevige, en zeker ook wel belangrijk: robuuste telefoon de tegen een stootje kan.. deze gevonden via Belsimpel.nl. Mjn zoon ook enthousiast, kocht er ook gelijk 1.. na bijna een jaar stopten beide toestellen ermee.. wij allebei naar het dichtsbijzijnde belsimpel filiaal (Rotterdam).. de beide mobiels netjes ingenomen, met de verzekering dat ze binnen 10 dagen weer terug waren.. de 10 dagen klopten wel bij de mobiel van mijn zoon, maar mijn mobiel was waarschijnlijk even kwijt.. kregen een mailtje dat de opdracht was gecanceld.. later weer een mailtje dat hij voor reperatie weg was.. en ja hoor, na een week of 4 kreeg ik ook mijn mobiel thuisgestuurd.. MAAR HOE!: beide gerepareerde mobiels hadden een nieuwe screenprotector gekregen.. die was er denk ik van een meter afstand op gegooit.. luchtbellen enz enz.. maar het ergste was, dat ze het ALLEBEI niet meer deden.. de mijne laad sowieso niet meer op, en die van mijn zoon, start even op, geeft een error, en sluit weer af..
We gaan vanavond terug naar de winkel in Rotterdam.. en dat wordt geen fijn gesprek!
Kortom: belsimpel, jullie zijn ernstig te kort geschoten.. en reparatiebedrijf wat zich mijns inziens geen reparatiebedrijf mag noemen.. de 2 mobiels nog slechter afleveren als dat ze ingeleverd zijn.. kopen bij Belsimpel: denk eerst goed na, maar voor mij en mijn zoon: nooit meer!

Wendy 09-02-2023

Snelle levering, goede prijs.
Nu voor de tweede keer 2 telefoons gekocht bij bel simpel, dus die houden wij erin.

Cor Giesberts 09-02-2023

Hele snelle levering, communicatie over de status van de bestelling.
Gewoon TOP

Franca 09-02-2023

Top winkel, snel mn bestelling geleverd en voor een heel scherpe prijs.
Heel blij met mn nieuwe telefoon.

Sjaak 09-02-2023

Belsimpel was voor ons dé beste webwinkel om onze nieuwe IPads te kopen. Bij Belsimpel zijn de IPads het goedkoopst
Deze werden de volgende dag al snel geleverd

Lia 09-02-2023

Ik kan niet anders zeggen dan super ,binnen 24 uur had ik mijn nieuwe telefoon in huis !
En ook de hele goede info over de toestellen heeft mijn geholpen om een goede keus te maken .

Gert Liewes 09-02-2023

Eenvoudig online besteld en de volgende dag al in huis. Daarnaast een mooie scherpe prijs voor de Apple Airtags. Heel erg tevreden met deze bestelling.

Ben 09-02-2023

Mijn vorige telefoon kwam ok van Belsimpel en mijn ervaring destijds was prima, net zoals nu ook weer.

Jan Boivin 08-02-2023

Ik koop al mijn telefoons al jaren bij Belsimpel. Duidelijke beschrijvingen en nuttige reviews van klanten. Mocht er een keer iets aan de hand zijn dan wordt dit altijd op een prettige manier opgelost.

N.J. Kuiper 08-02-2023

Duidelijke en goedkope internet-aanbiedingen met een snelle probleemloze levering.

Henk 08-02-2023

Eerlijke producten, website is overzichtelijk en klantvriendelijk, snelle levering.

Hans Prinsen 08-02-2023

Koop al 8 jaar hier mijn iPhones en andere Apple benodigdheden zoals dit keer de nieuwe AirPods etc. Altijd de andere dag bezorgd en Belsimpel komt altijd de afspraken na.

Mink 08-02-2023

hoesje besteld voor mn telefoon.
binnen een dag had ik het bestelde hoesje in huis.

geen gedoe, geen problemen, gewoon snelle leverring en goede service van belsimpel.

Erica 08-02-2023

Zoals gewoonlijk weer supersnelle levering. Keurig verpakt! En via PostNL dat is altijd een fijne bijkomstigheid.

Belsimpel zeeer goed !!!!! 08-02-2023

Ben heel tevreden over de aankoop van mijn nieuwe Samsung mobiel bij Belsimpel,ik kocht bij jullie eerder de Note 4 en de Huawei P30.Bezorging perfekt bij Jumbo postagentschap.

Vlinder 08-02-2023

Na gekeken te hebben op de vergelijkingssite van de Consumentenbond kwam ik bij Belsimpel uit. De levering van het apparaat was snel en accuraat. Ondanks de zeer schappelijke doet de telefoon alles wat ik nodig heb. De accuduur valt me reuze mee. En een meevallertje: twee van mijn kleinzoons hebben precies hetzelfde toestel en kunnen opa dus goed helpen als er iets niet helemaal vlekkeloos verloopt.

P. Kort 08-02-2023

De winkel/website is inderdaad simpel en helder; geen verborgen 'dingetjes'.
Levering supersnel.

Arie 07-02-2023

De aanschaf van een iPad Pro was snel geregeld op hun perfecte site.
Geweldig goed en snel geleverd.
Zeer tevreden over dit bedrijf.

Roland 07-02-2023

Scherpe aanbiedingen,super snelle bezorging, prima prijsstelling. Bovendien soepel retour beleid. Ben al jaren tevreden klant!

Rob 07-02-2023

Onze tablet ging kapot en kon na beoordeling niet meer gerepareerd worden. De tablet was een jaar oud en had een nieuwprijs van €209. BelSimpel deed niet moeilijk en bood ons een voucher van €209 aan om iets nieuws uit te zoeken. Dit aanbod hebben wij dan ook uiteraard geaccepteerd.
We zijn even gaan zoeken naar een goede tablet en hebben er tevens een goede hoes bij aangeschaft.

Al met al goede service!

XX 07-02-2023

Snelle levering, duidelijk overzicht.
Informatie die vermeldt wordt op de website klopt.

Arjan 07-02-2023

Ik had vorig jaar een mobiele telefoon besteld met los een sim only abonnement.
Bij het verwerken hiervan zijn er wat fouten gemaakt waardoor ik een maand heb moeten wachten en in totaal ruim 3 uur aan de telefoon heb gehangen om iemand te kunnen spreken hierover. Belsimpel heeft mij telkens netjes te woord gestaan, maar het probleem werd niet opgelost. Uiteindelijk mijn telefoon en simkaart gekregen.
Belsimpel heeft aangegeven dat het inderdaad niet goed gegaan was bij mijn bestelling en heeft mij ter compensatie een tegoedbon gegeven. Mijn eerdere review was erg negatief.
Echter heb ik eerder bij Belsimpel telefoons besteld en dat verliep eigenlijk altijd goed. Aandachtspunt blijft wel de wachttijd als je ze probeert te bellen.

Richard 06-02-2023

Webshop is duidelijk, informatie is correct. Dit is niet de eerste telefoon die ik hier bestel maar omdat ik graag de Pixel 6a wilde was de keuze beperkt omdat belsimpel een van de weinige is die deze te koop heeft. Absoluut geen probleem want de afhandeling was perfect. De dag na de koop had ik de telefoon in huis.

Mehnet 06-02-2023

Snel, Simpel en overzichtelijk.
Besteld en volgende dag geleverd.
Goed service goede internet site.
Een van de beste kwaliteit winkels.