Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1244 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Jan V 16-02-2023

Site overzichtelijk. Soms mooie aanbiedingen. Levering binnen een dag. Top.

RLK 15-02-2023

Goede service, nieuwe oplader voldoet goed, net als de vele andere bestellingen van mobieltjes
tot andere benodigheden van de afgelopen 5 jaar,
Onze ervaring met belsimpel is heel erg goed.

Nieuwenburg 15-02-2023

Nokia telefoon plus hoesje gekocht netjes op tijd en keurig verpakt geleverd telefoon voldoet volledig waarvoor hij is aangeschaft,ben er blij mee

Abramina 15-02-2023

Bestelling via website ging snel en was niet moeilijk. Vervolgens werd de bestelling de volgende dag geleverd. Kan alleen maar zeggen : prima geregeld, telefoon was goed verpakt

michiel 15-02-2023

Goede info en service, goede prijs kwaliteit verhouding
Duidelijke info en begeleiding via telefoon

Nick 14-02-2023

Perfecte webshop en vooral snel geleverd! Dit is mijn 3de toestel die ik nu heb via Belsimpel. Voornamelijk omdat het het goedkoopste is. Op na de volgende ( over paar jaartjes)

Paul 14-02-2023

De webshop heeft een prima overzicht van de te kopen telefoons. De uitleg spreekt voor zich. Genoeg keuze. Van bestelling tot levering supersnel.

Anissa el Bouayadi 13-02-2023

Mijn rechter airpod was kapot gegaan doordat een auto hem heeft over gereden en ben door jullie direct geholpen. Ik heb een nieuwe besteld en hij was de volgende dag alweer thuis. Ik kan dus direct weer der van genieten :)
Bedankt!!

Hennie 13-02-2023

Fijne website, snelle levering, erg prijsgunstig.
Geeg gezeur garantie. Klantenservice goed bereikbaar.

Pascal 12-02-2023

Goede prijs, goede service.
Ik moest door omstandigheden een toestel ruilen.
Belsimpel heeft ons goed geholpen.

Nico 12-02-2023

Geweldige telefoon gekocht. Concurentie kon niet tippen aan deze lage prijs. Snel geleverd en zeer netjes ingepakt in Belsimpel doos met luchtbelfolie. Zelfs retourformulier was al ingesloten voor het geval dat er iets mee zou zijn.
Vriendelijke bezorger. Ja bij Belsimpel kan je met een gerust hart iets kopen

Henk Marum 12-02-2023

ten eeste omde prijs
en ook om de snelle levering
goede ervaring met eerdere aan kopen

Christian Kistemake 12-02-2023

Zoals beschreven was de bestelling de volgende dag al in huis.
Ook de telefoon werkt super

Remco 12-02-2023

Uitstekende online webshop.
Goede service, goede producten en meer dan uitstekende klantenservice.

Fam. J.D.Scherpenisse 11-02-2023

Een snelle en voorspoedige levering! Op de website staat duidelijke informatie en dat voorkomt een miskoop. Wij kijken met plezier terug op deze bestelling.

Zibo 11-02-2023

Altijd tevreden over Belsimpel. Alles gaat eigenlijk best vlot met een abonnement. Had eerst via mobiel.nl maar dat duurde te lang dus maar weer belsimpel en is daarna ze zelfde weekend bezorgd. Helemaal top

John-Patrick Grootendorst 11-02-2023

Ik heb bij Bel Simpel heb ik de Google Pixel 7 gekocht, levering was erg snel vrijdag besteld zaterdag in huis. Echt een top telefoon nog geen problemen ondervonden. Goede camera. Ook een goed hoesje en hard screenprotector ook de extra adapter is echt prima, die ik er bij gekocht heb. Ik heb echt geen klachten, ik kan er alles mee wat ik wil. Dus een dikke prima! Koop datum 27-01-2023

frank 11-02-2023

zeer slecht,zal al me contracten annuleren ,half uur aan de telefoon met de mededeling geen wachten voor U,is niet de eerste keer

Korkenat 11-02-2023

Ik was op zoek naar EarPods Pro. Bij Belsimpel de beste deal gevonden, scheelde serieus veel geld.
Zeer tevreden ook met de bezorging, goed ingepakt en volgende dag in huis.

Niekole 10-02-2023

Eigenlijk geen problemen. Gemakkelijk besteld, zeer snel geleverd, goed verpakt.

Monique 10-02-2023

Ik kreeg netjes een bon online en het kwam goed aan! Ik heb ook allemaal mails voor bevestigingen

Mevrouw Meijer 10-02-2023

gebruiksvriendelijkheid van de site is okay, en de levering was in orde
de klantenservice wat liet te wensen over
ik had aangegeven erg ongelukkig te zijn met de pixel7pro earbuds, maar dat ik omdat ik volgens mij geen enkele andere keus heb, moet ik deze wel hebben
het antwoord was dat ik ze nog wel kon retourneren
Opgelucht dat ik echt door een mens een antwoord kreeg via email, heb ik daarop weer gereageerd dat ik graag zeker wilde weten of ik echt geen andere oordoppen gebruiken kan voor mijn pixel pro 7
hierop kreeg ik een teleurstellende email, zon automatisch gegenereerd ding met een hoop linkjes,
waarmee het voelt als een "zoek het zelf maar uit" antwoord
Dit terwijl ik toch bijna 1200 euro uitgegeven heb aan de door mij bestelde artikelen
mja ik zal wel niet meer van deze tijd zijn ..

maar enfin, de telefoon is fijn, dus de teleurstellende earbuds moeten maar ..(wel zonde van de 170 euro, en jammer dat google geen andere optie aanbied voor zover ik weet, ik kon er geen duidelijkheid over vinden met alle gegeven linkjes van de klantenservice van de belsimpel
Dat is jammer

maar wilt u snelle levering ? deze zaak is snel ! en verstuurt keurig in stevige dozen verpakt !
en ook prettig dat men je zelf een email stuurt waar je op kan reageren als je niet helemaal tevreden bent (meestal zijn die mails "no reply" adressen ..dat is hier niet! hier zijn echt mensen die terug mailen )

Snelle levering 10-02-2023

Bestellen en morgen in huis. Daar kun je op wachten. En natuurlijk dat ze eigenlijk altijd datgene hebben wat ik wil kopen is perfect.

Bastiaan 10-02-2023

afgelopen jaar op zoek gegaan naar een goede, stevige, en zeker ook wel belangrijk: robuuste telefoon de tegen een stootje kan.. deze gevonden via Belsimpel.nl. Mjn zoon ook enthousiast, kocht er ook gelijk 1.. na bijna een jaar stopten beide toestellen ermee.. wij allebei naar het dichtsbijzijnde belsimpel filiaal (Rotterdam).. de beide mobiels netjes ingenomen, met de verzekering dat ze binnen 10 dagen weer terug waren.. de 10 dagen klopten wel bij de mobiel van mijn zoon, maar mijn mobiel was waarschijnlijk even kwijt.. kregen een mailtje dat de opdracht was gecanceld.. later weer een mailtje dat hij voor reperatie weg was.. en ja hoor, na een week of 4 kreeg ik ook mijn mobiel thuisgestuurd.. MAAR HOE!: beide gerepareerde mobiels hadden een nieuwe screenprotector gekregen.. die was er denk ik van een meter afstand op gegooit.. luchtbellen enz enz.. maar het ergste was, dat ze het ALLEBEI niet meer deden.. de mijne laad sowieso niet meer op, en die van mijn zoon, start even op, geeft een error, en sluit weer af..
We gaan vanavond terug naar de winkel in Rotterdam.. en dat wordt geen fijn gesprek!
Kortom: belsimpel, jullie zijn ernstig te kort geschoten.. en reparatiebedrijf wat zich mijns inziens geen reparatiebedrijf mag noemen.. de 2 mobiels nog slechter afleveren als dat ze ingeleverd zijn.. kopen bij Belsimpel: denk eerst goed na, maar voor mij en mijn zoon: nooit meer!

Wendy 09-02-2023

Snelle levering, goede prijs.
Nu voor de tweede keer 2 telefoons gekocht bij bel simpel, dus die houden wij erin.