Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

marjo 24-08-2022

snel verzonden en mega netjes afgeleverd! had het de dag daarna in huis, rond de middag ook dus lekker optijd! heel blij mee

Leo 23-08-2022

Goede prijzen, zeer snelle levering en gebruiksvriendelijke en duidelijke website. Beter kan eigenlijk niet.

Nico Kromhout 23-08-2022

Ik koop al jaren bij Belsimpel en heb mijn gezinsleden ook zover gekregen. Is altijd net iets goedkoper dan de conculega's ;-) Ook altijd binnen 24 uur geleverd en je wordt via mail of je account goed op de hoogte gehouden over de status van je bestelling. Ik kan Belsimpel een ieder van harte aanbevelen.

San 23-08-2022

Zeer gebruiksvriendelijk winkel. Er waren ook fijne aanbiedingen. volgende dag al in huis.

Jelmer Steenstra 23-08-2022

Ik heb hier een nieuwe Xiaomi Poco X4 pro besteld en alles verliep zoals het hoort. Site werkte mee, netjes een mail gekregen met info over mijn aanschaf en de levering optijd. Ik ben dik tevreden!

Henk Lente 23-08-2022

al meerdere malen bij deze winkel gekocht en besteld, gewoon geweldig
snelle service en verzending en mocht er iets niet goed gaan wordt het gelijk opgelost
voor mij een geweldige zaak.

Loek 23-08-2022

Via de site besteld. Snel geleverd. Goed informeert over wanneer het product geleverd zou worden.

Caro 23-08-2022

Duidelijke webshop, snel gevonden wat ik wilde. Snelle en goede levering. Blij met bestelling

PTK 23-08-2022

zeer tevreden over de afhandeling en het geleverde product. prijs/kwaliteit is prima in orde.

Claudia Bergman 22-08-2022

Dit was de 4e keer dat ik een mobiele telefoon heb gekocht bij Belsimpel. De service is ontzettend goed en de volgende dag is het pakketje in huis, ook op zondag. Ik ben erg tevreden over Belsimpel en raad het ook altijd iedereen aan. Ga zo door. Jullie doen het geweldig

n.i.Josephina 22-08-2022

het beval me heel goed hoor ze zijn snel met het bestelen op sturen
ik zal altijn mijn telefoon bij hun doen hoor

Lucas 22-08-2022

erg lage prijs, goede service en een snelle bezorging. ik zal belsimpel zeker aanraden.

Sonja 22-08-2022

Ik ben altijd super blij met jullie. Allemaal vriendelijke mensen. En geen vraag is hun te veel. Staan altijd voor je klaar.
Ik zeg toppertjes👍

JW 22-08-2022

snelle levering, aan alle voorwaarden is voldaan, zeer tevreden! In het verleden ook meerdere bestellingen gehad en nooit klachten.

marian 22-08-2022

Makkelijk te bestellen op de site. Super snelle levering. En een prima prijs.

MvW 21-08-2022

Duidelijke website en scherp geprijsd. Elders iets goedkoper gezien en toen met prijsgarantie shoptegoed gekregen. Bij telefonisch infocontact direct ook bestelling geplaatst. Superfijn contact. Ook supersnel geleverd!

Peter 21-08-2022

Snelle levering en goede prijzen. Niets op aan te merken. Al eerder bij deze winkel besteld (en iets terug moeten sturen) en nooit problemen gehad.

Sjonniem 21-08-2022

Gekozen voor Belsimpel omdat er werd geadverteerd met bezorging op zondag (volgende dag). Leuk, maar dat klopt niet. PostNL komt echt niet op zondag, gelukkig had ik een dag speling anders ging het ongeopend retour. Op maandag kreeg ik het toch nog geleverd, dus net op tijd.

Lidy 21-08-2022

Ik ben zeer tevreden, en zal het anderen ook aanbevelen. En ik ben tevreden over het langdurig gebruik van de batterij.

Riet 21-08-2022

Duidelijke webshop met een goede beschrijving van de telefoon. Eerlijk gezegd had ik verwacht dat de telefoon zo snel geleverd zou worden. 's Avonds besteld en toch de andere geleverd. Prima verpakt en met een duidelijk, uitgebreide, Nederlandse handleiding.

Karin 21-08-2022

De prijs van de Xiaomi was scherp, de verzending snel en op het pakket en de telefoon niets aan te merken.

Sandra 20-08-2022

Ik bestelde een telefoon, die heb ik betaald en jullie stuurden het op. Precies zoals je zou verwachten dus...

Apple airpods 20-08-2022

Ik heb Apple oortjes aangekocht in goede staat 2 keus
Als de doos opende was het ramp diepe krassen en vuil totaal niet gereinigd

Roel 20-08-2022

Belsimpel is de goedkoopste aanbieder van de door mij gekochte telefoon. Simpel. Snel geleverd. Klaar.

Arnold 19-08-2022

Informatieve site met veel keuzemogelijkheden. Bij het ontdekken van een foutje werd dit meteen hersteld. Goede retourmogelijkheden.