Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1221 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Dik 09-09-2022

Snelle levering en ook snelle retourafhandeling. Geld was snel retour op de rekening

Damian 08-09-2022

Ja nee ik had een nieuwe telefoon nodig, en me samsung die begon oud te worden. Dus besloot ik een Iphone te kopen. Maar poah die dingen zijn duur, gelukkig kon ik hem bij belsimpel voor wat minder halen en dat maakte me wel blij. Uiteindelijk was ik maar 804 euro kwijt ofzo met alle accessoires erbij. Ik raad echt aan om je spullen op deze website to kopen!

Ramautar 08-09-2022

Ik heb zelden zulke goede service mogen genieten.
Februari 2021 een koptelefoon aangeschaft, gebruikt voor het werk. Erg prettig als je 8 uur per dag achter de PC zit en +- 50% van de tijd aan het beeldbellen bent.
Ook prettig voor in de auto/hond uitlaten/lopend achter de kinderwagen etc.
Tot de koptelefoon in het voorjaar 2022 'kapot' ging. Via de site van belsimpel gevonden hoe ik het toestel kon terugsturen voor reparatie aangezien het toestel nog binnen de 2 jaar garantie valt.
Vanwege de 'weinige' acties die ik hiervoor (het terugsturen leek me echt te 'simpel') moest uitvoeren er toch nog maar even achteraan gebeld. Schijnt dat Belsimpel als tussenpersoon fungeerde tussen Bose (fabrikant koptelefoon) en mij (consument).
Belsimpel heeft alle afspraken / beloftes nagekomen. Er kwam ook vaak een terugkoppeling als ik zelf er achteraan belde omdat het mij ietwat lang leek te duren.
Belsimpel betitel ik daarom als betrouwbaar en een partij die weet hoe klanten behandeld horen te worden. Ik denk dat de term verwachtingsmanagement hier ook bij past.
Alle keren (zeker een stuk of 10x) dat ik aan de lijn heb gehangen met de vraag over m'n product ben ik keurig geholpen.
Belsimpel is goed bereikbaar, ook voor mensen (zoals ik) die enkel een product hebben aangeschaft, geen contract via/met belsimpel.
Geen slecht woord over voor deze service. ik sta versteld. Een aanrader. dit is zoals het hoort!

ps. bovenstaande is naar eerlijkheid opgeschreven. ik schrijf zelden recensies.

Dank Belsimpel!

Ineke 08-09-2022

Prima telefoon mooi scherm en goede camera.
Alles netjes en op tijd geleverd.

van Daal 08-09-2022

Fijne en overzichtelijk website, met een groot aanbod. Ook is de levering van producten erg snel!

Mario 08-09-2022

Belsimpel is een eerlijke en betrouwbare website. Ze hebben goede aanbiedingen en de prijzen zijn altijd scherp. Levering is snel. Het zoeken van het juiste toestel is eenvoudig door de overzichtelijk website. Ik heb al meerdere malen toestellen bij Belsimpel gekocht en altijd tevreden over de levering en de prijzen.

Annemarieke 07-09-2022

Altijd al goede ervaringen met Belsimpel. Snel reactie op vragen en goede prijs+ snelle levering.

WBos 07-09-2022

Top. Heel snelle behandeling. Website duidelijk. Product netjes aangeleverd.

Marcos Goldsmid 07-09-2022

Leuke winkel goed informatie over de mobiele telefoons ben hier gekomen door een plan van mijn werk ben super tevreden.

Damsma 07-09-2022

Ik wilde graag bij een bekende shop een refurbushed iPhone kopen, dat gaf mij meer zekerheid dat de telefoon goed zou zijn. Levering was goed, goed verpakt, ook nog een oplader erbij en de telefoon doet het goed, ziet er ook goed uit. Erg blij mee!

J. Smit 07-09-2022

Waardeloze service.
Heb een NOKIA XR20 dat al 2 maanden aan het rebooten is.
Opgestuurd naar Nokia, maar komt iedere keer weer met hetzelfde probleem terug.
Bij navraag om het toestel te mogen ruilen krijg je dit antwoord:
Uit je bericht begrijp ik dat je aangeeft dat je toestel een defect heeft en dat je graag de bestelling wilt terugsturen. Ik kan me voorstellen dat het vervelend is dat je toestel niet naar behoren werkt, daarom heb ik gelijk met je mee gekeken!
Het is niet mogelijk om je toestel te annuleren. De termijn voor ruilen en annuleren is 31 dagen. Na deze periode is het alleen mogelijk om je toestel ter reparatie te sturen. Wel heb je twee jaar garantie op je toestel, waardoor een reparatie kosteloos zal zijn wanneer je toestel aan de garantievoorwaarden voldoet.
Waardeloze service dus!!

M Coenen 07-09-2022

Een hele fijne website, alles is makkelijk te vinden en je krijgt voor de beste prijs een hele goede kwaliteit terug! hele snelle bezorging en alles was tip top dus chapeau voor belsimpel!

i stoop 07-09-2022

overzichtelijke site
goede prijs,
snelle levering
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Marianne Dijkhuizen 07-09-2022

Practisch, snel, efficiënt. Altijd goede prijs. Prettig om te winkelen. Een aanrader dus.

Nele 06-09-2022

Good service and everything went well. When something was broken, Belsimpel immediately had a excellent solution for me

Ivica Gechevikj 06-09-2022

De beste site om abonnementen en telefoons te vergelijken in elke prijs categorie. Dankzij de geld voucher van mijn werk ik kon snel mijn abonnement kiezen en snel geregeld via belsimpel.nl. ik vind het ook fijn dat je email krijgt voor elke afhandeling van je bestelling. Ik aanrader deze site om hier je bestelling te gaan doen.

Cees 06-09-2022

levering snel en goed ingepakt ,ook de prijs was op dat moment het gunstigst.

I. Amza 05-09-2022

De voorraden zijn altijd vol, u hoeft niet lang te wachten op het bestelde product, het ligt de volgende dag al bij u voor de deur,

Guido 05-09-2022

Beste prijs en goede service en snel bezorgd naar België al paar producten gekocht en ieder keer alles top in orde.

Tevreden koper 05-09-2022

Overzichtelijke site en, voor de producten waar ik naar kijk in elk geval, altijd de laagste prijs. Alles wordt prima afgehandeld en snel. Echt niets op aan te merken.

John 05-09-2022

Goede duidelijke website.
Regelmatig goede aanbiedingen, je word goed geïnformeerd over de status van je bestelling.
Product volgende dag in huis.

RTC 05-09-2022

Heel snel geleverd, keurig verpakt. Geen bezwaar, graag weer het volgende keer

John Schoorl 03-09-2022

Koptelefoon besteld tot levering binnen 24 uur dat is klasse! Waardoor ik nu weer super rustig op mijn laptop kan luisteren en genieten van muziek en tv.

Sheila 03-09-2022

Super snelle levering, komt afspraken na en de keuze van leveringstijd is zeer ruim. Scherpe prijzen, aanbod is groot, en goede communicatie met klanten.

Mohamed 03-09-2022

Snelle levering
Duidelijke site en hun leveringsdatum komt ook echt zo uit. Netjes afgehandeld.