Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1245 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Firas hasan 18-08-2022

Het is goed en snel leveren en ik ben blij mee goed bedrijf en goed service 👍👍

Niek 18-08-2022

Belsimpel is een mooie en overzichtelijke webwinkel met veel informatie over de telefoons. De telefoons zijn erg goed geprijsd vergeleken concurrenten en er is gratis verzending. Als je hier je telefoon zoekt, weet je dat je juiste telefoon koopt voor de beste prijs.

Belsimpel krijgt geen 10 door de hoesjes en wisselende prijs. Er is een beperkt aanbod in telefoonhoesjes en screen protectors, waardoor ik deze elders moest bestellen. Daarnaast kan de prijs vrij vaak veranderen waardoor de telefoon een paar tientjes duurder of goedkoper is als je het niet gelijk besteld. Wel blijft de prijs lager dan de concurrenten.

Richard Gerrits 17-08-2022

Goede uitleg hoe het werkt en snel geleverd en alles is duidelijk en werkt prima 👍

Marga Mulder 17-08-2022

Goede service en goedkoper ben al jaren bij belsimpel. Er is geen betere provider.

Bert Kelderman 17-08-2022

Zeer goed en snelle levering,gekocht via fiscfree ism met werkgever.Prima telefoon snel,goede camera en mooie foto,'s Top dus.

Old John 17-08-2022

Ja waar zal ik beginnen? Sta steeds versteld van hun lage prijs. Dan het bestelgemak, uitstekend, maakt hun naam " ...simpel" helemaal waar! Aflevering, binnen 24 uur, goed te volgen en op tijd geleverd. Kortom helemaal "Toppie". Houden zo.

Leeuw 17-08-2022

Prima webshop. Bestel hier al jaren mijn telefoon abonnement met gsm en accessoires. Scherpe prijzen, beter dan direct bij de abonnement providers. Snel en goed geleverd. Deze keer ook een tablet gekocht, ook scherp geprijst. Fijne reviews op de site. Duidelijke communicatie via de mail. Heb gebruik gemaakt van de laagste prijs garantie omdat een abonnement iets goedkoper te vinden was en kreeg netjes het verschil in een tegoedbon.

Wim Arends 16-08-2022

Super goed geregeld en binnen 24 uur mijn bestelling thuis geleverd!! Zeer tevreden en zeker een aanrader!

Minne Modderman 16-08-2022

Bestelling geplaatst en de levering conform. Snel en foutloos, kortom ik ben en tevreden klant.

Miranda Rellum 16-08-2022

Hele duidelijke overzicht. Goede aanbiedingen en een ruime keus! Snelle levering!

Chris 16-08-2022

Zeer goed met afspraken, levertijd, product, deze winkel zou ik aanbevelen voor een goede service en een goede product.

WIHA 15-08-2022

Helemaal top
Goede overzichtelijk site
Eenvoudige zoek functie
Snel besteld en geleverd

Marleen 15-08-2022

Alles goed te vinden met beschrijving en supersnel bezorgd
Het kon niet sneller.

Erica 15-08-2022

Snelle en correcte service en bestelling. Ook probleemloos ontvangen. Goed product en prima prijs.

Dick 15-08-2022

de bestelling is keurig op tijd verwerkt en afgeleverd. ook de verwerking van de annulering van de aanschaf van een Samsung Android telefoon in verband met overlijden is heel soepel en klantvriendelijk opgelost.

Sam 14-08-2022

Meerdere bestellingen gedaan bij belsimpel door de jaren heen en altijd snelle levering, duidelijke communicatie en scherpe prijzen, kortom, uitstekend!

Gerard 14-08-2022

Wij hadden moeite met de installatie van een AppleWatch. In de winkel werden wij kostenloos geholpen door twee vriendelijke medewerkers, die met veel geduld de benodigde software installeerden.

Paul 14-08-2022

zeer langzaam batterij gaat snel leeg constant aan USB anders steeds regards Paul

Marc 14-08-2022

Bestelde artikelen voldoen aan de verwachtingen. Netjes en op tijd geleverd.

Astrid 13-08-2022

Voordelig, goedkoper dan andere webshops. Gekocht Google nest audio. En een hele snelle levering.

Jule 13-08-2022

Gemakkelijk bestellen tegen scherpe prijzen.
Goed om te vergelijken
Vlotte levering

Henk 12-08-2022

Hoesje besteld voor 22 uur,volgende dag geleverd, zeer tevreden.
Absolute aanrader!

Bart 12-08-2022

De beste prijzen, duidelijke info, bliksemsnelle levering en behulpzame klantenservice. Niets op aan te merken

Yannick 12-08-2022

Snelle bezorging voor een goeie prijs! Ik had mijn nieuwe IPhone de volgende dag in huis. Lekker makkelijk en zonder gedoe. Ik zou iedereen aanraden bij belsimpel te bestellen.

Cynthia 12-08-2022

Al meerdere keren sinds maart 2017 een smartphone met toebehoren aangeschaft, tot volle tevredenheid! De prijs is steeds aantrekkelijk, dus blijf ik hier graag shoppen.