Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1248 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Mjw 09-08-2022

Heldere site, overzichtelijk en snel.
Afspraken worden nagekomen. Bij hulp wordt ook echt hulp geboden. Door een persoon en niet door een robot

D. de Groot 09-08-2022

Opnieuw een goede ervaring bij BelSimpel voor de aanschaf van een smartphone.

Teun 08-08-2022

Via kieskeurig mijn nieuwe telefoon uitgezocht. Ik wilde geen Chinees toestel meer, dus Samsung werd het merk. Maar dan was er nog veel keuze, met vergelijken van prijzen en opties een keuze gemaakt, een 50 euro terugbetaalactie was doorslaggevend. Dankzij Kieskeurig kwam ik bij Belsimpel uit. Zij hebben het toestel supersnel geleverd.

BG 08-08-2022

Duidelijke en overzichtelijke website. Prima prijs-kwaliteit verhouding voor het gekochte product. En hier wordt waargemaakt waar andere winkels steken laten vallen: een supersnelle levering! En het product bevalt tot nu toe uitstekend: eenvoudige bediening en een perfect beeld en geluid. Buiten in de tuin naar veel etappes van de Tour de France gekeken.

Maaike 07-08-2022

Op de website goede en duidelijke informatie over de producten. Duidelijke communicatie, telkens een mailtje met een update. Snelle levering. Ben heel blij met mijn aankoop.

Danitsja 07-08-2022

Duidelijk informatie en snelle levering. Goed product ook een bescherm plaatje besteld deze was ook goed.

khaled mistafa 07-08-2022

Dit is de tweede ervaring met het kopen van dit bedrijf.
Ze kochten hetzelfde model en ze hadden het geluk dat mijn mobiel zonder de oortelefoon arriveerde en mijn vriend de mobiel met de oortelefoon arriveerde. Ik weet niet hoe dit is
De prijs is goed na vergelijking met sommige sites

Adrie Grootendorst 07-08-2022

Goede en accurate en snelle afhandeling bestelling welke goed en snel te volgen is.
Belsimpel heeft een geweldige website die het heel duidelijk opzet wat bestellen alleen maar makelijk maakt.

Max 07-08-2022

Belsimpel is echt fantastisch , ze gaan echt door totdat de klant tevreden is
Heb 4 nieuwe telefoons besteld in pak em beet 2 weken
De eerste drie toestellen bevielen deels wel of niet en omdat ikzelf de verkeerde keuzes had gemaakt.
Maar de service van Belsimpel is echt fantastisch zonder morren werd het toestel telkens
weer omgeruild voor een ander exemplaar.
ook telefonisch waren ze erg vriendelijk toen ik zei dat ze mij nu wellicht een zeikerd zouden vinden was hun antwoord
nee hoor U moet tevreden zijn , welk toestel wilt U hebben.....
echt super en bedankt !!!

Zekayi 06-08-2022

Website is duidelijk en overzichtelijk, daarnaast wordt er een passend aanbod gedaan van accesoires die bij de gewenste product past.

Jo 06-08-2022

Alle informatie wat op website stond vermeld, kwam overeen met wat we hadden besteld. Super

Hans 06-08-2022

Veel keuze, prima producten. Jammer dat de verpakking en handleiding alleen in het Duits geleverd is.

José 06-08-2022

Zeer tevreden met Belsimpel mijn bestelling werd snel en heel keurig verpakt afgeleverd 👍

Sali 06-08-2022

Super fijne online shop, betaalbare abonnementen en gelijk de volgende dag in huis. Top service!

Bert 05-08-2022

Goed overzicht op de website en snelle levering.
De melding over de voortgang was ook uitstekend.
Het product was - in vergelijking met andere aanbieders - ook aantrekkelijk geprijsd.

Domenic 05-08-2022

Belsimpel heeft duidelijke productinformatie op hun website staan en hanteert aantrekkelijke prijzen. De telefoon die ik wilde was hier bijna €100 goedkoper dan bij andere webwinkels! En de activity tracker waar ik mijn oog op had was zelfs alleen bij Belsimpel te koop.

Pinokkio 05-08-2022

Ik heb bij jullie mijn aankoop gedaan op 21 juli. En heb het de dag erna ontvangen. Normaal gesproken had ik bij een concurrent de aanschaf gedaan, maar het prijsverschil scheelde heel veel vond ik . En dat heeft mij besloten bij jullie te kopen. En het belangrijkste is dat mijn dochter er blij mee is.

HKO 05-08-2022

Duidelijke website, eenvoudig bestellen. Goede prijs, snelle en correcte levering

Ger 05-08-2022

Zeer snelle levering van mijn bestelde Motorola Moto G62 128 gb, aangeschaft ter vervanging van een oudere Motorola.

Tommy 04-08-2022

Vlotte behandeling👍 Vaak zijn de toestelen net iets goedkoper dan elders . Dit is de 2e telefoon die ik hier koop. Volgende wordt ook weer hier👊

Bram 04-08-2022

Erg simpel te bestellen de site is erg overzichtelijk en duidelijk met een zeer scherpe prijs die je bij andere niet vindt zonder voorwaarden. Snelle levering en zeer snelle en duidelijke informatie per mail over het verloop van de bestelling. Dus dik tevreden een 10.

Thea 04-08-2022

Super product prima prijs gewoon top super snel geleverd prima verpakt gewoon super

Ben 04-08-2022

Goed overzicht. Kunt duidelijke keuze maken. Groot assortiment. Snelle .levefring.

Margot 04-08-2022

Belsimpel is een heel fijne winkel, bekwaam en jong personeel die je snel helpt met wat de klant zoekt. Denken mee en geven verschillende opties over de aanschaf van telefoons of abonnementen. Ik vind dat prettig omdat ik op internet door de bomen het bos niet meer zie, bovendien scheelt het veel zoektijd als je direct bij Belsimpel naar binnen stapt!

wilma 04-08-2022

Ik heb al een mobiel abonnement en pas een nieuwe telefoon gekocht. Super zoals de service is, niks geen gedoe. Prima,prima!!