Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1248 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Anoniem 04-08-2022

Update: Ik ben benaderd door belsimpel i.v.m mijn klacht betreft de levering van mijn pakket. Ik heb een excuses gekregen en we zijn samen tot een mooie oplossing gekomen. Zal hier zeker weer opnieuw bestellen. Ik ben nog nooit zo vriendelijk behandeld door een afdeling klantenservice.

Wim 04-08-2022

Belsimpel heeft scherpe prijzen, snelle levering en duidelijke website. De productomschrijving is duidelijk.

Anoniem 04-08-2022

Jullie krijgen 1 punt omdat ik het artikel heb gekocht voor een mooie prijs maar de levering was om te huilen. Pakketje was gewoon ergens in de voortuin tussen de planten gegooid, de doos was beschadigd en heeft 2 dagen in de tuin gelegen voordat ik doorhad wat er was gebeurd. Gelukkig is het mooi weer en heeft het niet geregend en is het niet gestolen. Maar tevreden ben ik verre van.

J. Innemee 04-08-2022

Geen 10 omdat er altijd ruimte is voor verbetering. Wellicht achter de schermen.
Overzichtelijke website, scherpe prijs en super snelle levering (binnen 24u).

Frans van der Linde 04-08-2022

Ik heb op 30 juni een Samsung A32 5G telefoon bij Belsimpel besteld en deze op 2 juli bij een PostNL afhaalpunt opgehaald. Toen ik het originele Samsung doosje aan het openen was viel het me op dat er onder de 2 stikkers (aan beide zijden waar je het doosje kunt openen) en waar op staat "DO NOT ACCEPT IF SEAL IS BROKEN" nog een andere stikker zat die verbroken was, dit was dus de originele Samsung stikker! Ik zou deze telefoon dus volgens Samsung niet moeten accepteren. Ik heb toen direct met Belsimpel gebeld, hun verklaring was dat "zij soms steekproeven doen om te controleren of alles aanwezig is", dit is natuurlijk totaal overbodig/onzin omdat Samsung hun controles voor verzending echt wel goed op orde hebben. Ik heb zelf dus het sterke vermoeden dat dit een geretourneerde telefoon van een andere klant is geweest. De Belsimpel medewerkster vroeg hoe de stikker er uit zag, nadat ik hem omschreven had bevestigde ze mij dat een stikker van hen was, ik vraag me af hoe ze dat wist want de stikker was een exacte copy van de originele stikker alleen was hij iets groter zodat hij altijd over de originele stikker heen zou vallen. Mij werd ook verteld dat ik de telefoon wel terug kon sturen maar dat ze niet konden garanderen dat de vervangende telefoon niet ook een verbroken seal had (daardoor kreeg ik het idee dat dit vrij/zeer regelmatig gebeurt bij Belsimpel). Tevens werd mij heel duidelijk verteld dat als ik de telefoon terug zou sturen dit in exact dezelfde staat zou moeten zijn als geleverd, dit is natuurlijk logisch maar het kwam op mij over als een behoorlijk ontmoedigingsbeleid om een telefoon terug te sturen (mede door de mededeling dat een andere nieuwe telefoon mogelijk ook een verbroken seal zou hebben). Ik heb de telefoon uiteindelijk niet teruggestuurd om al het gedoe wat er weer bij komt kijken. Als er nog iets mogelijk was geweest met een korting of zo (of het hoesje of de screensaver welke ik er bij had besteld gratis doen) had ik er ook niet moeilijk over gedaan, maar hierin was niets mogelijk.

Ria Baars 04-08-2022

Heldere voorwaarden, goede communicatie en top afwikkeling geheel volgens hetgeen is aangegeven. Top!!

Marco 04-08-2022

Goed en divers aanbod in de webshop en prima prijzen. Daarnaast een goede service en snelle verzending. Erg tevreden!

jose 03-08-2022

goed en betrouwbaar zeer goede uitleg en materiaal en goede prijs en kwaliteit.

Edwin V 03-08-2022

belsimpel heeft een mooie site die een duidelijk overzicht geeft van wat er is of waar je naar opzoek bent. Het bestellen van een product is eenvoudig en simpel. Hierbij wordt je ook nog geattendeerd op extra kortingen als deze van toepassing is. Bijvoorbeeld om dat er meerdere abonnementen op het zelfde adres zijn. Het doorlopen en later per email afhandelien gaat snel en is heel overzichtelijk. En afspraak is afspraak alles wordt netjes en gped verzorgd geleverd. Mocht er daarna nog iets zijn, dan wordt daar snel op gereageerd. Deze goede service en het mooie aanbod zorgt ervoor dat je weer snel terugkomt. Ga zo door zou ik zeggen.

Marcin 03-08-2022

Es wär super schnell und bequem! Also zum weiteren empfehlen! Bin echt zufrieden.

Rick T 02-08-2022

Altijd goede prijzen voor de producten. Service is goed en op tijd geleverd. Super tevreden over belsimpel.

Harry 02-08-2022

De prijs/kwaliteit van belsimpel is prima. De service plus de snelle levering is uitstekend. Ik heb al meerdere telefoons de afgelopen jaren bij belsimpel gekocht zonder tegenvallende resultaten. Alleen positief.

Bert van Gestel 02-08-2022

Duidelijke informatie op de website en scherpe prijs. De bestelling werd netjes geleverd zoals beloofd.

snelle en goede service 02-08-2022

prima prijs/kwaliteit. razendsnelle bezorging. Product prima. goed verpakt en snel dus

Helga 02-08-2022

Duidelijke website, snelle levering! Helemaal tevreden met mijn nieuwe telefoon

Michael 01-08-2022

Ik wordt altijd snel en goed geholpen bij Belsimpel.nl.
De prijzen zijn scherp en de bezorging en service is uitstekend.
Ik heb mijn laatste 3 telefoons daar met volle tevredenheid besteld.

José 01-08-2022

koop er al jaren, diverse telefoons en tablets ( steeds een betere dan de vorige) en altijd goede producten

Bob 31-07-2022

De beste prijzen, eenvoudig bestellen en supersnel geleverd. Net als bij voorgaande bestellingen. Ook de meebestelde accessoires hebben goede kwaliteit en een prima prijs.

Sil 31-07-2022

Duidelijk en overzichtelijk.
Makkelijk bestellen.
Zeer vlotte levering.
Kortom... ik ben erg tevreden..

Miranda 31-07-2022

webshop prima, het geleverde ook zoals beschreven en origineel.
echter besteld op zaterdag en dan krijg je bericht dat er geleverd wordt op zondag, dat was dus niet het geval. op maandag toen geleverd.

Lars 30-07-2022

Goede prijs kwaliteitssysteem ietswat traag maar over het algemeen erg tevreden

Heidi 30-07-2022

We hebben gebruikt gemaakt van een pre order actie. Na 7 dagen zonder updates, hebben we geprobeerd uit te vinden wat een mogelijke leverdatum zou kunnen zijn. Het Antwoord was, alhoewel het product wel verkrijgbaar is op andere plaatsen, is er wachttijd ivm de preorder. Na drie weken nog een email gestuurd: Antwoord svp geen contact opnemen , wij weten niets over leveringen. Ook na vier weken , niets, geen email, geen "ETA" ...Uiteindelijk order gecancelled. Geen communicatie na preorder is niet handig. Als je van te voren weet: levering in 90 dagen is dat beter. Na contact met Belsimpel zegt men dat de communicatie rond preorders verbeterd zou kunnen worden. Er wordt dus iets gedaan met reviews!

Debora 29-07-2022

Overzichtelijke webshop. Het is eenvoudig om een bestelling te plaatsen en je wordt netjes op de hoogte gehouden.

Willem 29-07-2022

Besteld via de website en snel geleverd. Goede communicatie via mail en snelle afhandeling van de bestelling.

Danillo 29-07-2022

De levering van mijn tcl205 was erg snel en het was makkelijk om te bestellen.