Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1245 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Joke 28-07-2022

Ik kijk altijd bij kieskeurig en heb al vaker bij Belsimpel besteld. Goede ervaring!

Tijmen 28-07-2022

Goede prijs en snelle levering en betrouwbare webshop met goede service.
Goede zoek optie op de site en per artikel een heldere omschrijving. De aangegeven levertijd tot nu toe altijd waar gemaakt.

Yvonne 27-07-2022

Blij met het product. Goede levering tegen goede prijs. Altijd goede ervaringen met Belsimpel

A van der werff 27-07-2022

Ik heb een mini Google nest besteld. Deze kreeg ik de volgende dag al binnen en de prijs was ook leuk. Ik ben tevreden.

Darius 27-07-2022

Ik raad aan! Snel, efficiënt en zonder problemen. Het pakket kwam de volgende dag aan. De prijs is ook altijd de laagste. Ga zo door

johan 27-07-2022

geweldige service. mijn beschermplaatje was kapot. voor een heel laag prijsje en nieuwe besteld maar wel in de veronderstelling dat ik het zelf moest vervangen. Bleek helemaal niet nodig . Het personeel was zo aardig om ook nog het plaatje te vervangen en extra kosten, nee hoor SERVICE!!!! complimenten aan het personeel. Ik was er al vaker geweest als er problemen waren met bijv een app. Ze zien het als uitdaging en niet aan geld en kassa . Mijn volgende telefoon ga ik zeker bij bel simpel kopen!!!!! oprechte complimenten aan het geweldige klantvriendelijke personeel

Dennis 27-07-2022

Snelle levering en goeie prijs. Alles goed bezorgd. Zeker voor herhaling vatbaar.

Theo 27-07-2022

Het product was bij belsimpel het goedkoopste en toen gemakkelijk via de website besteld. Verzending ging snel.

Carla 26-07-2022

Een prima shop om online je telefoon te bestellen,volgende dag binnen ,beter kan toch niet!

Frederik 26-07-2022

Veel keuze en eenvoudig te bestellen en heel snel afgeleverd door Belsimpel.

Mozcan 26-07-2022

Ik heb accessoires voor mijn iphone gekocht. De producten werden in korte tijd bij mij afgeleverd, compleet en intact. Artikelen waren zoals geadverteerd. Ik ben tevreden en raad het je aan. Met vriendelijke groeten.

Sybren Venema 25-07-2022

Goede aanbieding. Vlotte aflevering.
Goede belangstelling na aflevering.
Zou daar zo weer bestellen

Kay 25-07-2022

Mobiel besteld. Enorm snel en goed geleverd. Geen overbodige mailtjes of onzin. Product is goed en website klopte. Verliep online bestellen altijd maar zo.

Rene 25-07-2022

De site is overzichtelijk, goed vergelijkbaar, snel afsluitbaar en nummer overgezet!

Annelies 25-07-2022

Ik bestel mijn telefoons en de benodigdheden altijd bij Belsimpel. Gewoon omdat het een betrouwbare winkel is met uitstekende service. De bestelling wordt altijd supersnel bezorgd.

Jasper 25-07-2022

Ik vind deze shop zeer overzichtelijk. Bij de website kan je alles vinden wat je nodig hebt qua mobiele telefoons. Ik had een powerbank nodig voor mijn zus haar verjaardag en die kwam netjes dee dag na bestellen bij mij thuis. De rede. Dat ik Belsimpel koos was door de lage prijs en bijna geen verzendkosten.
Deze winkel is zeer aan aanbevolen.

Peter 24-07-2022

Prima geholpen met het verhelpen van mijn storing en het omzetten van mijn nieuwe telefoon.

Anne 24-07-2022

Top
Snelle goede service
Betrouwbaar
Voldoet aan de verwachtingen
Ruime keuze

Erwin 24-07-2022

Ook nu weer een snelle en goede service bij de aanschaf van mijn zoveelste mobiel. Wederom complimenten!

Vincent P 24-07-2022

Ik heb gekozen voor Belsimpel voor de fijne gebruikservaring & gegarandeerde prijsvergelijker. Ik heb in het verleden ook vaker gebruikt gemaakt van Belsimpel en ben altijd erg tevreden over de snelle en fijne service.

9/10 omdat er ruimte hoort te zijn voor verbetering, mijn focus zou dan persoonlijk gaan voor de 'taakbalk' er staat namelijk zoveel in dat het overzicht kwijt kan raken terwijl dit niet de intentie is. Wat mij ook vaker is opgevallen is dat er wel eens telefoons te koop staan die nooit meer verkrijgbaar zijn, en die ook erg oud zijn.

Ton Splinter 23-07-2022

Goede efficiënte en effectieve website en snelle verzending daarnaast een goede prijs- kwaliteit verhouding.

Hans Jonkhout 23-07-2022

Heel tevreden!Snelle correcte levering,dus top!Ģoed verpakt.Ook de aanschafprijs is concurrerend.Volgende keer bestel ik weer bij jullie.

Dirk-Jan 23-07-2022

Belsimpel was de goedkoopste plek waar ik deze samsung watch 4 nieuw kon kopen. Bestellen ging makkelijk en had het product de volgende dag in huis!

John50 23-07-2022

Uitgebreid assortiment, uitgebreide informatie over producten, bestel gemak leversnelheid zijn allemaal top. Prijs/ Kwaliteit verhouding ook goed. Simpelweg : zeer goed! Volgende keer weer

Michel 22-07-2022

Belsimpel heeft een ruim assortiment met concurrerende prijzen en zorgt ook nog eens voor een snelle levering. Dat Motorola nog aan extra promotie (cashback en sd-kaart) deed, was mooi meegenomen