Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Brian 19-07-2022

Zou ik het zelf moeten betalen zal ik NIET bij belsimpel uitkomen. Via het werk een waardebon gekregen voor een nieuwe telefoon dat alleen bij belsimpel in te wisselen was. Accessoires erbij genomen dat bij de telefoon hoort maar niet past, na telefonisch contact genomen te hebben kon ik extra gaan betalen om het op te lossen, dit heb ik niet gedaan en ben bij een ander bedrijf beter geholpen en koste minder. Ik heb wel het geld hiervoor terug gekregen. Ik zal belsimpel niet aanbevelen aan anderen.

Todoris 19-07-2022

Al vaker bij Belsimpel tot volle tevredenheid een smartphone gekocht. Ook deze keer verliep de aankoop en aflevering probleemloos. Hulde.

Danielle 18-07-2022

Duidelijke en overzichtelijke site, goede prijs, zeer snelle en verzorgde levering.

Anouk 18-07-2022

Mijn dochter wou graag Apple AirPods 2019 (met oplaadcase) cadeau. Gezocht op internet wie heeft voorraad en kan ze snel leveren, vandaag besteld en morgen in huis en ook nog de goedkoopste. Belsimpel

Ria V. 18-07-2022

Correcte en vlotte levering. Topproduct! De service van Belsimpel is prima.

Naomi 17-07-2022

Snelle levering en dat zelfs op een zondag.
Alles zoals beschreven. Top service.

John KH 16-07-2022

Duidelijke website en snelle levering. De prijs van de telefoon was aantrekkelijk.

Niels 16-07-2022

Scherpste prijs en snelle levering. Het is mijn tweede Huawei horloge. Deze G3 is nog veel mooier en geavanceerder als mijn vorige model
G2.

San 16-07-2022

In het verleden al besteld via Belsimpel.nl en recentelijk opnieuw een bestelling geplaatst. De site vind ik duidelijk en overzichtelijk, snelle levering, goed verpakt en een goede prijs! En uiteraard dik tevreden over het bestelde.

JanK 16-07-2022

Snelle en correcte levering. Informatie over de GSM compleet, redelijke prijs.

Bestel gemak 16-07-2022

Vond hier de I Pad tegen een goede prijs. Snelle leveringen en netaalgemak.

Cindy Franken de Boer 16-07-2022

Prima duidelijke site. Alles goed te vinden. Snelle levering!! Ik kijk volgende keer zeker weer hier

Lemsie 15-07-2022

Overzichtelijk snelle service top goed product geleverd verder aanbevolen de keuze voldoende producten

Hans van Rooijen 15-07-2022

Bel simpel kun je ook bestel simpel noemen zoeken kiezen klikken klaar. resultaat snelle levering en product naar wens

Yannick Wassen 15-07-2022

Erg fijne ervaring gehad, ik heb een iPhone 12 besteld en hij was erg snel binnen zonder ook maar een beetje gezeur

Erica 15-07-2022

Overzichtelijk en duidelijk.
Alles is makkelijk te vinden op de site.
Ook snelle levering!
Helemaal top!

Aijse 15-07-2022

Perfecte en snelle levering van de iPhone en ook nog voor een prima prijs. Aanbevelenswaardig!

Sander 15-07-2022

Ik kon snel vinden wat ik zocht. Bestellen ging soepel en mijn bestelling werd snel geleverd!

Mat 14-07-2022

Duidelijke omschrijving van producten.
Snelle, correcte en duidelijk te volgen zending.

T.Steenbakkers 14-07-2022

LG Tone Free DFP5 oordopjes was er een stuk van,deze teruggestuurd voor reparatie.
Op een gegeven moment een mail van klantenservice ontvangen of de reparatie goed was afgehandeld was mijn antwoord nee. Omdat het al enkele weken duurde en ik kon meekijken hoe de reparatie verliep kon dit nog wel even gaan duren. Zij hebben meteen actie ondernomen en binnen een paar dagen was het opgelost. Dikke 10 voor de vriendelijke klantenservice van belsimpel.

Yildiz 14-07-2022

Ik heb bij Belsimpel Jlab Epic Air Sport ANC oortjes gekocht, de ANC is niet super, maar daar is de prijs naar. Voor de rest gaaf geluid en met de app kan je bediening en geluid nog naar smaak instellen. In het doosje waren er extra oortjes + 1 paar foam oortjes, deze waren beschadigd. Heb contact gehad met klantenservice van Belsimpel. Ze zeiden dat ze zelf niet de oortjes hadden, ze adviseerden oortjes extern die wellicht zouden kunnen passen, ze zouden dit dan volledig vergoeden. Of ik kon het gehele pakket retourneren omruilen of geld terug. Bij elk contact waren ze altijd heel vriendelijk en meedenkend. Ik heb uiteindelijk gekozen voor de externe oortjes en de kosten hiervan worden vergoed door Belsimpel. Wat een klantvriendelijkheid. Mijn complimenten aan de klantenservice van Belsimpel.

Mark 14-07-2022

Belsimpel verbaast me elke keer weer door de scherpe prijs die ze hanteren, de levering verloopt altijd vlot en professioneel.

Yasmin Mulder 14-07-2022

Mijn pakketje had ik de volgende dag al in huis en dat is bijna nergens zo snel! Ook bevalt het product me enoorm!!

Rene 14-07-2022

Belsimpel is een prettige overzichtelijke shop, je wordt geholpen met het maken van je keuze. Je kan aangeven wat je wensen zijn er wordt online meegedacht. de s avonds bestelde telefoon was in de morgen daarna al thuis .

Renee 14-07-2022

Na eerdere goede ervaringen apple airpods aangeschaft voor een mooie prijs. Website is duidelijk. Binnen 24 uur geleverd.