Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1247 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Henk 12-08-2022

Hoesje besteld voor 22 uur,volgende dag geleverd, zeer tevreden.
Absolute aanrader!

Bart 12-08-2022

De beste prijzen, duidelijke info, bliksemsnelle levering en behulpzame klantenservice. Niets op aan te merken

Yannick 12-08-2022

Snelle bezorging voor een goeie prijs! Ik had mijn nieuwe IPhone de volgende dag in huis. Lekker makkelijk en zonder gedoe. Ik zou iedereen aanraden bij belsimpel te bestellen.

Cynthia 12-08-2022

Al meerdere keren sinds maart 2017 een smartphone met toebehoren aangeschaft, tot volle tevredenheid! De prijs is steeds aantrekkelijk, dus blijf ik hier graag shoppen.

Een mooie Samsung S 21 FE 12-08-2022

Snel en accuraat , een hele overzichtelijke site. Meestal koop ik bij belsimpel. Heb nog geen problemen gehad dus kan er verder niet over oordelen

Frank Ter Beke 12-08-2022

Zoals elke keer, prima service, prijzen goed en zeer snelle en nette levering. Ik heb bij Belsimpel al 6 telefoons gekocht, telkens alles prima!

Fokko 12-08-2022

Ben zeer tevreden
Had nog nooit iets besteld bij hun
Dus het was afwachten hoe het ging
Snel verzonden dus voor mij een dikke 👍👍👍

Lien 12-08-2022

Overzichtelijke en duidelijke webshop, makkelijk bestellen.
Zeer scherp geprijsd.
Zeer snelle levering, die je precies kunt volgen. Top.

Lilian N 11-08-2022

Geweldig!! Snelle levering, heel goede communicatie via e mail, ook het ruilen van artikelen verliep vlot, binnen een dag een ander toestel. weer goede communicatie en snel. Wat ze beloven, maken ze waar. Vriendelijk te woord gestaan door de klantenservice. Pakketje is ook keurig verpakt. Heel tevreden.

Marijn 11-08-2022

Afgelopen week twee samsung galaxy watch 4 gekocht. Waren zeer snel geleverd. Netjes verpakt met factuur! Belsimpel is zeker een aanrader!

M 11-08-2022

De Samsung Galaxy a52 hier aangeschaft zonder abonnement. De prijs was hier het best, de informatie duidelijk en de levering heel snel. De volgende dag had ik de telefoon al in huis.

Wim 11-08-2022

Goede webshop en een goede aanbieding. Daarnaast ook snelle levering. Uitstekend!

Sandra 11-08-2022

Site is duidelijk en gebruikersvriendelijk. Advies wat handig is om mee te bestellen gelijk duidelijk, maar keuze aan jezelf. Snelle levering, Top bedrijf (al jaren goede ervaringen mee!)

Apeldoorn 11-08-2022

Wij zijn dik dik dik tevreden over het product (iPhone xr refurbished) , de service, de klantvriendelijkheid én de communicatie!! Het product had nl een mankement. Wij stuurden het product met beschrijving terug en vanaf dat moment zijn wij keurig op de hoogte gehouden, vriendelijk te woord gestaan en binnen no time een vervangend, heel goed werkend product gekregen. Een 10+!! Bedankt!

Hennie 10-08-2022

snel en duidelijk volgens afspraak en tevens vergeleken met andere zeker voordelig

Floor 10-08-2022

in de avond besteld en betaald , volgende dag geleverd.
Uitgebreidde beschrijving

Jan 10-08-2022

Erg fijne winkel. Ik kocht een iphone 13 mini in de kleur groen en deze werd de volgende dag al geleverd. Ook de juiste leveringsinformatie.

Matthias 10-08-2022

Ik bestelde onlangs de Airpods Pro. Ik hoefde niet te wachten op mijn pakketje want het werd de volgende dag al geleverd en ik ben erg aan het genieten van mijn bestelling. Ze werken super! Erg goed service, ik keer hier zeker terug

Rob 10-08-2022

Super snelle afhandeling,transeperant en duidelijk,blijf vast en zeker klant :))

Hadden het anders verwacht...... 10-08-2022

Wij bestelde 2 dezelfde toestellen tegelijk met bookcase voor een aardige prijs maar er kon geen korting van af. Als regelmatige klant en aanbevelingen bij familie en vrienden, vinden wij dat toch heel erg karig.....

Peter 10-08-2022

Snel gevonden en geleverd voor een aantrekkelijke prijs.
Alles ging goed dus ik heb geen ervaring met hoe eventuele problemen worden opgepakt.

Ger 10-08-2022

Alles ging precies zoals gezegd, levering op tijd en volledig. .

Maaike 10-08-2022

Ik bestel vaker bij Belsimpel.nl. Duidelijke website, duidelijke factuur en snelle levering. Heb ook een keer de klantenservice gebeld en deze medewerker stond mij goed te woord en heeft het probleem opgelost.

FAMKE 10-08-2022

Kado al weken voor verlenging ontvangen, goede service.prima afhandeling, verlenging verloopt soepel

Ad Vlot 10-08-2022

Duidelijke side , concurrerende prijzen, snelle levering,,goede communicatie ( als ik weer iets nodig heeft koop ikheb bij Bel Simpel