Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1247 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

i stoop 07-09-2022

overzichtelijke site
goede prijs,
snelle levering
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Marianne Dijkhuizen 07-09-2022

Practisch, snel, efficiënt. Altijd goede prijs. Prettig om te winkelen. Een aanrader dus.

Nele 06-09-2022

Good service and everything went well. When something was broken, Belsimpel immediately had a excellent solution for me

Ivica Gechevikj 06-09-2022

De beste site om abonnementen en telefoons te vergelijken in elke prijs categorie. Dankzij de geld voucher van mijn werk ik kon snel mijn abonnement kiezen en snel geregeld via belsimpel.nl. ik vind het ook fijn dat je email krijgt voor elke afhandeling van je bestelling. Ik aanrader deze site om hier je bestelling te gaan doen.

Cees 06-09-2022

levering snel en goed ingepakt ,ook de prijs was op dat moment het gunstigst.

I. Amza 05-09-2022

De voorraden zijn altijd vol, u hoeft niet lang te wachten op het bestelde product, het ligt de volgende dag al bij u voor de deur,

Guido 05-09-2022

Beste prijs en goede service en snel bezorgd naar België al paar producten gekocht en ieder keer alles top in orde.

Tevreden koper 05-09-2022

Overzichtelijke site en, voor de producten waar ik naar kijk in elk geval, altijd de laagste prijs. Alles wordt prima afgehandeld en snel. Echt niets op aan te merken.

John 05-09-2022

Goede duidelijke website.
Regelmatig goede aanbiedingen, je word goed geïnformeerd over de status van je bestelling.
Product volgende dag in huis.

RTC 05-09-2022

Heel snel geleverd, keurig verpakt. Geen bezwaar, graag weer het volgende keer

John Schoorl 03-09-2022

Koptelefoon besteld tot levering binnen 24 uur dat is klasse! Waardoor ik nu weer super rustig op mijn laptop kan luisteren en genieten van muziek en tv.

Sheila 03-09-2022

Super snelle levering, komt afspraken na en de keuze van leveringstijd is zeer ruim. Scherpe prijzen, aanbod is groot, en goede communicatie met klanten.

Mohamed 03-09-2022

Snelle levering
Duidelijke site en hun leveringsdatum komt ook echt zo uit. Netjes afgehandeld.

Christine 02-09-2022

Belsimpel heeft een heldere website, ze zijn goed en snel in hun communicatie en de levering gaat ook heel vlot.

Ilja 02-09-2022

Ik heb snel kunnen vinden wat ik nodig had, de prijs was goed, goedkoper dan elders. Bestellen ging snel en het artikel was snel binnen.

Mozcan 01-09-2022

Het is heel fijn dat we het gewenste product online kunnen bereiken. Bovendien werden de producten op tijd geleverd.

Hans 01-09-2022

Snelle en volledige levering. Solide verpakt. Nette prijs. Duidelijk communicatie over levermoment. Betrouwbare partner voor telefoons

Monique 01-09-2022

Goede prijs van de mobiele telefoon en zeer snelle levering, zoals ook beloofd op de website.
Top, zou hier zeker weer bestellen.

Mo 01-09-2022

Ben geholpen door Anna en Elana praagt van mensen helpen je er hellemaal door heen.....
Ga zo door!!!!!

VervaetE 31-08-2022

Duidelijk web shop, eenvoudig om de toestellen te vergelijken. Duidelijke en accurate informatie betreffende de productie
Uniformiteit waarop de informatie over de verschillende toestellen wordt verstrekt

Patrick 31-08-2022

Correcte en vlotte levering
Betrouwbare webshop
Correcte producten
Meermaals iets gekocht

JeroenV82 31-08-2022

Overzichtelijke website, makkelijk te kiezen wat je wil en of het voorradig is.
Enige puntje van kritiek is hoe je kortingscoupons moet inwisselen. Daar mag nog wel aan gewerkt worden!

Joop 31-08-2022

Helemaal tevreden, s-avonds laat besteld en de volgende dag in huis,dus super snel verzonden. En netjes verpakt ook.

Cyril Schmidt 31-08-2022

Ik heb al vaker een telefoon bij BelSimpel besteld doordat deze winkel de laagste prijs vraagt (blijkt uit de vergelijking op tweakers.net).
Ze leveren snel en bestelproces is eenvoudig.
Ze beloven "Voor 23:59 uur besteld, morgen gratis in huis," en deze belofte komen ze niet altijd na: ik heb een bestelling op 15 augustus 23:58 geplaatst en betaald, maar kreeg het toestel pas op 17 augustus. Dit vind ik echter geen groot probleem :-)

Kees 31-08-2022

Top winkel makkelijk uitzoeken en vergelijken en snel geleverd goede service top