Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

P.P.W 28-09-2022

Acurate prices, fast delivery... Good webpage, you get loads of spec informations about every phone. TOP!

Kdwb 27-09-2022

Snelle en correcte levering!! Volgende dag in huis, zoals ik gewend ben van vorige bestellingen.

Henk 27-09-2022

keurige omschrijving op de site, exact geleverd wat beloofd wordt en supersnel!

Nicole 27-09-2022

Hele snelle levering, nergens was de Samsung telefoon A 22 te bestellen binnen 1 dag bij Belsimpel echter wel tegen een goede prijs kortom prima. 31339285838

Jim 26-09-2022

Duidelijke webshop en betrouwbare leverancier, netjes verpakt en snel geleverd. Meerdere Apple producten via bel simpel bestelt omdat ze gewoon de goedkoopste zijn. Kortom gewoon goed!

Rob 26-09-2022

Had een verjaardskado nodig
Was een beetje aan de late kant met zoeken.
Vond een bluetooth speaker die bij Belsimpel en de goedkoopste was inclusief gratis verzending,en ik had hem de volgende dag al in huis!
Positieve kennismaking met Belsimpel

Rob van Veen

Tijn Rasenberg 26-09-2022

De site was makkelijk, redelijk goedkoop en betrouwbaar. Was op tijd binnen

Michelle 25-09-2022

Snelle verzending, goede kwaliteit, redelijke prijzen, telefoons laden weer op.

M de Vette 25-09-2022

Nieuwe airpods op zaterdag besteld en op zondag nog geleverd! Kan niet anders zeggen dan dat het een top service was

Ron 24-09-2022

Het is goedkoper om een telefoon te kopen en hier zijn ze vaak het goedkoopst.
De keuze is overweldegunt alleen ik wist al wat ik wou.
Ik heb al meerdere malen hier een telefoon gekocht bevalt goed
Snelle levering en goedde service. Perfect

Rijkjan 23-09-2022

Ik geef ze een 9 omdat er altijd ruimte moet zijn voor verbetering.. maar ik beveel ze van harte aan..

Monique E 23-09-2022

Zeer duidelijke site en snel kunnen bestellen. De producten zijn netjes geleverd,

Anja 22-09-2022

Blij met mijn mobiel, werkt goed en de levering was snel.
Ik zou jullie zeker aanraden bij andere mensen.

airpods pro 22-09-2022

het was supersnel bezorgd en was niks kapot aan gegaan de airpods die ik had besteld waren precies zoals ze hadden beschreven

Jacques 22-09-2022

Grote keuze en interessante prijzen. Nette en snelle dienst. Geen onaangename verrsassingen.

Jan van Yperen 22-09-2022

Zoals gewoonlijk zonder problemen en ook nog zoals vaak voor de laagste prijs. ik zou hier zelfs kopen als het artikel ergens anders iets goedkoper zou zijn want vertrouwen en geen gedoe is ook wat/veel waard.

Sanders 21-09-2022

Makkelijk, overzichtelijke site. Goede zoekfunctie en duidelijke foto's. Niet teveel handelingen en snelle levering.

Dora 21-09-2022

Bij Belsimpel had ik al eerder telefoonhoesjes besteld die me goed bevielen.
Had nu een ipad nodig en Belsimpel was de goedkoopste aanbieder.
Levering was snel en je kan kiezen voor betaling achteraf, wat ik wel prettig vind.

Hanneke 21-09-2022

We bestellen al onze mobiele telefoons en accessoires bij Belsimpel. Ze leveren altijd op tijd. Zijn de goedkoopste en als er dan toch een keer iets mis is wordt het meten kosteloos opgelost. Jullie zijn een top bedrijf met een geweldige service. Doe zo verder.

JJ 20-09-2022

Gebruiksvriendelijke site, enorm assortiment en scherpe prijzen. Verzending was volgende dag in huis dus daar is ook niks op aan te merken. Helemaal tevreden.

Patrick 20-09-2022

Ik koop vaker bij Belsimpel Altijd op tijd verzonden, goed verpakt en als er vragen zijn heldere uitleg en advies.

Guusje S. 19-09-2022

Helemaal super. Heel simpel ook ! in een paar stappen vind je wat je zoekt. Top !

hoi 19-09-2022

de goedkoopste plek om een doosje voor mijn AirPods te kopen. Het ging snel en gemakkelijk.

Hans 19-09-2022

Voor de eerste keer een bestelling bij Belsimpel. Afhandeling: snel, accuraat, zoals beloofd, kortom geen klagen, alleen maar lof. Daarnaast ook nog eens voor het betreffende product aanmerkelijk goedkoper dan elders.

Een ding is wel jammer. Het product (een tablet) kent een aantal gekoppelde producten (toetsenbord, passende screenprotector etc.) die niet via Belsimpel verkrijgbaar zijn. Ik zou het anders zeer zeker in overweging nemen om ook die te bestellen

Janet 19-09-2022

Beste prijs voor deze iPhone online zonder contract. Supersnelle verzending.