Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1218 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Margreth 16-10-2022

Betalen van bestelling beetje moeilijk. Met creditcard lukte niet en uiteindelijk via iDeal betaald. Veel liever had ik de optie voor Paypal gehad; dan is mijn bestelling verzekerd. Na de betalingsproblemen heb ik keurig in de beloofde termijn mijn pakje kunnen ophalen. Het bestelde was keurig in orde.

Josc 16-10-2022

Scherpe prijzen, hel snelle levering en goede communicatie over de levering

Kevin 16-10-2022

Al de zoveelste telefoon hier besteld. Snel geleverd, beste prijs. Daarnaast super service bij problemen, al heb ik die in al die jaren eigenlijk niet gekend. Echt een aanrader hier te bestellen!

Eva 16-10-2022

Supersnel geleverd. Makkelijk te bestellen,fijne webshop,goede prijzen. Helemaal top.

Diana Toenbreker Meijers 16-10-2022

Belsimpel is SUPER, eerste keer wat gekocht en geleverd maar het is heel goed verlopen,ga zo door en ik zal jullie zeker aanbevelen aan mijn vriendin en kennissen. Toppertjes.

Wil Datema 15-10-2022

Prima. Telefoon kwam netjes reeds de volgende dag na mijn bestelling. Ik ben zeer tevreden!

Guy 14-10-2022

Goede prijs/kwaliteit, snelle levering, duidelijke communicatie. Al meermaals gekocht in jullie webshop en nog nooit teleurgesteld geweest.

Driessen 14-10-2022

Duidelijk aanbod en een zeer snelle levering.
Ik heb alleen de info gemist dat je bij Samsung een terugbetaling kan krijgen bij de aanschaf van een toestel

Emto 14-10-2022

Heb vaker iets besteld bij Belsimpel vanwege uitstekende en duidelijke website, concurrerende prijzen en snelle levering.

Kevin Jansen 14-10-2022

De levering was helemaal in orde. De telefoon was ook heel erg goed verpakt en ik had het al de volgende dag in huis. De prijs van het toestel was ook scherp.

Hartman Tea 14-10-2022

Ten eerste was de prijs iets goedkoper. Ten tweede was mijn iwatch uitstekend ingepakt en snel afgeleverd. Ik ben heel erg tevreden.

Ed W. 13-10-2022

Belsimpel bleek verreweg de goedkoopste website voor Ipad tablet met 264 GB. De bestelling werd vlot behandeld en de volgende dag hadden de Ipad al in huis. Prima!

Bram 13-10-2022

Oude AirPods waren kapot, hier gelijk nieuwe besteld en volgende dag in huis. Goeie service en levering.

Czibor 13-10-2022

De site is overzichtelijk, de levering was snel en perfect. Een goed product, ben er heel blij mee.
Mvgr.

Emmy 12-10-2022

Top, snelle service ondanks een dag extra wachttijd.
Gebruiksvriendelijkheid is prima, kan het goed vinden allemaal, en anders filter je op wat je zoekt

ineke 12-10-2022

Prima zaak
goede service en ruime keuze.
makkelijk om een product te vergelijken
mooie aanbieding

Danny 12-10-2022

Ik kwam eigenlijk per ongeluk op de website. Maar de afhandeling was snel binnen 24 uur had ik mijn smartwatch binnen. Ik ben zeer tevreden

Wintertjes 12-10-2022

Ruime keuze in toestellen. Bestellen ging vlot en ook de levering was snel.

Henk 12-10-2022

Mooie aanbiedingen en keurige levering volgens afspraak, bestel al mijn telefoons hier.

J J 12-10-2022

Telefoon kapot ben mantelzorgers dus moet een goede telefoon hebben en snel. Bij Belsimpel kan dat! In de avond besteld de volgende dag al in huis ! Heel tevreden

Paul 11-10-2022

Nieuw Apple hoesje en Wallet besteld bij Belsimpel.
Mooie scherpe prijs en super snelle levering.
Je wordt goed op de hoogte gehouden van het bestel en verzend proces! Netjes de volgende dag in huis zoals beloofd.

Hartman Tea 11-10-2022

Frank 11-10-2022

Had eerder al een Lebara abonnement geregeld, via belsimpel. Deze is nog steeds de goedkoopste en bevalt nog altijd goed. Nu een telefoon besteld, na het lezen van veel reviews en weer kwam ik uit bij Belsimpel. Verreweg de goedkoopste en binnen een dag in huis. Heb (gelukkig) geen ervaring met de retourprocedure maar, gezien de vlekkeloze manier waarop bestellingen worden uitgevoerd en de nazorg die er aan wordt besteed, maak ik me daar geen zorgen om.

Jongedame 11-10-2022

Het originele hoesje was bij belsimpel het goedkoopst. Levering was snel, en een ruim retourbeleid. Al met al super tevreden.

Sala 10-10-2022

Top winkel echte aanrader! Product wordt op tijd geleverd , kortom echte aanrader! Een grote dikke 10