Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1263 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Ram 16-09-2022

Ik bestelde hier de Apple Airpods Pro. Ik heb al eerder een Samsung Galaxy besteld. Ik ben steeds tevreden. Goede prijs, snelle levering. Top!

Abdalkareim 16-09-2022

Ik heb AirPods gekocht, ze hebben het snel afgeleverd. Ik ben helemaal tevreden.

Linda 16-09-2022

Overzichtelijke webshop, prima zoekfunctie, uitgebreide informatie over betreffende producten. Snelle, duidelijke, vriendelijke klantenservice en snelle nette levering.

Tine 15-09-2022

Het werkt echt perfect, niks om op aan te merken. Ook doet de WiFi het snel en is het meestal genoeg.

c.d.g. 15-09-2022

duidelijke website met voldoende selectie criteria en beschrijving van het artikel. De reviews zijn m.i. niet altijd betrouwbaar. Ik weet niet zeker of ik het juiste artikel heb gekocht.

Wim de draaier 15-09-2022

Ik had geen ervaring met belsimpel maar ze waren 20 euro goedkoper dan de andere verkoopkanalen en t ging simpel en de levering top

Laurens 15-09-2022

Prijzen altijd competitief, snelle levering en duidelijke communicatie! Bestelde product netjes en goed beschermend ingepakt. Een ander belangrijk punt is dat jullie met PostNL werken. Dit geeft mij meer vertrouwen te bestellen dan wanneer er enkel met DHL wordt gewerkt.

Annemiek 15-09-2022

De reden dat ik de Samsung watch bij bel simpel heb gekocht is, omdat hij hier het goedkoopst was. Verder is dit ook een bekend bedrijf, dus ging er vanuit dat dit ook wel goed zou komen met mijn horloge.

Annie 15-09-2022

Goede en snelle service. Pakketje kwam de volgende dag al in huis. Super mooie telefoon

Mars 15-09-2022

Makkelijke simpele manier van bestellen. Betrouwbaar en snel.
Ik zou de volgende keer bij een bestelling zeker weer voor Belsimpel gaan.

Lensle 14-09-2022

Prima aanbiedingen, snel geleverd en fantstische omschakeling met nummerbehoud.

Lian 14-09-2022

Snelle levering. Ook op zondag. Netjes verpakt en goede website. Makkelijk te vinden en te bestellen. Tot middernacht besteld is de volgende dag in huis.

Okkie 14-09-2022

Goede prijs, duidelijke website, duidelijke communicatie, snelle levering.
Ik kan nog niets zeggen over de klantenservice, want nog geen contact mee gehad.

Jacq 14-09-2022

Verreweg de goedkoopste wat betreft de aanschaf van mijn telefoon. De ene dag besteld, de andere dag in huis!

Erwin 14-09-2022

Heb laatst een telefoon/met bel en internet gekocht.
De man aan de telefoon was vriendelijk , en heeft veel uitgelegd aan de telefoon.
Heeft ook gezegd dat ze er voor zorgen dat de klant niet 2 keer belast wordt ivm internet /bel kosten. Geld van de eerste maand was al afgeschreven, en had een mail van Hollandse nieuwe dat mijn abonnement was ingegaan , dus ik het kaartje in m'n nieuwe telefoon gedaan . Zag tussendoor dat m'n andere internet provider ook nog doorliep. Na veel mails over en weer scheen het mijn fout te zijn ,aangezien zij me een mail gestuurd hadden met dat ik moest wachten de nieuwe sim kaart in m'n toestel te doen . Ik blijf het vreemd vinden dat het bedrag gelijk afgeschreven wordt, je een mailtje krijgt van je nieuwe inernet aanbieder dat het nu ingaat , maar dat ik geen info kreeg can belsimpel aan de telefoon dat ik met zoiets op moest passen . Alleen de info dat zij alles zouden regelen zodat ik geen 2 x kosten zou hebben .

Ashtar 14-09-2022

Scherpe prijzen
Bestellen to 23:00 volgende dag leveren
Makkelijk en snel te bestellen via website.

Willem Stakenburg 14-09-2022

De scherpste prijs, zaterdag besteld en op zondag reeds afgeleverd.
———————

John 14-09-2022

Belsimpel is altijd mijn eerste keus voor telefoons en accessoires. Levering is altijd in orde, net als de website en prijzen. Gewoon top.

Jacob 13-09-2022

Simpel om te bestellen, snelle levering, gewoon goed! Telefoon voldoet aan de verwachtingen en ook nog scherp geprijst.

A.Gun 12-09-2022

Met 1 woord: SLECHT! Je kan lang wachten op je telefoon! datas veranderen elke dag! 2,5 week al bezig had ondertussen bij een ander maatschappij mn telefoon allang al gehad! Mooiste was nog, telefonist annuleerde mn bestelling gelijk zonder belangstelling of een excuses namens de bedrijf. Hier kun je al aan zien dat de klanten niet worden gewaardeerd 👍

J. Bouwmeester 12-09-2022

Snelle levering , product prima in orde, goed vermeld op de website, prijs was zeer goed. Webshop werd bij de Consumentenbond genoemd als goed en voordelig.

A. Buma 10-09-2022

Het is een mooie duidelijke site en de beschrijving is zeer goed. Bestellingen worden goed geleverd en direct. Ik vind dat je op Belsimpel kunt bouwen op vertrouwen. Ik ben zeer tevreden over de diensten.

Pietmont 10-09-2022

Een goeie prijs, bijna 9% lager dan elders, en vlotte levering, de volgende dag in huis!

Z 10-09-2022

Correct, snel, en professioneel. Ik kreeg mijn product binnen no time, prijs van het horloge was het aller laagste in NL, zeer betrouwbaar partij, kortom happy de peppy met mijn aankoop bij Belsimpel.nl!

Linn 09-09-2022

Snelle betrouwbare levering, er wordt goed gecommuniceerd door de mails.
Klanterservice is vriendelijk en goed.