Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Bertus 21-10-2022

Gewoon goed, snelle levering en met ondersteuning. Goeie prijs/kwaliteit verhouding.

Rob 21-10-2022

Screenprotector voor Fairphone besteld.
- Goedkoper dan bij Fairphone zelf!
- Snel en correct geleverd.

Rico 21-10-2022

Goede prijs en goed geholpen door medewrkerk.Aĺe problemen die ik waarschijnlijk zelf had veroorzaakt werden opgelost.

Tim Fennema 20-10-2022

snel, makkelijk en overzichtelijk een nieuw abonnement met telefoon gekocht

Tevreden gebruiker 20-10-2022

Supersnel geleverd en werkt fantastisch. Magnetisch toetsenbord is ook fijn

kaltoum Sbaa 20-10-2022

makkelijk bestelling en heel snel levering , alles was perfect en de airpods pro 2e generation zijn super goed

Bergit 19-10-2022

Zo geweldig snel geleverd. Netjes verpakt, en goede service!
Kortom volgende keer ga ik eerst bij bel simpel kijken!!

Tessa 19-10-2022

Erg fijne webshop, een mooi horloge voor een mooie prijs. Ruim €20 goedkoper dan bij andere winkels!
Cadeau gegeven aan mijn vriend, hij is er erg blij mee. Werkt goed, is mooi, scherm is niet te klein en is makkelijk te koppelen. De app werkt goed en de gegevens zijn makkelijk te lezen

Roland Krook 19-10-2022

Duidelijke site, duidelijke en scherpe prijs, supersnelle verzending en garantie / retour mogelijkheden

JPL 19-10-2022

De levering is echt heel vlot en prijs is volgens mij de voordeligste die ik kon vinden.

Michiel 19-10-2022

Scherpe prijzen, en supersnelle levering .
De website is erg gebruiksvriendelijk

JP 19-10-2022

Mooie duidelijke webshop, scherpe prijzen en een snelle levering! Aanrader.

Samantha 18-10-2022

De keuze voor belsimpel komt voort omdat ik er via Fiscfree kan kopen. Ik heb al eerder via deze weg een aanschaf gedaan en het werkt simpel en je gekozen product wordt snel geleverd. Dit keer zelfs op zondag.

Jaap 18-10-2022

Vooral prijstechnisch.Ook levering prima.Dus al met al zeer tevreden.Zou volgende keer wel weer over wegen

wim hardes 18-10-2022

Samsung Galaxy s20 besteld en binnen 24 uur gelevert
Mijn eerste smartphone,geweldig ding want ik kan ook streamen naar mijn hoorapparaat nucleus 7 van Cochlair.
Dus blij mee,ook het instellen was redelijk simpel

FranskeG 18-10-2022

Ik heb nu de zoveelste telefoon via Belsimpel besteld en ben weer uitermate te spreken over hoe alles gegaan is. Top. Ik kan het bedrijf zeer zeker aanraden

Marijke nabers 18-10-2022

Super geregeld volgende dag de telefoon al in huis! Al vele jaren belsimpel top!

Mike 18-10-2022

SD kaart gekocht voor een goede prijs, is via een goed verpakte envelop de volgende dag bezorgd. Zeer tevreden!

J. van Wijngaarden-de Kok 18-10-2022

Voor de tweede maal een Fairphone besteld in de webwinkel. Wederom een snelle en correcte afhandeling en bezorging

Ab 18-10-2022

100% naar tevredenheid geholpen en ondanks dat ik veel te vroeg in de winkel was toch gelijk geholpen!! TOP!

Jan 18-10-2022

Bestellen is makkelijk. Levering was volgens afspraak. Product voldoet aan de verwachting.

Mc1 17-10-2022

Een fijne webshop, altijd een vertrouwd gevoel.

Recent een iPhone gekocht, deze was goed verpakt en kwam snel binnen. Een echte aanrader dus.

Kevin 17-10-2022

Via fiscfree moest ik prijs en modelnr etc invullen en kreeg dan pas een kortingscode ter waarde van x bedrag. Hier zat dus wat tijd tussen voor fiscfree het binnen heeft en goedgekeurd wordt door mijn bedrijf en ik gok dat jullie de views zagen en hoe druk het was waardoor binnen 2 uur de prijs 3x gestegen was waardoor ik uiteindelijk een andere kleur heb gekozen om toch enigzins om het laagste bedrag uit te komen. Orgineel bedrag was 771 en jullie gooide het naar 781 en toen zelfs 804.... Heel jammer dit.

Verder telefoon snel binnen en fijne website.

Jacob van Dijk 17-10-2022

Altijd super service. Alles word meteen afgehandeld

Een top toestel voor een super prijs
Wat ben ik blij dat ik bij Belsimpel koop. Dit is nu mijn derde toestel en ik denk er niet aan om weg te gaan bij Belsimpel.

Super, ga zo door

Rob Drie 17-10-2022

Tweede aankoop bij belsimpel en net als de eerste beoordeeld met een10.
De winkel heeft het zoeken al voor je gedaan. Alle merken en specificaties op een rijtje.
De beste koop voor een prijs waar andere winkels niet aan kunnen tippen.