Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1271 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Bassie 07-10-2022

Levering was niet bezorgd; na contact opgenomen te hebben, werd accuraat het probleem opgelost

g van de ruit 07-10-2022

Duidelijke en overzichtelijke site met een strakke planning, telefoon besteld en de volgende dag op het afgesproken tijd stip, de telefoon thuis ontvangen.

John 06-10-2022

mijn oude tablet had geen ruimte meer om te uploaden, geheugen was vol. Dus tijd voor iets nieuws. Belsimpel had een Samsung Galaxy A8 64 GB die mij geschikt leek, voor het doel waar ik hem voor nodig had. Gelijk besteld (mooie prijs) en de nieuwe tablet werd afgeleverd op de afgesproken tijd. Prima webshop.

anton 06-10-2022

Alles ging goed! valt niks op aan te merken. lage prijzen en snelle levertijd

Maurits 06-10-2022

Zeer snelle levering met opdat moment de beste prijs. Belsimpel doet wat ze zeggen.

Karin 05-10-2022

Belsimpel was de goedkoopste na wat onderzoek en geen spijt van de aankoop. Op tijd geleverd, alles netjes via de mail gecommuniceerd.
Ik zou ze zeker aanbevelen!

René 05-10-2022

Alles heel overzichtelijk om makkelijk te zoeken..en ik plaatste mijn bestelling op dinsdag middag 13.00 uur en woensdag om 15.00 uur had ik mijn bestelling in huis..ze sturen heel snel berichten en houden je iedere keer op de hoogte..

Frank 05-10-2022

Uitstekende ervaringen met Belsimpel. Van bestelling tot bezorging wordt je op de hoogte gehouden. Bovendien is de bezorging de volgende dag geleverd. Ze doen wat ze beloven en helaas is dat bij andere webshops steeds vaker niet langer het geval. Ga zo door!

MarSch 05-10-2022

Fijne duidelijke site, en snelle levering! Duidelijke communicatie via de mail wordt je goed op de hoogte gehouden.

Dirk 05-10-2022

Gemakkelijk het product gevonden, eenvoudig besteld en snel geleverd voor de beste prijs.

Yvon 05-10-2022

Ik neem mijn review terug. De service is erg goed verlopen. Ik heb het toestel terug kunnen sturen zonder kosten. Ik heb erg fijn contact gehad met de medewerkers en ben goed en netjes geholpen.

Richard 05-10-2022

Erg eenvoudig in gebruik, mijn zoontje had een andere telefoon nodig, wist al welke hij wilde. Opgezocht, besteld, betaald, volgende dag al in huis..
Het kan dus gewoon zo simpel...;)

Pietc00 05-10-2022

Duidelijke website met uitgebreide voorlichting over het product. Razendsnelle levering tot volle tevredenheid.

EvS 04-10-2022

makkelijke site om telefoons uit te zoeken, scherpe prijs en snelle levering. Ons gezin koopt al jaren de telefoons bij belsimpel.

gsm unit 04-10-2022

Super service , Genoeg keus bij belsimpel en Wij zijn zeer tevreden over de product .zeker aanrader

Peter 04-10-2022

Vriendelijk en behulpzaam personeel
Staan altijd voor je klaar nemen de tijd voor jou probleem.

Henk 04-10-2022

Duidelijke website, kreeg de informatie die ik zocht.
Bestellen was simpel, snelle levering en nette prijs.

Monique 04-10-2022

Vandaag besteld , morgen in huis is bij Belsimpel een leugen. Voor de zoveelste keer mijn bestelling niet ontvangen. Onbetrouwbaar bedrijf. Als je iets niet waar kunt maken , zet het dan niet op de site. Zeer misleidend!

Kasper 03-10-2022

Duidelijk info, goed op de hoogte van bestelling en super snelle levering. Kortom alles perfect.

H H AB 03-10-2022

simpel eenvoudig bestellen en snel geleverd gelijk de volgende dag al in huis

Marcel Paulussen 03-10-2022

Mijn oude telefoon was stuk, nieuwe iphone 13 bestelde met de goedkoopste prijs en binnen 24 uur gekeverd!!

lampie 03-10-2022

top service, bestelde artikel binnen 24 uur in huis
zou zo weer iets bestellen.

Jt 02-10-2022

Product goed maar niet volgende dag in huis... Terwijl dit wel staat aangegeven op jullie website... Pas op dus.

Charlotte 01-10-2022

Ik vind dat deze website netjes en geordend is. Pakketje was op tijd en er was geen schade aan de doos en aan de spullen. Echt een aanrader

AnneIrene 01-10-2022

Snel en gemakkelijk bestellen en een snelle levering. Een ruime keuze aan artikelen.