Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1247 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Marco 11-11-2022

Snelle levering Duidelijke informatie van het aflevermoment! Goede klantenservice!

Dethomasshow 10-11-2022

Straight forward, makkelijk zoeken en goed werkend product. Ga er de volgende keer weer heen.

Carina 10-11-2022

Geweldige acties! Alleen jammer dat telefoon niet voorradig is. Maar ik heb een ander kleurtje besteld!

Ghossein-Roijers 09-11-2022

Ik heb eerder een slechte review gegeven. Maar wil daar nu op terug komen. Ze hebben het heel netjes opgepakt. En met Samsung contact op genomen om alsnog te regelen dat ik mijn air bud kreeg bij mijn telefoon. Dank je wel belsimpel.nl

Saskia Jonker 09-11-2022

Ik heb via ben een nieuwe telefoon besteld maar het lukte mij niet om de gegevens over te zetten. Ben geeft geen eigen winkel dus ben ik naar een belsimpel winkel gegaan in Den Haag in de spuistraat Daar werd ik zo ontzettend aardig geholpen door Ayoub! Echt geweldig! Mijn complimenten!!

Eyüp 09-11-2022

Snelle levering, extra garantie, goede begeleiding/service, gemak bij omruilen cq retourneren, vaker besteld nooit problemen gehad, absolute aanrader!

IPF 09-11-2022

Super! 2e keer dat ik iets bij Belsimpel koop, dit keer een telefoonhoes. Heldere info, scherpe prijs (30-40% minder dan ik elders zag), soepel bestelproces en prompt zonder gedoe de volgende dag bezorgd: zo moet ‘t!

Vincent 08-11-2022

Als ging goed. Je wordt goed op de hoogte gebracht van je pakt en wanneer je het kan verwachten

Ronald 08-11-2022

Snelle en correcte levering. Duidelijke website. Groot assortiment en goede aftersales service

Angelo zelagas 08-11-2022

Heb de verkeerde hoesje besteld. Hierop heb ik klantenservice gebeld een hele aardig dame gesproken. En zij heeft mij geholpen om de correcte hoesje thuis te krijgen en de oude meteen op te sturen. Hele fijne service.
Bedankt.

Simon 08-11-2022

Vriendelijk en deskundig geholpen.
De verschillen tussen de mogelijke opties duidelijk uitgelegd.

M. Kortbeek 07-11-2022

wist niet dat Belsimpel ook andere dingen verkoopt dan telefoongerelateerde zaken

Lies 07-11-2022

Snelle en prima service bij Belsimpel. Het is een fijne webshop met goede prijzen!

PC 07-11-2022

Prima website met goede informatie, ook om toestellen te vergelijken. Snelle levering van prima toestel.

Ad de Heus 07-11-2022

De klant staat hier nog echt centraal de kunde en kennis is heel hoog qua personeel. Ik had veel liever dat ik jullie eerder had ontdekt.

Carla Cramer 07-11-2022

Op afspraak bij belsimpel een nieuwe mobiel aangeschaft. Reden tot de aanschaf was dat mijn oude mobiel morsdood was. Belsimpel heeft nog geprobeert om mijn oude mobiel te was mors dood. Nadat ze eerst hebben geprobeert om de oude mobiel tot leven te wekken. Helaas niet gelukt. Mijn nieuwe mobiel hebben ze voor mij ingesteld en zoveel mogelijk terug gezet. Ook de screenprotector zorgvuldig geplaatst. Ik ben zeer tevreden over de deskundigheid en klantvriendelijkheid van belsimpel.

Lusan 06-11-2022

Netjes en correct afgeleverd met veel keuze. Snelle afwerking en duidelijke site

Dil 06-11-2022

Top wederom, hele goede en scherpe prijs voor AirPods en heel snel geleverd.

Joost 06-11-2022

Goedkoop, snel geleverd en voldoet aan alle verwachtingen.
De shop is duidelijk en overzichtelijk en er prijzen zijn scherp!

Walter 05-11-2022

Goede prijs en de telefoon werd snel geleverd in een stevige doos. Artikel beschreven zoals op de website.

Ruud 05-11-2022

meestal koop ik mijn gsm-toestellen bij Belsimpel. Nu dacht ik, laat ik eens in een winkel advies vragen en daar een toestel kopen -- bleek ondanks het advies een miskoop. Toch weer een toestel besteld bij Belsimpel: prima toestel, dag later in huis, plus- en minpunten zoals duidelijk omschreven. Kortom, weer optimaal tevreden

Tsjerry 05-11-2022

Bestelling was snel binnen (volgende dag), zelfs op een zondag. De prijs was wel iets hoger dan bij sommige concurrenten.

Benno 04-11-2022

Al meerdere keren wat bij Belsimpel en altijd tevreden over de adequate en correcte afhandeling mijn mijn bestellingen. Ook de helpdesk al een aantal keren aan de lijn gehad i.v.m. vragen en altijd vriendelijk en professioneel geholpen! 👍

Hugh 04-11-2022

Makelijk te gebruiken site. Alles goed uitgelegd. Snel gezonden bestelling. Echt tevreden...!

IP Allround Thuishulp 04-11-2022

Prima service! Snel geleverd. Makkelijk te betalen. Duidelijke communicatie. Top winkel!