Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1244 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

F. van Gaal 19-11-2022

Overzichtelijke website, alles snel te vinden en ruime informatie.
Snelle levering in prima verpakking.
Product voldoet uitstekend aan mijn verwachtingen.

Marcel 18-11-2022

Gewoon goed. Je bestelt, het wordt snel geleverd. Wat verwacht je nog meer.

Kees 18-11-2022

Ik vind de site heel overzichtelijk, er is een goede zoekfunctie. Je weet wat je aan Belsimpel hebt! Na de bestelprocedure is de berichtgeving helder en overzichtelijk. Bestelling wordt netjes verpakt geleverd. Kortom: een voorbeeld voor anderen.

Lucka. 18-11-2022

Dit is niet het eerste artikel wat ik hier bestel. Voorheen een Samsung telefoon voor mij en een ipad voor mijn vrouw en nu een ipad voor mijzelf. Ik vind het prettig om hier te bestellen, kan ook naar een winkel in nijmegen gaan. Maar bij belsimpel is alles duidelijk en transparant. Als er wat is laten ze je ook niet in de kou staan. En als het ergens goed is blijf ik terugkomen. Top firma.

top zoals altijd 17-11-2022

veel keus en snelle levering, scherpe prijzen, op naar de volgende aankoop

Christian 17-11-2022

Dit bedrijf levert een hele goede service, makkelijk bestelproces, snelle verzending, duidelijk informatie, product 100% goed.

Cees 17-11-2022

Snelle, goede levering !!! Ook leuke brief persoonlijke toegevoegd en zeer netjes/schokvrij verpakt.

Isabella 17-11-2022

Snel besteld, snelle levering en goede prijzen. Wat moet ik meer zeggen? Ik ben daar heel tevreden over.

Martin 17-11-2022

Uiteindelijk nieuwe telefoon ontvangen die het wel goed deed.
Verder goed opgelost dus.

Review 19-9
Voor mijn broer een Emporia Simplicity besteld. Op website staat dat er geen lader bij zit en dus extra lader besteld. Er zit echter wel degelijk een lader bij het apparaat. Dus onnodige kosten gemaakt.
De telefoon uit de verpakking gehaald volledig opgeladen en de simkaart geplaatst.
De toets van de vergrendeling heeft het twee keer gedaan. Daarna werkt deze niet meer.
Je voelt een klikje alleen reageren, ho maar. Lang drukken kort drukken vergrendelen doet het apparaat niet meer.
Teruggestuurd en nu wachten op reparatie (gemiddeld 10 dagen). Ik vind dat een apparaat dat het maar 2 minuten gedaan heeft geruild zou moeten worden voor een ander exemplaar zonder dat ik daar 10 dagen op moet wachten.
Slechte beurt van belsimpel.

Chromecast 16-11-2022

Goede site alles goed geregeld en we hadden het de volgende dag al in huis.

Naoompie 16-11-2022

Ik was niet blij met de eerste telefoon die ik kreeg. Heb toen de telefoon terug gestuurd en ben nu heel blij met mijn aankoop! De telefoon werkt helemaal naar behoren en de batterij werkt ook uitstekend!!

Anas 16-11-2022

altijd snel bezorgd en de beste prijzen. de website is makkelijk te browsen en alle info van de producten liggen er duidelijk en netjes uit

Evert 16-11-2022

Goede info over de aan te schaffen telefoon, laagste prijs, bezorging binnen afgesproken tijd.

Anh Nguyen 16-11-2022

Eerst keer bij Belsimpel een iphone 14 gekocht , snel service en betrouwbaar. Vandaag besteld morgen in huis . Top.

Joost 16-11-2022

Kom al vele jaren in de Belsimpel winkel in Zwolle en heb er al een paar telefoons gekocht. De medewerkers zijn zonder uitzondering vriendelijk en nog belangrijker, zeer competent.

C.C. 16-11-2022

Op de site vind je van heel veel telefoons uitgebreide informatie. Je kunt eerst kiezen voor het merk van jouw voorkeur, dan diverse toestellen bekijken en vergelijken en zo tot een keuze komen. Bestellen en betalen gaat eenvoudig. De levering is snel en in een neutrale verpakking zodat je bestelling minder diefstal gevoelig is.

Abdallah nuur 16-11-2022

Ik ben heer erg tevreden met de Airpods die ik heb besteld en de deal die het bedrijf mij aanbod. En super bedankt voor de geweldige service.

Hans 16-11-2022

Zoals de belsimpel al de titel “belsimpel” aangeeft heb ik dit zo ervaren. Eenvoudig om een product te kiezen, makkelijke manier om je betaling te kiezen duidelijke communicatie. Het product is binnen de gestelde tijd geleverd en niet geheel onbelangrijk de goedkoopste van de vele aanbieders van aan mij geleverde product

Bachzoon 15-11-2022

Ik wilde oordopjes, simpel had die ik wilde tegen een scherpe prijs en op voorrraad. Snel geleverd, top!

Will 15-11-2022

Alles wordt perfect afgeleverd ,ook de track en trace werd naar behoren gerealiseerd .
Vol lof voor de correcte afhandeling !!!

Ruud 15-11-2022

Alles makkelijk en snel gevonden op de website.
En voor een goed prijs.
En een snelle levering.

Dirk van Tol 14-11-2022

Reeds eerder artikelen bij bij belsimpel besteld en naar volle tevredenheid geleverd.
Dit was voor mij reden om ook nu weer met belsimpel in zee gegaan met als resultaat
een tevreden klant.

Foek 14-11-2022

Geweldige snelle service, binnen 12 uur telefoon afgeleverd! En van tevoren wordt aangegeven via de mail wanneer de bestelde artikelen worden afgeleverd!!TOP!!!

Gerard Louwen 14-11-2022

Gebruikersvriendelijke betrouwbare site waardoor snel was besteld en zeer snel geleverd. Product voldoet aan onze verwachtingen en zeer blij met de aankoop.

Will 14-11-2022

Vol lof voor de correcte afhandeling !!!