Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1247 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Henk 04-10-2022

Duidelijke website, kreeg de informatie die ik zocht.
Bestellen was simpel, snelle levering en nette prijs.

Monique 04-10-2022

Vandaag besteld , morgen in huis is bij Belsimpel een leugen. Voor de zoveelste keer mijn bestelling niet ontvangen. Onbetrouwbaar bedrijf. Als je iets niet waar kunt maken , zet het dan niet op de site. Zeer misleidend!

Kasper 03-10-2022

Duidelijk info, goed op de hoogte van bestelling en super snelle levering. Kortom alles perfect.

H H AB 03-10-2022

simpel eenvoudig bestellen en snel geleverd gelijk de volgende dag al in huis

Marcel Paulussen 03-10-2022

Mijn oude telefoon was stuk, nieuwe iphone 13 bestelde met de goedkoopste prijs en binnen 24 uur gekeverd!!

lampie 03-10-2022

top service, bestelde artikel binnen 24 uur in huis
zou zo weer iets bestellen.

Jt 02-10-2022

Product goed maar niet volgende dag in huis... Terwijl dit wel staat aangegeven op jullie website... Pas op dus.

Charlotte 01-10-2022

Ik vind dat deze website netjes en geordend is. Pakketje was op tijd en er was geen schade aan de doos en aan de spullen. Echt een aanrader

AnneIrene 01-10-2022

Snel en gemakkelijk bestellen en een snelle levering. Een ruime keuze aan artikelen.

Klaas 01-10-2022

Fijn bedrijf. Komt afspraken na en is goed bereikbaar bij vragen. Ooit een probleempje gehad, dat heel adequaat werd opgelost. Apple producten vaak goedkoper en eerder leverbaar dan elders. Tot mijn verrassing was de Iphone 14 pro al beschikbaar terwijl dat bij andere winkels nog niet het geval was. Kortom, heel tevreden.

Hans 30-09-2022

Ik heb mijn Samsung A33 bij deze shop besteld en voor een heel scherpe prijs gekocht en verzending was echt supersnel en ook mijn vorige telefoon bij Belsimpel gekocht en ik ben eigenlijk een vaste klant geworden . Ik beveel deze shop dan ook van harte aan.

Ham 30-09-2022

Gewoon zoals ik verwachte; Goed! Snel verstuurd en geleverd zoals omschreven op de side.

Puck 30-09-2022

Dit was de eerste keer dat ik iets bij belsimpel heb besteld. Na de reviews gelezen te hebben heb ik besloten om de iPad 2021 te kopen en hier heb ik absoluut geen spijt van. Naast dat belsimpel de beste deal had voor dit product was de bezorging bizar snel. Ik heb het product op vrijdagmiddag besteld en de volgende dag was ie al in huis. Na deze goede ervaring met belsimpel kan ik de winkel zeker aanraden en ik weet in ieder geval dat ik er vaker gebruik van ga maken!!

Frederick Lourens 30-09-2022

Goede prijzen, tot nu toe nooit problemen en altijd snel geleverd. Zakelijk ook erg handig.

Anita Steenbruggen 29-09-2022

Alles prima, behalve het smartphone hoesje, waarvan het magneetjes niet werkt, ik vind het te omslachtig om het terug te sturen, dus doe ik het er maar mee!

Jelle 29-09-2022

Absoluut de beste winkel voor het aanschaffen van een nieuwe telefoon.
De service is perfect.

Gerda 29-09-2022

Mooie shop en goede prijs betaald voor mijn nieuwe iPad, supersnel geleverd binnen 14 uur in huis.

Barry 29-09-2022

De bestelling van de telefoon was netjes, zorgvuldig en snel geleverd. De verpakking was in orde, er kon zo geen beschadiging ontstaan aan de telefoon.

Leon 29-09-2022

Makkelijk om de telefoon te kiezen die je interesseert. Het is ook snel geleverd!

Erno 29-09-2022

Ik heb voor Belsimpel gekozen omdat ze het voordeligste product hadden wat ik zocht. Je kunt snel navigeren naar het product, en dus evensnel bestellen. Eenmaal besteld krijg je een mail met het overzicht en tips over je product. Hoe uitgebreid wil je het hebben. Ik ben dus zeer tevreden over Belsimpel.

Fami 29-09-2022

Tot nu toe altijd ervaren dat als ik een product bij jullie koop het goed werkt en functioneert en de prijs is vaak ook voordeliger dan bij anderen. En ook snelle levering.

Als ik klantenservice heb moeten bellen werdt ik ook meteen goed geholpen. ( 1x nodig omdat ik verkeerd product besteld had)

Ga zo door !

Rene 28-09-2022

Super snel geregeld en verzonden en ontvangen binnen 24 uur dus echt lekker snel in huis voor een super scherpe prijs

Maureen 28-09-2022

Al enkele keren via belsimpel besteld. Goed verpakt en binnen no-time je bestelling in huis.

P.P.W 28-09-2022

Acurate prices, fast delivery... Good webpage, you get loads of spec informations about every phone. TOP!

Kdwb 27-09-2022

Snelle en correcte levering!! Volgende dag in huis, zoals ik gewend ben van vorige bestellingen.