Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Jeffrey 13-12-2020

Vaak een van de goedkoopste aanbieders van een product, en goede en snelle service!

Martin 13-12-2020

Prijs is vaak lager dan de concurrentie, de informatie op de site en via de mail is top en de levering is bij mij altijd op tijd geweest.

Bas 13-12-2020

Alles prima voor elkaar. De site en de levering (zelfs op zondag! ) Chapeau!

hommie 13-12-2020

het bestellen ging heel makkelijk. de aflevering verliep vlot. erg blij met het bekochte product.

Niels 12-12-2020

Ik heb al vaker hier mijn telefoon gekocht, het is een makkelijke site en goede resultaten

Caspar 12-12-2020

Mobiele telefoons koop ik alleen maar bij Belsimpel , eerlijke prijzen en goede kwaliteit . Heb zelfs voor kennissen de smartphone bij Belsimpel gekocht. Snelle levering en goede acties. Vriendelijk personeel super.

Britt 12-12-2020

Super fijne online winkel! Levert altijd zéér snel en mega betrouwbaar. Keep up the good work! :)

GJ 12-12-2020

Nieuwe one plus nord besteld. De naam zegt het al. Bel Simpel.
Bestellen en de volgende dag bellen.
Telefoon was goed verpakt.
Gewoon een fijn bedrijf.
Geen ervaring mee. Maar ik hoop dat de service ook net zo goed is als ik ze ooit nodig heb.

Annemarieke 12-12-2020

Blijft geweldig! Snelle levering en goede prijs kwaliteit. Plus dan nog winkels in de regio, dus is er iets kan je altijd nog even langs gaan.

Erik 12-12-2020

Black Friday prijs was bepalend voor de keuze van de winkel. Voor 21:00 uur besteld maar volgende dag geen levering (en ik kreeg ook niet de indruk dat er bij PostNL was afgeleverd dus de latere vertraging kan niet alleen op PostNL afgewenteld wordem. Laten we het maar houden op te accepteren enorme drukte bij beide partijen rond Black Friday. Voor de rest: informatie van het product, bestelproces, betalingsafwikkeling en verpakking etc. alles keurig op orde.

Henk 12-12-2020

Bij andere winkels was de iPad niet leverbaar opdat moment van bestellen.
En was iets goedkoper dan andere leveranciers.
En een snelle levering.

Raafje 12-12-2020

Laatst had ik een iPad besteld, deze was de volgende dag binnen zoals beloofd. Er had genoeg fout kunnen gaan in de chaos van Black Friday, maar het was helemaal top!

Renate 11-12-2020

Voor mij een dikke 10
Een duidelijke website, makkelijk te bestellen en supersnelle levering.
Je word netjes op de hoogte gebracht hoe het er voor staat met je bestelling, zodra het is ingepakt en naar de bezorger is gegaan krijg je netjes een mailtje met een linkje om te kijken waar je pakketje is en hoe laat je het kunt verwachten.
Voor mij kon het niet beter qua bestelling /levering

RobinH81 11-12-2020

Belsimpel heeft er voor gezorgd dat hun concurrerende prijs bovenaan bij de zoekresultaten op Google staat. Netjes. Website werkte prima mee en direct na bestelling mijn orderbevestiging in mijn inbox en later diezelfde dag nog een verzendbevestiging ontvangen.

Susanne 11-12-2020

Snelle service tegen meest gunstige prijs! Artikel is bij veel bedrijven niet op voorraad en wordt elders tegen veel hogere prijs verkocht dan bij BelSimpel! Erg blij met m’n mooie nieuwe IPad!

Annemarijn 11-12-2020

Bij Belsimpel een google nest mini besteld voor de voordeligste prijs van alle websites met nog eens gratis verzending ook! volgende dag netjes thuis geleverd, helemaal top zelf tijdens de sint drukte geen problemen ondervonden. Mijn complimenten volgende keer weet ik waar ik heen ga!

John 11-12-2020

Prima Site bestelling heel snel binnen,ook via email op de hoogte gehouden. Kan jullie echt aanbevelen en kom in de toekomst zeker weer terug naar jullie.Groetjes xxxxx

Klaas 11-12-2020

Met veel producten is Belsimpel goedkoper, zoals de Apple watch die ik besteld. Prima levering, mooi op tijd, duidelijke communicatie. Ook in het verleden goeie ervaringen. Een aanrader

DG 11-12-2020

Ik vind belsimpel echt een hele fijne online webwinkel! Ze verkopen de producten meestal een stuk goedkoper dan andere shops! Ook is de verzending snel, ondanks de feestdagen.

Sam van Eenennaam 11-12-2020

Prima online winkel alles duidelijk en overzichtelijk gepresenteerd. Snelle levering ben zeer tevreden met mijn aankoop. Zowel de IPhone als de snoerloze oplader die trouwens fantastisch functioneerd.

Ebby 11-12-2020

Snelle levering van mijn product! Niks op aan te merken en heel erg blij mee

CorGuzzi 11-12-2020

Belsimpel geeft op de website goede informatie over wat je wil aanschaffen.
Ik heb een Xiaomi poco X3 telefoon gekocht. Ik had die gevonden via Consumentenbond en Kieskeurig. Vanwege goede ervaringen in het verleden had ik voorkeur voor BelSimpel. Vandaag, terwijl ik hem 3 weken in gebruik heb, zag ik dat er ook nog eens een YouTube filmpje over het toestel op de website staat, waarin op een goed afgewogen manier wordt verteld hoe het zich ten opzichte van andere smartphones verhoudt.
Overigens was het toestel bij BelSimpel ook het goedkoopst.

Romkje Beukens 10-12-2020

Online winkelen is makkelijk en scheelt veel tijd. Je hoeft niet te wachten, je kan even rustig alles bekijken.
In de middag heb ik de I-Phone met hoesje besteld en de volgende ochtend om 11 uur had ik hem al in huis.

X 10-12-2020

Bestelling, via de mail en daarop volgende levering, is naar volle tevredenheid verricht.
Voor herhaling vatbaar.

Renate 09-12-2020

Duidelijke website. Bestellen is eenvoudig. Snelle levering en goede communicatie mbt levering. En niet geheel onbelangrijk, gunstige prijzen.