Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1245 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

3663913683 05-11-2020

Mijn zoon adviseerde en bestelde/ kocht voor mij. Levering was de volgende dag, heel goed gelopen. Telefoon ligt goed in de hand, gebruik goed te volgen. Bedankt en groetjes!

3663913683 05-11-2020

Colin 05-11-2020

Erg ontevreden over de aanschaf van de Samsung s20 5G. Op 8-10 besteld (volgende dag in huis toch?), maar 5 dagen laten pas binnen. Op 19-10 een bericht gekregen dat het een verkeerd toestel was, dus weer terug. Dan duurt het vervolgens 5 dagen voordat de juiste telefoon weer binnen is. Nieuwe telefoon zaten duits/oostenrijkse apps op, dus je begint gelijk te twijfelen of deze dan ook weer terug moet.
Al met al, geen goede ervaring met BelSimpel:
- Ik zit 10 dagen zonder mobiel
- Standaard wordt er pas de volgende dag gereageerd op emails.
- Communicatie is rond uit slecht en niet klantgericht.
- Het duurt 5 mails voordat je antwoord op je vragen krijgt (als die al uberhaupt beantwoord worden).
- Voorraad status op de website klopt van geen meter. In de 10 dagen dat ik zit te wachten op mijn nieuwe telefoon staat op de website dat de telefoon gewoon op voorraad is..... Tenenkrommend (zacht uitgedrukt).
- Telefonisch contact is wel goed verlopen, maar die konden niks voor mij betekenen helaas.
ColinVen 07-12-2020

Enige tijd geleden contact gehad met de klantenservice. De afwikkeling hiervan en het contact is verder wel prima verlopen en naar wens afgewikkeld. Staat trouwens los van de review. Die ervaring blijft helaas bestaan.

Sandra 03-11-2020

Duidelijke omschrijving en duidelijk in hoe te bestellen en te betalen. De volgende dag in huis! Top bedrijf!

Amanda 03-11-2020

Goedkoopste en snelste optie met een goede voorraad en doet ook wat hij beloofd.

Johan 03-11-2020

vertrouwen (een ooit eerdere bestelling die verduisterd was, is heel goed opgelost), goede prijs-kwaliteit verhouding en snelle levering

Chantal 02-11-2020

Prijs kwaliteit verhouding zeer goed. Snelle levering zoals op website vermeld staat.

Boudewijn 02-11-2020

Goed assortiment en goede levering. Product is wat je ervan mag verwachten. Top.

Mary 02-11-2020

Ik ben in de winkel in Rotterdam geweest. Ik heb een goede hulp gehad van de jonge man die daar werkt. Hij heeft verstand van wat hij verkoopt en geeft eerlijk advies. Hij gaf mij alle tijd en beantwoorde alle vragen. Ik heb een telefoon gekocht en de rest van mijn besteding heeft hij online besteld. Alles ging volgens de afspraak. Ik ben blij met de service van Belsimpel. Dat is de eerst keer en zeker niet de laatste. Erg bedankt.

Tilly 02-11-2020

Zelfde product voor minder geld, dat is wat ik bij jullie vind. Snelle levering en heldere communicatie.

p.niessen 02-11-2020

Perfecte service gunstige prijzen en snelle levertijd . Duidelijke informatie tijdens de bestelling.

jurgen steffens 01-11-2020

via de webshop simpel te bestellen, snel geleverd, en altijd een scherpe prijs. Ik heb hier een aantal xiaomi's besteld, en de prijs was of gelijk of lager dan van de nederlandse Xiaomi site. Ook 1 keer een garantiegeval gehad, en dat werd ook allemaal snel en netjes geregeld.

Diana 01-11-2020

snelle levering, je wordt op de hoogte gehouden van de status van je order. Product is goed verpakt en werkt super.

G. Broek 01-11-2020

Een sporthorloge besteld bij Belsimpel. Scherpe prijs, snelle levering en handige updates over de status van de bestelling via de mail.

Fred Bijl 01-11-2020

Makkelijk te bestellen, goede info over het toestel, op tijd geleverd geen enkel probleem. En natuurlijk een goede prijs. Waarom geen 10, omdat er altijd ruimte voor verbetering kan zijn.

Kees 01-11-2020

Snelle levering.
Zeer goede prijs.
Ruime aanbieding.
Het zoeken van een artikel naar wens ook heel goed.

Marja 31-10-2020

Voor de tweede maal bij belsimpel een telefoon gekocht. Wederom komen ze hun belofte keurig na en ben ik weer erg tevreden over belsimpel.

Frans 31-10-2020

Ik had bij de aankoop een verschrijving in mijn emailadres gemaakt. Ik ontving daarom geen reactie op mijn aankoop. Maar na een reactie naar Belsimpel van mij is het allemaal weer perfect recht getrokken. Aankoop was de vlot geleverd.

Sander 31-10-2020

Eerder gemelde probleem op een passende en snelle manier opgelost.
Ook een top service!

-------------------------------------------------
Eerdere review 26-10-2020:

Vorige week airpods via Belsimpel besteld.

Op de site staat voor 23.30 uur besteld is morgen in huis, maar ipv zaterdag kreeg ik pas maandag de oortjes binnen.
Tot mijn grote verbazing kreeg ik ook nog eens oortjes binnen die het niet eens deden, na deze retour gestuurd te hebben kreeg ik nieuwe oortjes opgestuurd, maar ook deze oortjes waren tot mijn grote teleurstelling defect.
Vervolgens via de site weer aangegeven dat ze defect waren maar ipv met een oplossing te komen zijn de oortjes zonder overleg geannuleerd en is mijn geld teruggestort waardoor ik nog steeds niet mijn gewilde Airpods heb.

Al met al een behoorlijke negatieve ervaring met Belsimpel.

Indy 31-10-2020

Snelle levering en je wordt prima op de hoogte gehouden van datgene wat je besteld hebt.

W.R 31-10-2020

Ik heb voor deze shop gekozen omdat hij betrouwbaar is en een snelle levering en een goede service

Ersin 31-10-2020

Snel, duidelijk en goed. Had al eerder bestellingen gedaan. Snel levering ook. Met een woord GOED.

Klaas 30-10-2020

Goede informatie, en betrouwbaar,goedkoopste, en vriendelijk personeel, goede service

Inge 30-10-2020

Prima website, goede prijs-kwaliteitverhouding, snelle levering! Goed verpakt en gedaan wat beloofd was. Top

Jan 30-10-2020

Informatie over de toestellen op internet duidelijk en voldoende. De aanschaf snel en voordelig.