Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

sue 26-07-2020

Site heel duidelijk en overzichtelijk. Snel gevonden wat ik zocht. Levering netjes volgens afspraak, niks op aan te merken.

Eric 25-07-2020

Uitstekende service snelle levering goede prijs kwaliteit. Website is gebruiksvriendelijk.

Roos 25-07-2020

Zeer scherpe prijzen en zeer goede service.
's Avonds besteld voor 23.30 uur, volgende dag in huis.

M. 25-07-2020

Belsimpel biedt een top service. Ze leveren binnen de aangegeven tijd. Wat tegenwoordig bijna niet meer gebeurd bij andere. Plus ze hebben vaak goede aanbiedingen!

Yvon 25-07-2020

Ik heb gezocht naar een aanbieder van telefoonhoesjes en kwam uit op belsimpel door de uitgebreide keuze en goede prijs. Niet elke goedkope aanbieder had een telefoonhoesje dat je met je eigen foto kon laten bedrukken in het juiste formaat. Het zelf maken en bestellen ging makkelijk.
Daarna werd ik keurig op de hoogte gehouden van de verwerking en verzending. Het ging allemaal vlot en ik was tevreden met het resultaat.

Nico 25-07-2020

Goede service en een eerlijke prijs welke ook nog eens concurrerend is met andere aanbieders.
Verder een snelle levering en bij telefonisch contact ook nog eens deskundig advies.
Dit is nu de 4e telefoon die wij hier gekocht hebben en het zal zeker niet de laatste
geweest zijn door alle positieve ervaringen.

Inge 25-07-2020

Sneller binnen dan verwacht, laagste prijs voor dit artikel van goede kwaliteit. Netjes verpakt.

Michiel 25-07-2020

Ze vergelijken alle mogelijke opties voor je en daardoor wordt het kiezen makkelijk. Daarnaast is de prijs goed, het bestelproces erg eenvoudig en hadden we de bestelling binnen 12 uur.

hjs 24-07-2020

Website is overzichtelijk en compleet. Scherpe prijzen en prima afwikkeling.

Jack 24-07-2020

Duidelijke omschrijving van het product dat ik wilde kopen. Snelle levering. Zeer tevreden. Ik raad deze site iedereen aan. Ze doen wat ze beloven.

carla 24-07-2020

hele fijne shop om een smartphone te bestellen, heb dat al meerdere keren gedaan voor een nieuwe smartphone en ben zeer tevreden over de snelle levering. Alleen wist ik niet dat als je een nieuwe smartphone besteld met een nieuw nummer dat je meteen een abonnement kon bestellen bij Ben, dat zag ik achteraf pas. Wat jammer is want ik had dat in een keer kunnen regelen. Maar kom snel weer terug op de site om voor mijzelf een nieuwe smartphone te bestellen.

Alexander 24-07-2020

Advertenties van Belsimpel op tv vaak gezien en ik was op zoek om mijn oude LG K10 te vervangen met een nieuw smartphone en ik ging op zoek op het net en kwam bij Belsimpel terecht die de laagste prijs had op de Samsung Galaxy A 41.
De aankoop en bezorging verliep vlekkeloos en ook zeer tevreden met mijn keuze, mooie smartphone die dik het aankopen waard is.

Hugo 24-07-2020

Goed design, alles makkelijk te vinden. Ook goede prijzen gezien grote concurrenten.

verhoeven 24-07-2020

Hele snelle service, goed verpakt zodat je niet ziet dat er n telefoon in zit!

M. Bakker 24-07-2020

Snelle en goede service! Alles is heel duidelijk aangegeven. De bestelling was er ook binnen één dag! Ontzettend fijn!

Geert Heikens, 24-07-2020

Alles zoals het behoorde, behalve de aflevering maar dat is de schuld van Post.nl niet Belsimpel

Remy 24-07-2020

Prettige shop. Duidelijk en overzichtelijk.
Mijn aankoop was bij belsimpel het goedkoopst.
In de avond bestelt en de volgende dag vroeg in de middag aan huis geleverd. TOP.

Vicky 24-07-2020

Duidelijke informatie mooie aanbiedingen dus heb ik bij jullie een mooie nieuwe telefoon gekocht met een aantrekkelijke prijs die ik de dag erna al in huis had.

Harm 23-07-2020

Netjes geleverd,leuk toestel,
alleen soms lastige site van Belsimpel .
Kan wat verbeteringen gebruiken.

Adem 23-07-2020

Jullie waren goedkoopste in NL. Snelle levering
Verzending incl track&trace
Plaatje helemaal compleet voor mij dus waarom niet bestellen

Henk 23-07-2020

Veel keuze, goede keuze hulp.
Eenvoudige afhandeling van de bestelling en goede updates tot de levering.

Rick gerssen 23-07-2020

Ik vind het een zeer fijne website! Lekker overzichtelijk en snelle bezorgtijden.
Ook is de garantie fijn die je op producten krijgt en het gratis retourneren.

Mvg

Herman 23-07-2020

zocht een smartphone, belsimpel was de voordeligste. website was erg duidelijk en bestelprocedure SIMPEL. met een dag in huis.

Will 23-07-2020

Super slechte service gehad van Belsimpel.
Heeft ruim een week geduurd voordat ik eindelijk m'n nieuwe mobiel had nadat de andere was teruggestuurd, tijdens telefoon gesprekken steeds van kastje naar de muur gestuurd. Nu een andere mobiel genomen omdat de foto's van de vorige erg slecht waren, maar van deze Google is hij niet veel beter. Telefoon ook erg snel vol en niet eens een sd kaart in

Renke 23-07-2020

Overzichtelijke webside, alles goed en duidelijk omschreven.
Geen poes pas.
Vlotte levering