Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1245 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

BK 20-07-2020

De website is zeer duidelijk. Wanneer je een losse smartphone aanschaft staan er duidelijk de sterke en zwakke punten van de telefoon erbij en wat andere ervan vinden. Daarnaast is de technische info goed beschikbaar. Levering is vlot, en goed ingepakt. Communicatie verloopt vlot. Ik heb nu zelf meegemaakt dat mijn toestel een fabrieksfout had bij levering. Nadat ik de telefoon had terug gestuurd, kreeg ik nog dezelfde dag dat het toestel bij Belsimpel binnen was, een mail dat er een nieuw toestel onderweg was. Super service.

Carlo 20-07-2020

zeer gebruiksvriendelijk genoeg keus. Snelle levering en netjes op tijd......

Annette 20-07-2020

Op de website heb ik voldoende informatie gevonden om mijn keuze te kunnen maken. Daarna werd de telefoon dan mijn keuze de dag erna thuis bezorgd.

Oktay 20-07-2020

Ik heb een telefoon gekocht bij Belsimpel.
De prijs was gunstig in vergelijking met andere bedrijven en mijn bestelling kwam net op tijd aan, ik was zeer tevreden. Ik kan het iedereen aanbevelen.
Dank u.

Anouk F 20-07-2020

Super webwinkel; goede prijzen, snelle bezorging en geweldige service. Hoef nooit bang te zijn dat er iets mis is met mijn product!

Peter 19-07-2020

Belsimpel behoeft eigenlijk geen uitleg.

Duidelijke website, eenvoudig betaal en bestelproces, vlotte levering.

Gekocht toestel officieel niet te koop in Nederland (grijze import). In mijn geval een Frans toestel. Handleiding niet bijgesloten maar wel online. Installatie even lastig in het begin i.v.m. de Franse taal. Zodra de taal was aangepast, appeltje eitje.

Daan 19-07-2020

Ik heb via vrienden vernomen dat belsimpel een erg snelle levertijd had en dus heb ik op de site gekeken en mijn product besteld. Ik vond het een top service omdat het product de volgende dag al in huis was!

Mark 19-07-2020

Zoals altijd bij Belsimpel is het allemaal weer super afgehandeld. Zondag besteld en maandagmorgen stond de post.nl bus voor de deur mrt de bestelde telefoon. Het bestwlproces is duidelijk en makkelijk.

Mark 18-07-2020

Snelle levering plus de goedkoopste voor dit toestel de volgende dag al bezorgd

B. de Koning 18-07-2020

Tweede keer dat ik een mobiele telefoon bij Belsimpel gekocht heb. Ze hebben echt de laagste prijs en super snelle levering zelfs op zondag! Top! Ook krijg je extra tips voor je telefoon wat erg handig is, super service!

Inge 18-07-2020

Topper, vandaag bestellen en morgen geleverd dat maakt Belsimpel waar en dat is echt fantastisch. Van ons krijgen jullie een 9+!!!

jan w. 18-07-2020

Stipt en op tijd, met goede kwaliteit. Ik ben heel tevreden, dus ik kan dit ook aan anderen aanbevelen. Zó verwacht ik dat mij dit soort service wordt verleend.

DB 18-07-2020

Heb op zaterdag een telefoon besteld, hierbij gaf de site aan dat het de dag erna geleverd zou worden. Zelfs in de corona tijd kreeg ik, zoals aangegeven, de dag erna de telefoon binnen.

Francois 18-07-2020

De site is simpel
Het bestellen is simpel
De prijzen zijn simpel het voordeligst
Het leveren gaat simpel
Simpel de volgende dag
Simpel inclusief
Voor mij simpel de beste.

Johan de Boer 18-07-2020

Super snel geregeld, de volgende dag de nieuwe telefoon al weer in huis. En voor een goede prijs.

Wian 18-07-2020

Snelle levering, goede uitleg. Geen probleem bij retourneren of als er iets defect is

Patricia 18-07-2020

Goede prijs en snel geleverd. Goede communicatie per mail. Kan Belsimpel zeker aanbevelen. Heb 2 Galaxy watch active besteld.

Angelique 18-07-2020

Airpods gekocht. Gemakkelijk en snel te vinden, voordelig en snel bezorgd. Ik ben blij.

Emma 17-07-2020

Snelle levering, makkelijke en overzichtelijke website.
Netjes een mailtje ontvangen over zending ed.

Nicky 17-07-2020

Deze shop is heel fijn en handig om te gebruiken. Het is heel makkelijk om te gebruiken als je snel een nieuwe gadget nodig bent. De levering ging heel snel en ik kreeg er netjes een mail van dat mijn bestelling gelukt was.

marga 17-07-2020

vlug en op tijd bezorgd zeer tevreden over de levering en het product bevalt prima

Renaldo 17-07-2020

Gewoon weinig verkeerd. Site is duidelijk. En het was de goedkoopste 😉. Snel geleverd en gekregen wat ik had verwacht.

Jacqy 16-07-2020

Servicegericht, meedenkend, probleemoplossend, laagdrempelig, altijd goede aanbiedingen met scherpe prijzen, toegankelijk assortiment.

Renan 16-07-2020

Goede omschrijvingen en foto's van het product. Het ging bij mij om een Xiaomi Note 8 Pro. Snelle levering en precies zoals omschreven ontvangen. Alles compleet en wel!

koldy 16-07-2020

als er geen problemen zijn een prima site denk ik.
Er ging iets mis, totaal debiele tegemoetkoming, ze wilde zelfs minder geven dan ik zelf extra had moeten betalen. Lijkt me niet zo te werken, zelf alles mogen oplossen, meer dan 5 uur werk aan gehad, heb uiteindelijk maar een paar tientjes tegemoetkoming gekregen.