Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1245 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Tom 14-11-2020

Een van de goedkoopste maar wel met de beste recensies. Op zaterdag besteld en op zondag al binnen.

Mike in 't Bos 13-11-2020

Dit kan niet heel veel beter. Op zondagmiddag bestellen en gewoon maandag 12u je nieuwe telefoon in huis hebben. Top service, zeer duidelijke advertenties en scherpe prijzen. Ik hoed mijn Xiaomi's niet meer in China zelf te bestellen... 100% aanrader

Reinder 13-11-2020

Zeer overzichtelijke winkel waar je via filters je voorkeuze kan aangeven. De levering was al de volgende dag echt super als je oude telefoon kapot is, je zit zo nooit lang zonder telefoon.

Monique 12-11-2020

Keuze gemaakt om de site te bezoeken door reclame op tv, site is duidelijk gemakkelijk en heel veel keus.
Met of zonder abonnement.
Door recensies te lezen een keuze gemaakt.

Jos Willems 12-11-2020

Proficiat !
Ondanks het defect aan mijn Garmin smartwatch (waar jullie niets konden aan doen) hebben jullie dit probleem zeer snel opgelost.
Doe zo verder !
Ik ken weinig bedrijven met zulke service !
Met deze wil Ik "belsimpel.nl" ten zeerste aanraden aan mensen die nog twijfelen.

Sabine 12-11-2020

Misleidende verkoop!!! 16 oktober een bestelling geplaatst en aanbetaald met een levertijd van 2 tot 4 werkdagen... Nu 4 weken verder en nog steeds niet geleverd. Per mail geven ze aan dat ze niet kunnen zeggen wanneer het toestel dan wel binnen komt, maar op hun site staat nog steeds 2-4 werkdagen.....

Patricia 12-11-2020

Overzichtelijke site.
Leuke aanbieding.
Geleverd op de door mij geselecteerde datum.

Sjarel 12-11-2020

Heb er twijfel over of beide toestellen wel hagelnieuw waren. Bij een verpakking was de originele sluitzegel verbroken en door een nieuwe vervangen. Laater bleek e een krasje op het scherm te zitten.

Peter 12-11-2020

Overzichtelijke website, kort en snel bestelproces en daarna een perfecte en zeer snelle afhandeling van de order, met updates over de order- en verzendstatus. Top!

Wilhelmien 12-11-2020

Op aanraden van een collega bij belsimpel terecht gekomen. Ik zou het ook weer aanraden , makkelijk te vinden en sterk geprijsd. Geen spijt van.

Max 12-11-2020

Al vaker wat gekocht en ook 1 keer terug gestuurd
Product was open geweest en getest
Geen enkel probleem.
Zeer fijn en eerlijk bedrijf komt na wat ze zeggen/beloven.
Ben erg tevreden ga zo door.

Millie 11-11-2020

Super slechte service, bieden "oplossingen" aan wat jouw als klant geld gaat kosten. Heel veel spijt van mijn aankoop bij Belsimpel !

Jos de Bruijn 11-11-2020

Ik kan deze site van harte aanbevelen, de spullen die ik besteld heb, waren heel makkelijk te vinden.
En de prijs is ook dik in orde.

Erik Jan 11-11-2020

Ik heb recent zowel een telefoon met abonnement als telefoonhoesje via Belsimpel besteld. Bestellen via Belsimpel was wat mij betreft eenvoudig en snel. Je wordt op de hoogte gehouden van de voortgang van het proces. De prijs en overige voorwaarden zijn ook prima.

Vincent 10-11-2020

Zeer snelle levering in een stevige verpakking.
Op de site goede duidelijke uitleg over het produkt zonder te overdrijven over de kwaliteit en gebruiksvriendelijkheid.

Mario 10-11-2020

Goed overzicht waardoor je je keuze goed kan vergelijken.
Volgende dag geleverd met goede track & trace

Bert Jolink 10-11-2020

Duidelijk en netjes geholpen, afgelopen jaren al meedere malen iets aangeschaft van jullie
dus kies ik voor Belsimpel de beste van nederland en tevens voor een goede Service!!!!

teleurgestelde klant 09-11-2020

Beste Belsimel, waarom zoveel argwaan?
Waarom wordt ik vals beschuldigd? U heeft vast de tablet laten vallen? Het apparaat heeft waterschade? Waarom zou je zo met klanten omgaan??

Onlangs bestelde ik een tablet bij BelSimpel. Na de eerste update van samsung ontstond er een probleem met de software. Binnen 3 dagen ging de tablet niet meer aan en niet meer uit en resetten was niet mogelijk. In overleg met Samsung kreeg ik het advies om hem terug te sturen.

Mijn eerste ervaring met de klantenservice was: U heeft hem vast laten vallen.... (niets van waar). Waarom deze argwaan?

Door deze reactie heb ik mijn bestelling maar geannuleerd. Als zij mij niet vertrouwen waarom zou ik BELSIMPEL dan wel vertrouwen? Toen Belsimpel de tablet in ontvangst nam, kreeg ik nog een uitgebreide mail met het verwijt dat de tablet waarschijnlijk waterschade had. Waarom zeggen jullie dat? helemaal niet waar.

Uiteindelijk bleek het inderdaad aan de tablet te liggen en heb ik mijn geld terug gekregen.
Een excuses ontbreekt. Dit was de eerste en de laatste keer dat ik bij BelSimpel iets besteld heb.

Monique 08-11-2020

Net als m'n telefoon nu een tablet gekocht bij Belsimpel en net als eerdere ervaringen weer snelle verzending, goed verpakt, track and trace en, zoals beloofd, de volgende dag bezorgd. Je snapt het al, ik blijf klant bij Belsimpel. Ze doen er gewoon wat ze beloven. Prima!

Richard van Voorst 07-11-2020

Zeer snelle leveringen, goed verpakt en scherpe prijzen. En natuurlijk de gratis extra’s.

Rami Elnimr 06-11-2020

I am very upset about my purchase from you guys.
I bought a pair of galaxy buds+ in July and now they stopped working completely. No noise is coming out.
So i sent them back for repair because they are still under warranty.
Then i got an email back saying that they are indeed broken but they fall out of the warranty cover.
And they gave me 2 options :
- either i pay 36 euros and they sent it back to me Unrepared.
- or i dont pay anything and they keep it....

LPT: Under EU law, if you purchase something that fails within 6 months, the seller has 1 chance to repair/replace. If the repair or replacement doesn't fix it, you can return the item regardless of any return policy.

Marian 06-11-2020

Altijd scherp geprijsd, snelle levering en goede klantenservice.
Fijn dat je alles kan vergelijken .
Komt altijd een goede telefoon uit die voldoet aan mijn wensen

Freddie 05-11-2020

De shop Zwolle ligt op fietsafstand van mijn dorp en zondag is een fijne winkeldag. Moest even wachten i.v.m. de Corona maatregelen, maar werd vriendelijk opgehaald bij de entree, door een aardige verkoopster. Ik had me al van te voren op de Site gestort, zodat ik bijna wist wat ik wilde bestellen, een 11 pro van Appel (Apple). De uitleg van haar gaf me een goed gevoel bij mijn keuze. Helaas was deze niet op voorraad, maar kon de volgende dag geleverd worden en dat was waar.

Frank 05-11-2020

Via de duidelijke belsimpel site bestelling gedaan en zoals beloofd de volgende dag netjes bezorgd. Goed op de hoogte gehouden ook van het verloop van de levering.

Alk 05-11-2020

Een duidelijke, gebruiksvriendelijke webshop waarop je goed kunt vergelijken.
Ook de prijs is zeer aantrekkelijk als je het vergelijkt met andere aanbieders.