Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1245 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Ramona 01-08-2020

Duidelijke website, na bestellen direct de bevestiging en even later al een mailtje dat hij klaar was voor verzending. Het ging allemaal zo snel! Echt heel fijn. Als je een 10 geeft dan valt er niets te verbeteren, voor mij is het een 10 want ik zou niet weten wat er beter kan!

Farid 01-08-2020

Belsimpel internetpagina is zeer gebruiksvriendelijk en alle artikelen hebben de laagste prijs en ze sturen uw aankoop zo snel mogelijk op.

G van der Veen 31-07-2020

Bij belsimpel kun je gemakkelijk je toestel vinden die je graag zou willen hebben. Daarbij is Belsimpel duidelijk met het aangeven hoe een voorwerp eruit ziet en de omschrijvingen van de voorwerpen. Belsimpel is een fijne (online) winkel!

Rob 31-07-2020

Van tweakers.net gekeken welke webshop het goedkoopste was, dat was Belsimpel. Had de telefoon vrijdagavond besteld en zaterdagmiddag in huis, zoals beloofd op de website.

Monica 31-07-2020

Ik kocht 24 juli een Samsung. Helaas was het scherm na 1 week overleden. Op advies het toestel terug gestuurd. Die daaropvolgend werd doorgestuurd naar een reparatie service, daar ontvingen ze een ander toestel dan was gemeld door Belsimpel. Dus de telefoon gepakt, hoera ze zijn gewoon bereikbaar per telefoon. Een behoorlijk unicum in 2020, na enig overleg werd het probleem naar volle tevredenheid snel opgelost door een Marco. Super blij😁. En mijn broer met een beperking nog blijer! Komplimenten voor Belsimpel
Echt super goed bereikbaar en luisterend naar de klant een 10.

Esther 31-07-2020

Snelle levering van de bestelde airpodcase. Goed verpakt, duidelijke informatie/updates.Tevens de laagste prijs die er te vinden is op het internet.

JMCW 31-07-2020

Eerste ervaring bij deze winkel. Geen spijt van. Strakke aanbieding en snel geleverd. Dikke 10!

jo 31-07-2020

We kopen vaker via Belsimpel en het is altijd goed en snel.
Deze keer de Samsung A41 en een draadloze oplader van Samsung (voor een andere tekefoon) besteld. Beiden naar volle tevredenheid. Hoera!

Yasmin 31-07-2020

Belsimpel.nl heeft een overzichtelijke website en de door mij bestelde producten hadden een scherpe prijs. De aangeschafte producten waren degelijk verpakt en snel thuis geleverd.

Puma 31-07-2020

Duidelijke website, met meer dan voldoende keuze en uitgebreide produktomschrijvingen.

Dennis 31-07-2020

Al eerder artikelen besteld, snel en goed afgeleverd en nog steeds tevreden

Bart De Haan 30-07-2020

Snel geleverd, beste prijs en genoeg info met hoe en wanneer het pakket zou komen.

petwis 30-07-2020

Ik heb voor Belsimpel gekozen omdat het product wat ik zocht op de website stand. Alles ging perfect, de betaling, het afleveren op het juiste tijdstip, kortom prima!

A.C. Meerleveld 30-07-2020

Het was een korte wachttijd, de volgende dag had ik het al binnen. Het was een goed stevig ingepakt pakket.!

Arnold Bes 30-07-2020

Ja ik vind jullie webshop geweldig alles duidelijk en snel geregeld abonnement nieuwe telefoon
Nieuwe telefoon al volgende dag in huis
Als je overstapt van een andere provider krijg je je telefoon al in huis voordat het abonnement bij je andere provider is afgelopen super dus

Ruben 30-07-2020

Betrouwbare winkel. Altijd goed en snel geholpen. En ook qua prijs kom ik altijd weer bij Belsimpel terecht.

Sjors van kerkhof 29-07-2020

Eig heb ik geen negatieve opmerkingen. Het product wat ik hier heb gekocht was veel goedkoper dan Bij de concurrenten. Ook kwam het na 1 dag al aan, zo kon ik er snel van genieten. Mvg,

Hans Smolders 29-07-2020

Na een beschadigde levering, is het probleem supersnel opgelost en ben ik zeer tevreden over de service van Belsimpel. Dit bedrijf is zéér zeker een aanrader 👍👍👍

Svetlana Hallaert 29-07-2020

alle producten zijn goedkoper dan andere (online) winkels. de service was uitstekend en ik ben blij met mijn product

Britt 29-07-2020

Duidelijk ingaven in wat je krijg met je abonnement en wat ze beloven is voor bepaalde tijd bestel krijg hem andere dag ! Super service

Peter 29-07-2020

Hele goede sony headphone gekocht via belsimpel. De prijs is concurrerend met andere webshops, de afhandeling is prima. De koptelefoon was er meteen de volgende dag, goed verpakt, op tijd bezorgd. Een 10 als rapportcijfer omdat ik echt niet zou weten wat er beter kan.

Leo 29-07-2020

Meerdere producten gekocht de laatste jaren .Altijd naar volle tevredenheid geholpen met advies.Belsimpel hanteerd over het algemeen genomen de laagste prijzen.
Kortom ,,aanrader

Karin Souren 29-07-2020

Weinig moeite om te bestellen, keurig op tijd geleverd. We werden ook goed op de hoogte gehouden van de te verwachte levertijd.

pollie 29-07-2020

Bestelling van activity horloge ging prima en vlot dag na de bestelling al geleverd, zonder verzendkosten. Zo zou elke webshop moeten werken

RK 29-07-2020

Snelle en prima bezorging van het gekochte product. Site overzichtelijk. Prijs aantrekkelijk.