Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1245 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Piet 08-08-2020

Simpel, snel en duidelijk, na een uitgebreide speurtocht omtrent te kiezen smartphone, vele vergelijkingssite sites op YouTube, wist ik welke telefoon ik moest kiezen als opvolger van mijn IPhone 6s, gekozen de IPhone SE. de deal was snel genomen bij; belsimpel. nl .Snel geleverd en bezorgd. Keurig!

Peter Heins 08-08-2020

Overzichtelijk telefoons vergelijken, makkelijk bestellen, snelle levering en goede service. Communicatie is goed. Ik heb een Nokia 7.2 besteld met bijpassend soft case. Ben er zeer tevreden over. Mooie foto's en in RAW. En gelijk geüpdate naar Android 10. Vorige telefoon ook bij Belsimpel besteld en dat ging ook prima.

Anoniem 08-08-2020

Snelle levering. Goed verpakt, alles te tracken via track&trace . Uitstekende winkel

P van Langevelde 08-08-2020

groot assortiment en leuke prijzen. Snelle afhandeling en bezorging.
Ben tevreden over product.

Corrie 07-08-2020

Snelle verzending, goed in gepakt ben tevreden met het toestel ligt fijn in de hand,werkt naar behoren,en een redelijke prijs voor toestel nokia5.3

Arend 07-08-2020

I pad besteld bij bel simpel. Omdat hij de.laagste prijs had. Avonds besteld andere dag geleverd. Complimenten voor de snelle en duidelijke levering en communicatie. Zou een eventuele volgende aankoop zeker bel simpel raadplegen en voor andere positief adviseren.

B Evers 07-08-2020

Alle toezeggingen worden altijd keurig waargemaakt. Al vaak een telefoon via Belsimpel gekocht. De volgende koop ik hier ook.

Thejohn 07-08-2020

Uitstekende service en orginele onderdelen die ook nog eens snel geleverd worden.

Sanne 06-08-2020

Erg overzichtelijke website, duidelijke uitleg bij de producten en een snelle levering!

Marcel 06-08-2020

Duidelijk, simpel en razend snel. Kreeg dezelfde avond al een email dat m'n pakket al onderweg was.

Maurice 06-08-2020

Deze Apple airpods waren voor mijn dochter. Na 1 dag al geleverd, plus de goedkoopste prijs! Top!

Henk 06-08-2020

Op internet de goedkoopste gezocht. Kwam uit bij Belsimpel. Gebruiksvriendelijke website. Doen wat ze beloven. Besteld en volgende dag netjes bezorgd. Netjes na de bestelling een orderbevestiging in de mail met track nummer om de bestelling te volgen.

Harmen 06-08-2020

Vroeger was ik erg enthousiast over Belsimpel maar dat hebben ze vrij effectief de wereld uit weten te werken.

Na pakweg een half jaar was de Sony Xperia XZ2 Compact die ik voor €418,- had gekocht defect: door een update vanuit Sony kon ik niet meer via 4G bellen. Om bereikbaar te blijven moest ik bellen en internetten via 3G. We waren het er redelijk snel over eens dat reparatie niet mogelijk was omdat de bal daarvoor bij Sony ligt. Prima, snap ik best. Omdat ik per se een compacte telefoon wilde was de zoektocht naar een vervangend toestel nogal lastig. Even later zou de Xperia 10 II uitkomen en die was wel geschikt.

Ik heb voorgesteld aan Belsimpel dat ik het nieuwe toestel gewoon bestel (à €369) en ik mijn XZ2 Compact opstuur als de Xperia 10 II binnen is. Dan kon Belsimpel die crediteren en was alles weer rond. Belsimpel ging hier “onder voorbehoud mee akkoord” omdat ze niet wisten in welke staat mijn XZ2 compact verkeerde. Het zou kunnen dat de creditering “iets lager” zou zijn dan het volledige aankoopbedrag. Prima, ik snap best dat ze even willen zien of het scherm niet gebarsten is etc. Maar als het toestel in een normale gebruikte staat verkeert, heb ik gewoon recht op een nieuw vervangend toestel. Als ik niet akkoord ging met hun voorstel zou ik de Xperia 10 II altijd nog kunnen retourneren.

Toen de Xperia 10 II binnen was heb ik mijn XZ2 Compact opgestuurd. Belsimpel wist te melden dat het een “sterk gebruikt toestel” was omdat er wat krasjes op zaten. Daarom konden ze maar €200 crediteren. Minder dan de helft van de nieuwprijs! Na een half jaar!

Uiteraard ging ik daar niet mee akkoord. Belsimpel moet mij herstel of vervanging bieden. Nu beweerden ze ineens dat herstel wel mogelijk was. Prima, je doet maar. Vervolgens is er een software-rollback gedaan. Daardoor kan het toestel geen beveiligingsupdates ontvangen en is het alsnog niet conform. Ook beweerden ze niet te kunnen testen of het probleem nu opgelost was. Als er nog problemen waren raadden ze me aan om voor hun “coulante aanbod” van €200 te gaan.

Uiteindelijk gaf Belsimpel aan dat ze toch een Xperia 10 II als vervangend toestel konden bieden. Dit was een “outlet”-toestel. Ze hadden er dus alsnog geen boodschap aan dat ze verplicht zijn een nieuw vervangend toestel te bieden. Ook wilden ze het niet verrekenen met het toestel dat ik al bij ze gekocht had en mocht dat toestel niet meer retour. Ik heb nu dus twee exemplaren van de Xperia 10 II en dit hele avontuur heeft met €369 gekost.

Dus, de Belsimpel-methode? Geen fijne ervaring…

Ramon 06-08-2020

Altijd fijn om te winkelen bij Belsimpel. Informatie op de website is volledige en correct, communicatie rond de bestelling is helder en levering altijd bijzonder snel.

J. Van Gerven 06-08-2020

Belsimpel al meerdere malen gebruikt voor aanschaf toestel en abonnement en diversen. Echt Super site, duidelijk en overzichtelijk. Prijzen zijn zeer concurerend met andere sites. Personeel is zeer klantvriendelijk en zelfs de winkels om eventueel telefoons te bekijken en service. Alles echt altijd als zeer prettig ervaren. Voor mij echt geen andere winkel/website meer, ookal zou het ergens anders goedkoper zijn zelfs!

Edu 06-08-2020

Duidelijke omschrijving over het product, en ook tijdens de Corona crisis is het pakketje binnen 24 uur geleverd.

Vera 06-08-2020

Goede uitleg over de specs van de telefoons voor een leek zoals ik. Duidelijke info en een betere prijs dan bij de concurrenten. Voor de site alleen zou ik een 10 gegeven hebben, maar ik werd naderhand overstelpt met mailtjes en daar houd ik niet van. Gelukkig kan je je zo weer afmelden, maar vandaar "slechts" een 9.

Marius 06-08-2020

Goede prijs, goede service en een snelle levering. Niks op aan te merken dus!

Karel 06-08-2020

Ik had voor Belsimpel gekozen omdat kennissen daar goede ervaringen mee hadden. En dat bleek te kloppen: duidelijke website, (en niet onbelangrijk:) goede prijzen, en vooral ook snelle levering. Kortom: prima !i

JOSE IBARRA ALVARADO 06-08-2020

The attention and shipping went very well, I would say excellent and fast.

I have a little problem, this phone was for a gift to my sister, but she has already bought another
I have not used this phone at all.

Could you help me please, And I would like to return and the phone and receive my money back.

Thank you very much for your kind answer.

gerard 05-08-2020

duidelijke website en makkelijk uitkiezen van juiste telefoon voor mijn echtgenote

Studio 05-08-2020

Een goede prijs voor de S10 lite en een super snelle levering. De aflevering werd keurig gemeld.

Dhr. Visser 05-08-2020

Een telefoon besteld bij Belsimpel via Fiscfree. Zeer goed geholpen via de site. Snelle levering. Top!

Simon 05-08-2020

Belsimpel hanteerde de laagste prijs en leverde volgens afspraak zelfs in de avond zonder afleverkosten.

René Steffin 05-08-2020

Fijne winkel om online te shoppen. Duidelijke omschrijving van producten en zeer snelle verzending.

Het enige minpuntje is de koeriersdienst die jullie gebruiken, dat duurde 3 dagen langer dan de opgegeven lever datum.

Dit is gelukkig goed gekomen en heb ik de telefoon nog mee kunnen nemen op vakantie.

Evengoed nog een 10 voor jullie maar diegene die het pakket afleveren halen de perfecteo koop ervaring die jullie bieden wel een beetje onderuit