Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Wanda 02-07-2020

Veel keuze in artikelen, goede kwaliteit, snelle levering ondanks Corona-perikelen

S. 02-07-2020

Lekker snel! Paar uur na bestelling al een mail dat het pakketje met de post was meegegeven, en volgende morgenvroeg in huis! Top service.

Ton 02-07-2020

De webshop van Belsimpel is zeer gebruiksvriendelijk en duidelijk vol met informatie over hun producten. Simpel weg gezegd met volop betaalbare keuzes.

Logan 01-07-2020

Oordopjes besteld en snel geleverd. De reden waarom ik een 8 ipv een 10 geef is omdat jullie de vorige keer een zooitje hadden gemaakt door mijn bestelling niet te leveren, omdat het plotseling out of stock was terwijl het voor het afhandelen van de bestelling ruim op voorraad was.

Hans 01-07-2020

prima geregeld en snelle bezorging. product voldoet aan de wensen. netjes ingepakt en keurig aan de deur afgeleverd.

Rick Vaarkamp 01-07-2020

Ik heb bij Belsimpel al meerdere producten besteld. Ik kies voor ze omdat ze telkens als de voordeligste uit de bus komen voor premium producten.
De laatste keer heb ik Apple AirPods besteld en ze waren bij hen weer het goedkoopst. De producten worden altijd netjes en op tijd geleverd. De verpakking is erg netjes met hun signature blauwe kleur aan de binnenkant.

Ik raad Belsimpel zeker bij iedereen aan voor het bestellen van je producten!

VB 01-07-2020

Snelle levering. Fijne prijs. Goed product.
Dat zorgt er voor dat wij onze gsm's altijd weer bij Belsimpel bestellen

Ron 01-07-2020

Supersnelle levering en hele scherpe prijs. Al meerdere keren iets besteld maar altijd supersnel (de volgende dag) geleverd. Ze doen wat ze beloven

H de bruin 30-06-2020

Een mooie overzichtelijke site en alles duidelijk omschreven. En een snelle levering

William 30-06-2020

Als het over mobiele telefoons en dergelijke gaat, kies ik regelmatig voor Belsimpel, omdat zij altijd een gunstige prijs bieden, een zeer goede dienstverlening hebben en ook nog snel bezorgen.
Eigenlijk totaal geen negatieve ervaringen gehad ooit. Bij al mijn bestellingen was het geleverde product ook helemaal in orde.

Irwin 30-06-2020

betaalbare prijzen, snelle levering, goede aanbiedingen, duidelijke info makkelijk bestellen.

Nelson 30-06-2020

A fair price and a speedy delivery. Would buy again from this website without hesitation.

elisa 30-06-2020

Aanbevolen ivm prijsstelling en service. Nog niet eerder hier iets besteld. Niks op aan te merken. ik ben tevreden.

Jeanette 30-06-2020

De website is duidelijk en zeer compleet. Een snelle en correcte verzending.

hans 29-06-2020

snel geleverd en werkt perpect is mooi en goed geen spijt van gehad en was goedkoper als alle anderen aanbieders

Martin 29-06-2020

Goed assortiment, prima prijs, dien niet mogelijk als er eens wat retour moet en een prima klantenservice. Kortom, zoals een online winkel zou moeten zijn. Ik ben een zeer tevreden klant.

Judith 29-06-2020

Vond makkelijk en snel een telefoon die bij mijn eisen aansloot. Bestellen ging soepel en het pakketje werd op de aangegeven dag afgeleverd. Lekker makkelijk allemaal en prima service.

Jent 29-06-2020

Duidelijke site. Vriendelijke mevrouw aan de telefoon. En tenslotte heel tevreden met het produkt.

Theo Blankhorst 29-06-2020

informatie van het product duidelijk.
contact snel en goed
betaling makkelijk
bestelling keurig op tijd en volgens wens.
prima geregeld!

Erik 28-06-2020

Makkelijk te bestellen via de site en de volgende dag al geleverd!! Kon eigenlijk niet makkelijker

Marien Snijders 28-06-2020

Zeer snelle service. Prima product van goede kwaliteit. Overzichtelijke website ook wat betreft bijpassende artikelen.

Stiggy 28-06-2020

De laagste prijs icm hele snelle levering (volgende dag). Duidelijke mails met status. Ander product wat ik samen met mijn bestelling van Belsimpel wou gebruiken gelijktijdig bij ING puntenwinkel besteld; dat kwam 9 dagen later (!) na veel gedoe en schuld afschuiven op bezorger. Belsimpel liet zien dat het ook wel snel kan. Belsimpel: top! ING: flop.

Marlo 28-06-2020

De telefoons zijn bij Belsimpel de goedkoopste van alle losse aanbieders. Bij wordt door belsimpel als je op tijd besteld je telefoon de volgende dag geleverd. Volledig met track en trace. Ik heb inmiddels al 4 keer bijnze besteld en ik raad het zeker aan! Enige wat ik mis us een vergelijkings optie. Zodat je de telefoon naast elkaar kan leggen en vergelijken.

H. Hoekman 28-06-2020

Prima webshop met veel keus . Snelle levering en bestelde telefoon goed verpakt.

P. v G 27-06-2020

Goede omschrijving van het product en super verpakt.
Gunstigste prijs en ook nog snel geleverd zelfs op zondag.
Kortom zeker voor herhaling vatbaar voor een volgende bestelling.